自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


子爵府

積分: 14967


1#
發表於 12-6-10 15:30 |只看該作者
樓上班B6不嬲好嘈,己經就黎忍左佢地一年,
噚晚又呯呯澎澎,投訴左,
頭先我係廚房整嘢,
見佢係開左浴室隻窗,倒水落黎,
係大桶水嗰隻,真係"O"咀,
C6想打去管理署投訴,
我話唔好,
一陣夜晚報仇澎多兩野仲煩,

如果係你哋,會唔會投訴???


子爵府

積分: 13088


2#
發表於 12-6-10 16:44 |只看該作者
深表同情,不過寧得罪君子,莫得罪小人.你在明,人在暗,班B6有可能暫住,你投訴班野蠻人,他日班人搬走後,點知佢地會做D乜,頂多自己搬咯.


大宅

積分: 4737


3#
發表於 12-6-10 16:49 |只看該作者

回覆 回覆:carmen911的帖子

你又知佢系B6




男爵府

積分: 7459

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


4#
發表於 12-6-10 16:50 |只看該作者
寫無名信,
寫明邊個單位既厨房or厠所。因有倒污水問題有礙健康。
貼係電梯入面,等全幢大厦D人知道。令大6人知難而退。















子爵府

積分: 14967


5#
發表於 12-6-10 17:11 |只看該作者
陸嘉妍 發表於 12-6-10 16:49
你又知佢系B6

除左CALL保安,報警,
我自己都上過去N次,求佢地半夜唔好嘈,
佢地自認係交流生,成班混宿男女,
佢哋係嗰層己經出晒名,


子爵府

積分: 14967


6#
發表於 12-6-10 17:12 |只看該作者
不過估唔到衰到倒水落街啫


大宅

積分: 4737


7#
發表於 12-6-10 17:13 |只看該作者

回覆 回覆:carmen911的帖子

無言忍下啦,費事比人惡搞




禁止訪問

積分: 6714


8#
發表於 12-6-10 17:14 |只看該作者

回覆:如果你哋,會唔會投訴???(呻下兼煩爆,樓上班B6)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 21551

環保接龍勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


9#
發表於 12-6-10 17:16 |只看該作者
幸福就是平淡


子爵府

積分: 14967


10#
發表於 12-6-10 17:18 |只看該作者
其實鬼唔望樓下嗰幾層投訴,
有次佢地開P有其它住戶投訴,
佢又以為我,(喺樓下巴士站撞到),
話呢D係我地D日常生活,投訴都無辦法,
我話你地自己多仇口,唔好以為次次都係我投訴,
不過我住正樓下,投訴大比數勝出啫。


禁止訪問

積分: 15254


11#
發表於 12-6-10 17:28 |只看該作者

引用:深表同情,不過寧得罪君子,莫得罪小人.你在

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 15642


12#
發表於 12-6-10 18:24 |只看該作者

引用:其實鬼唔望樓下嗰幾層投訴,有次佢地開P有其

原帖由 carmen911 於 12-06-10 發表
其實鬼唔望樓下嗰幾層投訴,
有次佢地開P有其它住戶投訴,
佢又以為我,(喺樓下巴士站撞到),
投訴大比數勝出笑左




子爵府

積分: 11236


13#
發表於 12-6-10 20:13 |只看該作者


公爵府

積分: 27823


14#
發表於 12-6-10 20:16 |只看該作者

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo