自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4937


1#
發表於 12-6-10 06:23 |只看該作者
昨日經過些粉見到x象米減價,91.x/8kg. 平過超市好多。最正仲有印花送。買兩包已經可以免費換個公仔。




大宅

積分: 4937


2#
發表於 12-6-10 06:38 |只看該作者

回覆:x象米,些粉

Btw,想問吓多唔多人都好似我咁鍾意揀仲係硬身嗰d米(真空包裝)?我見硬身嗰幾包放到好下,咪問嗰職員可唔可以幫我攞,點知嗰職員話我:其實硬唔硬咪一樣。我心諗,如果一樣你地就唔會次次都擺硬嗰d喺最底啦。




伯爵府

積分: 15740


3#
發表於 12-6-10 06:48 |只看該作者

回覆:x象米,些粉

我一直都係7仔買米架!方便又平!(最重要係一直都食開X象)但我就一定要揀抽真空抽到硬曬嘅先買!原因係漏咗氣果D係佢地篤穿架!據聞搭起嚟嘅時候會穩陣D。我就覺得篤穿咗又放地下會烏joe,所以唔買呢種!




大宅

積分: 4474


4#
發表於 12-6-10 07:16 |只看該作者

回覆:x象米,些粉

昨日見到大昌好似89.9




:-P :-D :-) ;-)


大宅

積分: 1908


5#
發表於 12-6-10 07:47 |只看該作者
7仔唔算平,我去佳寶買8x.x ,華潤都8尾,大昌買兩包圍起仲有九五折。
大家上黎報下價格,大家都買平野!


男爵府

積分: 9593

畀面勳章 陪月勳章


6#
發表於 12-6-10 08:00 |只看該作者

引用:7仔唔算平,我去佳寶買8x.x ,華潤都8尾,大

原帖由 JJDBB 於 12-06-10 發表
7仔唔算平,我去佳寶買8x.x ,華潤都8尾,大昌買兩包圍起仲有九五折。
大家上黎報下價格,大家都買平野! ...





大宅

積分: 3485


7#
發表於 12-6-10 08:55 |只看該作者

x象米,些粉

我買米都要硬身~



點評

jojo0815  ME TOO  發表於 12-6-10 19:41


珍珠宮

積分: 30451

畀面勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


8#
發表於 12-6-10 09:00 |只看該作者

引用:我買米都要硬身~ +

原帖由 6211 於 12-06-10 發表
我買米都要硬身~
Me too




大宅

積分: 1908


9#
發表於 12-6-10 12:07 |只看該作者
我都系要硬身,抽左真空尤其買兩包,如果溜了
氣會有殼牛。


子爵府

積分: 11945


10#
發表於 12-6-10 12:09 |只看該作者

回覆:x象米,些粉

要硬身,無漏氣




翡翠宮

積分: 78964


11#
發表於 12-6-10 12:10 |只看該作者
crazygal 發表於 12-6-10 06:38
Btw,想問吓多唔多人都好似我咁鍾意揀仲係硬身嗰d米(真空包裝)?我見硬身嗰幾包放到好下,咪問嗰職員可唔 ...

我中意
世上已無安樂土,人人以傷人為樂


珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


12#
發表於 12-6-10 12:10 |只看該作者

回覆:x象米,些粉

我都係買硬身




伯爵府

積分: 17775


13#
發表於 12-6-10 17:22 |只看該作者

引用:昨日見到大昌好似89.9

原帖由 happybigbear 於 12-06-10 發表
昨日見到大昌好似89.9
我今日88.9




水晶宮

積分: 53038

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


14#
發表於 12-6-10 19:49 |只看該作者

x象米,些粉






首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo