自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


珊瑚宮

積分: 112006

2024年龍年勳章


1#
發表於 12-6-9 11:22 |只看該作者
屋企個座地美的唔涼,想買過個風扇,咩牌子好呢?bb會喺地下爬,買邊隻款好d呀?直立式定座地好呢?




珊瑚宮

積分: 112006

2024年龍年勳章


2#
發表於 12-6-9 12:53 |只看該作者

回覆:邊隻風扇好?

Push下先




禁止訪問

積分: 5607


3#
發表於 12-6-9 12:54 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 59749

畀面勳章


4#
發表於 12-6-9 12:56 |只看該作者

邊隻風扇好?

最好係吊燈連扇





大宅

積分: 3239


5#
發表於 12-6-9 12:59 |只看該作者
淘左部 A 貨 DYSON


伯爵府

積分: 17725

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


6#
發表於 12-6-9 13:00 |只看該作者

引用:Push下先

原帖由 李豆豆 於 12-06-09 發表
Push下先
那把燈轉扇不轉的扇又出現在我腦海了



Kinglong


水晶宮

積分: 64119

好媽媽勳章


7#
發表於 12-6-9 13:01 |只看該作者

邊隻風扇好?

我睇緊honeywell 呢隻
temp_photos.jpg



「知足者,常樂也;不知足者,富亦憂。」


水晶宮

積分: 51734

馬年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


8#
發表於 12-6-9 13:08 |只看該作者
樂聲鐵葉

點評

焯男bb    發表於 12-6-9 17:00


子爵府

積分: 10555


9#
發表於 12-6-9 13:17 |只看該作者
我覺得美的係咪D零件"抽水" ?? 而家多左人用就會搵人苯??
因我以往一直買美的放地下俾狗用,二百幾至三百蚊都好夠大風~ 但今年買一部同size美的,風力比以往相差好遠~ 夠晒大部但弱風力,佢無壞掉佢又好嘥,阻地方好討厭~

我屋企有一部鐵葉風扇,鐵扇係風力夠勁~

天花燈連風扇我前年裝左大約二千幾蚊,其實無乜力,叫做唔阻地方好過冇咁咋~


大宅

積分: 4969


10#
發表於 12-6-9 15:43 |只看該作者
本帖最後由 superyen 於 12-6-9 15:44 編輯

http://electrictung.com/product_detail.php?id=7418

近來在一田買左e部冷霧風扇,個人覺得幾涼~佢可以入水,如果溫度高入水會涼d(不過我覺得入唔入都差不多呀下,除非雪凍左d水先,就有用~),但冬天入水可以當放濕器,可以只放冷霧(即是只出水霧),不會開風就唔怕了

點評

simple430  用過 , 但唔好用  發表於 12-6-10 11:32
我要和我家的小可愛們快快樂樂過日子=v=


珊瑚宮

積分: 112006

2024年龍年勳章


11#
發表於 12-6-9 16:51 |只看該作者

引用:Dyson+

原帖由 taztaz0101 於 12-06-09 發表
Dyson
未聽過呢隻牌子




珊瑚宮

積分: 112006

2024年龍年勳章


12#
發表於 12-6-9 16:51 |只看該作者

引用:最好係吊燈連扇 +

原帖由 CathyChan1126 於 12-06-09 發表
最好係吊燈連扇
吊天花太大工程喇,我都放棄左




珊瑚宮

積分: 112006

2024年龍年勳章


13#
發表於 12-6-9 16:52 |只看該作者

引用:我睇緊honeywell+呢隻+ +

原帖由 patpat234 於 12-06-09 發表
我睇緊honeywell 呢隻
呢隻唔咪座枱架咩?




珊瑚宮

積分: 112006

2024年龍年勳章


14#
發表於 12-6-9 16:53 |只看該作者

引用:樂聲鐵葉

原帖由 maymay220hk 於 12-06-09 發表
樂聲鐵葉
去試下風先!




珊瑚宮

積分: 112006

2024年龍年勳章


15#
發表於 12-6-9 16:54 |只看該作者

引用:我覺得美的係咪D零件"抽水"+??+而家多左人

原帖由 cameo 於 12-06-09 發表
我覺得美的係咪D零件"抽水" ?? 而家多左人用就會搵人苯??
因我以往一直買美的放地下俾狗用,二百幾至三百蚊 ...
我把美的真係好勁,開到最大都唔夠涼囉




珊瑚宮

積分: 112006

2024年龍年勳章


16#
發表於 12-6-9 16:57 |只看該作者

引用:+本帖最後由+superyen+於+12-6-9+15:44+編

原帖由 superyen 於 12-06-09 發表
本帖最後由 superyen 於 12-6-9 15:44 編輯

http://electrictung.com/product_detail.php?id=7418
咁型既!呢幾日夠唔夠涼呀?會唔會好大部?




侯爵府

積分: 20101

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


17#
發表於 12-6-9 17:02 |只看該作者
千其唔好買伊馬牌一啲都唔涼


禁止訪問

積分: 102652


18#
發表於 12-6-9 17:12 |只看該作者

回覆:邊隻風扇好?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 92716

hashtag影視迷勳章 秋日勳章 炎夏勳章 玩具勳章 春季勳章 冬日勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


19#
發表於 12-6-9 18:00 |只看該作者
我好老土,安咗把掛牆KDK扇,
仲係鐵葉添,還是覺得佢最好!!!


公爵府

積分: 29789


20#
發表於 12-6-9 18:11 |只看該作者

引用:我好老土,安咗把掛牆KDK扇,仲係鐵葉添,

原帖由 carmen111 於 12-06-09 發表
我好老土,安咗把掛牆KDK扇,
仲係鐵葉添,還是覺得佢最好!!!
掛牆扇,一用愛上




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo