懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 39038

陪月勳章


1#
發表於 12-6-9 20:27 |只看該作者
見營養師有咩做? 入院又有咩要做呢?




男爵府

積分: 9237


2#
發表於 12-6-9 23:43 |只看該作者
你幾時飲嘎?我星期五飲,家陣好驚電話嚮


珍珠宮

積分: 39038

陪月勳章


3#
發表於 12-6-10 00:30 |只看該作者
大笨鼠 發表於 12-6-9 23:43
你幾時飲嘎?我星期五飲,家陣好驚電話嚮
我星期二飲, 星期收電話


男爵府

積分: 9237


4#
發表於 12-6-10 10:06 |只看該作者
回覆 muybien 的帖子

???星期幾收到電話啊 ?我飲糖水果陣個姐姐有講過話會幫你篤手指,如果pass就4點鐘左右就可以出院了,如果兩次都唔pass就要住院了~


珍珠宮

積分: 39038

陪月勳章


5#
發表於 12-6-10 11:10 |只看該作者

引用:回覆+muybien+的帖子 ???星期幾收到電話啊

原帖由 大笨鼠 於 12-06-10 發表
回覆 muybien 的帖子

???星期幾收到電話啊 ?我飲糖水果陣個姐姐有講過話會幫你篤手指,如果pass就4點鐘左右 ...
星期五呀, 係咪篤手指pass 左就唔洗買機返去自己再篤呢? 好緊張呀




別墅

積分: 580


6#
發表於 12-6-10 21:40 |只看該作者

回覆 回覆:muybien的帖子

到時pass咗,都要你自己出去租機返屋企篤。之后around 6星期後返去再見營養師。睇吓洗唔洗覆診。(到生之前都要keep住篤,每次返去見E生都要俾佢睇)




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo