跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1351


1#
發表於 06-1-17 17:37 |只看該作者

有無bb是在天水圍育嬰園給托管

我想問育嬰園托管好唔好,希望各位媽咪給些心得及意見給我,
有沒有媽咪是用緊天水圍區育嬰園 ... thank you



珍珠宮

積分: 46398


2#
發表於 06-1-17 18:02 |只看該作者

Re: 有無bb是在天水圍育嬰園給托管

天水圍禮賢會育嬰園,係天耀村tel:2445 8396
我地都有幾個 bk mami 放小b 係個處,仲有個topic 傾下計,你可以睇下 d post 就知我地 d 小朋友係個到都好開心架,姑娘又有愛心,亦有mami 問我地情況想比小 b "番學"架!!
click here
我把平安留給你們,我將我的平安賜給你們;我所賜給你們的,不像世界所賜的一樣。你心裏不要煩亂,也不要膽怯。(若 14:27)
Happy moments, praise God. Difficult moments, seek God. Quiet moments, worship God. Painful moments, trust God. Every moment, thank God!!!


大宅

積分: 1718


3#
發表於 06-1-18 15:41 |只看該作者

Re: 有無bb是在天水圍育嬰園給托管

我阿B都係返禮賢會育嬰院, 由滿月返到而家, 都幾好呀, 唯一唔好就係成日病, 如果你想放你BB入育嬰院, 就要有心理準備啦(我都有準備, 但冇唸過會病得咁勁, 1個月睇5次醫生呀)


侯爵府

積分: 22655

2011精緻種植勳章 畀面勳章


4#
發表於 06-1-20 11:54 |只看該作者

Re: 有無bb是在天水圍育嬰園給托管

我個仔以前都


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo