少年成長

跳至

首頁
1

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 42396

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


1#
發表於 06-1-23 10:28 |只看該作者

囝囝經常早上吾肯食野飲奶

囝囝經常早上吾肯食野飲奶﹐跟住我就好燥﹐每朝都要鬧佢﹐吾知係佢既問題﹐還是我既問題?


水晶宮

積分: 73063

2024年龍年勳章


2#
發表於 06-1-23 12:30 |只看該作者

Re: 囝囝經常早上吾肯食野飲奶

訓醒覺, 胃口未開 ??
從天空到大地, 心臟在持續著令人眩暈的擺動, 那是初戀


珍珠宮

積分: 42396

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


3#
發表於 06-1-23 14:11 |只看該作者

Re: 囝囝經常早上吾肯食野飲奶

吾係呀!
其實佢近日都係冇胃口﹐但吾食又驚佢肚餓﹐不過佢從來不叫肚餓。


禁止訪問

積分: 8013


4#
發表於 06-1-23 14:45 |只看該作者

Re: 囝囝經常早上吾肯食野飲奶

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 42396

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


5#
發表於 06-1-23 15:55 |只看該作者

Re: 囝囝經常早上吾肯食野飲奶

[quote]
大眼肥妹 寫道:
會唔會係佢


珍珠宮

積分: 42396

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


6#
發表於 06-1-23 16:27 |只看該作者

Re: 囝囝經常早上吾肯食野飲奶

有乜方法可以另佢開胃?


珍珠宮

積分: 35220


7#
發表於 06-1-23 21:50 |只看該作者

Re: 囝囝經常早上吾肯食野飲奶

其實有d小朋友係唔喜歡飲奶ga, 每個人都會有自己既口味麻, 唔飲奶咪比其他野佢食lor! 我仔2歲就已經唔肯飲奶, 出盡發寶都無用, 最後唔理佢....4歲時有一次同佢行mannings忽然佢話想買奶粉, 其實佢係覺得個can好靚, 咁我同佢約法三張, 買左一定要飲. 最後買左....返屋企開奶比佢飲, 佢飲時面口都唔多想, 不過我就大讚佢.....又解釋佢知....花左好多口水, 就飲到而家5歲半都仲飲緊....不過如果比佢選擇, 佢一定會話唔飲.


公爵府

積分: 27878

畀面勳章


8#
發表於 06-1-23 23:04 |只看該作者

Re: 囝囝經常早上吾肯食野飲奶

其實你個仔都算係咁,我大女三歲幾,除0左朝早唔飲奶唔食0野,今本佢就全日都唔like食0野!勞氣到爆........ 天生天養,肚餓佢實食0架啦!我個女誇張到食一粒燒賣以經飽晒全日唔食,叫佢食仲喊.............


禁止訪問

積分: 14553


9#
發表於 06-1-24 11:18 |只看該作者

Re: 囝囝經常早上吾肯食野飲奶

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5834


10#
發表於 06-1-24 12:22 |只看該作者

Re: 囝囝經常早上吾肯食野飲奶

我个仔都係朝早唔鐘意飲奶,每次都係2安收工,等一陣再食都係3安炸!咁我就2个半鐘後喂第ニ歺粥仔比佢,全日加埋飲得10-12安奶之麻!


男爵府

積分: 5774


11#
發表於 06-1-24 17:01 |只看該作者

Re: 囝囝經常早上吾肯食野飲奶

PaPa,

你的小朋友幾大? 食飯未?

若是已經食飯, 都應該有2歲了。為何你堅持要小朋友飲奶? 小朋友從正常飯餐得不到足夠營養嗎?

為何你怕小朋友肚餓? 小朋友肚餓便會食, 他不願食, 餓他一餐也不壞, 最少他會學習到食物不是隨傳隨到。

我的小朋友現在28個月大, 自從25個月大時戒了人奶, 她連早上那8安鮮奶, 都減到只飲4安。但她回到學校, 可以食兩份早餐 我想, 食早餐應該比鮮奶有營養。

有時她午餐不願食, 老師很緊張, 我說就餓一餓她, 茶點時, 不知幾開胃。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo