自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


水晶宮

積分: 53729

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1#
發表於 12-6-10 00:00 |只看該作者
燒佐一星期, 食退燒先退, 過佐又燒, 睇佐幾次醫生, 因為初初冇咩病徵, 之後就有咳同痰, 尋日睇醫生聽個肺冇嘢, 開佐抗生素, 醫生講佐星期日唔退就要入院, 所以明天打算入院check, 請問應該入政府定私家, 驚政府得個等又唔收, 去私家又係咪直接入去話要入院check ? 擔心死


珍珠宮

積分: 46800

趣教勳章 畀面勳章 貢獻勳章 大廚勳章 遊學勳章 冬日勳章 春季勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 月餅勳章 開心吸收勳章


2#
發表於 12-6-10 00:02 |只看該作者

引用:燒佐一星期,+食退燒先退,+過佐又燒,+睇佐幾

原帖由 yuyu.c 於 12-06-10 發表
燒佐一星期, 食退燒先退, 過佐又燒, 睇佐幾次醫生, 因為初初冇咩病徵, 之後就有咳同痰, 尋日睇醫生聽個肺冇 ...
佢精唔精神? 好高燒牙?



Please do not quote any information posted by fungwongphie.
不誠實使用電腦會構成罪行,切勿以身試法。
何謂不誠實使用電腦??


水晶宮

積分: 69113

2024年龍年勳章 wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


3#
發表於 12-6-10 00:04 |只看該作者

4歲仔持續發燒

私家醫院有位,而有買保險,就梗係入私家醫院啦!呢期流感好勁




水晶宮

積分: 53729

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


4#
發表於 12-6-10 00:04 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+yuyu.c+於+12-06-10+發表燒佐

原帖由 fungwongphie 於 12-06-10 發表
佢精唔精神? 好高燒牙?
精神,101,102咁law, 退燒一過又燒。





男爵府

積分: 5550


5#
發表於 12-6-10 00:05 |只看該作者

回覆:4歲仔持續發燒

成個星期!小朋友燒三日就有需要入院check 下mouth:




大宅

積分: 1023


6#
發表於 12-6-10 00:06 |只看該作者

回覆:yuyu.c 的帖子

個人認為小朋友最好去私家。




水晶宮

積分: 53729

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


7#
發表於 12-6-10 00:06 |只看該作者

引用:私家醫院有位,而有買保險,就梗係入私家醫

原帖由 szeszes 於 12-06-10 發表
私家醫院有位,而有買保險,就梗係入私家醫院啦!呢期流感好勁
有買




水晶宮

積分: 53729

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


8#
發表於 12-6-10 00:09 |只看該作者

引用:成個星期!小朋友燒三日就有需要入院check+

原帖由 cameltkk 於 12-06-10 發表
成個星期!小朋友燒三日就有需要入院check 下
星期四已經專登私家醫院睇架啦,不過當時食佐退燒藥,睇時又冇燒,醫生聽肺又話冇野,又係開返D退燒化痰止咳藥。




水晶宮

積分: 69113

2024年龍年勳章 wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


9#
發表於 12-6-10 00:11 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 szeszes 於 12-06-10 發表私

原帖由 yuyu.c 於 12-06-10 發表
有買
你仔睇開果個係唔係兒科專科醫生呀?如是,佢地有同私家醫院掛牌,明早call佢安排。




男爵府

積分: 7605


10#
發表於 12-6-10 00:11 |只看該作者

回覆:4歲仔持續發燒

咁佢肯唔肯食嘢?




水晶宮

積分: 53729

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


11#
發表於 12-6-10 00:12 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+yuyu.c+於+12-06-10+發表有買

原帖由 szeszes 於 12-06-10 發表
你仔睇開果個係唔係兒科專科醫生呀?如是,佢地有同私家醫院掛牌,明早call佢安排。



...
唔係專科




禁止發言

積分: 2251


12#
發表於 12-6-10 00:12 |只看該作者

4歲仔持續發燒

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 53729

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


13#
發表於 12-6-10 00:13 |只看該作者

引用:咁佢肯唔肯食嘢? +

原帖由 豆豆B 於 12-06-10 發表
咁佢肯唔肯食嘢?
開始冇咩胃口




水晶宮

積分: 53729

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


14#
發表於 12-6-10 00:15 |只看該作者

引用:我女三歲同你一樣反復發烧一星期,都是堅持

原帖由 yuki_0301 於 12-06-10 發表
我女三歲同你一樣反復發烧一星期,都是堅持比藥她吃,最初都玩得食得之後轉了医生就成个人謝哂而 ...
好唔開心,瞓唔著。

咁你女女上次咩事?




翡翠宮

積分: 91785

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章 減齡達人勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 玩具勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章


15#
發表於 12-6-10 00:17 |只看該作者
有買保險當然去私家啦, 要同醫生講燒左成個星期呀


珍珠宮

積分: 31877


16#
發表於 12-6-10 00:18 |只看該作者
我細仔又是,燒了3天,吃了退燒藥都有燒...今天醫生開了抗生素..如果吃完都未退就要去醫院,但我會去政府,因為我2個仔由細到而家(大仔4.5歲)高燒入政府都好好,好快有得睇同問我入唔入院,入院都做各樣檢查,上年細仔咳得好犀利+燒唔停,塞藥都唔退...入院留醫CHECK到是合胞體病毒是感冒菌一種,即時轉去隔離病房,是1-2人房,所以我覺得政府醫院好OK,次次都好緊張我小朋友...
出世:3.52KG
1個月:5KG
2個月:6.06KG
3個月:7.28KG
4個月:7.69KG
6個月:8.7KG


禁止發言

積分: 2251


17#
發表於 12-6-10 00:24 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 yuki_0301 於 12-06-10 發表

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 69113

2024年龍年勳章 wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


18#
發表於 12-6-10 00:25 |只看該作者

4歲仔持續發燒

你先打去之前睇開既私家醫院,問佢有無床位,有位就去辦入院啦。其實,小朋友最好搵定一個有口碑既兒科專科醫生做back up。




男爵府

積分: 7605


19#
發表於 12-6-10 00:27 |只看該作者

回覆:4歲仔持續發燒

唔好拖,特別又唔食嘢!




男爵府

積分: 7605


20#
發表於 12-6-10 00:34 |只看該作者

回覆:4歲仔持續發燒

看下口腔有無潰瘍,有無喉嚨痛,發炎先會反復發燒




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo