跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3076


1#
發表於 12-8-18 00:29 |只看該作者
B女已經識自行爬上網床欄邊。
好似樹熊用手同腳捉實床邊, 成個人long係床欄上。真係好危險, 好在當時有我阿媽在旁, 立即捉佢落床。唔係就大件事
有時行開一陣做野, 都要不斷住, 有冇係床作反。
你地有咩方法看馬騮? 放落地行, 佢會四處亂走, 周圍拎野掉, 冇辦法叫停。屋企地方細, 裝唔到圍欄。help!


大宅

積分: 3625


2#
發表於 12-8-21 09:04 |只看該作者

回覆:fanody 的帖子

其實bb仲咁細,要避免意外,唯一既方法只有望到實,別無其他,要做自己嘢,只好等佢瞓,頭兩三年真係要捱下。或者好似我地細個時,阿媽用咩帶咩左係後面,咁就做晒一屋家務都無問題喇!




大宅

積分: 2840


3#
發表於 12-8-24 17:30 |只看該作者
我個女都long過係床欄邊上兩次,向地果邊她會long住自己,但如果係sofa果邊,她便會出左黎坐係sofa度,我媽都無哂計,而家唔夠胆就咁放她係网床,主飯果時揹住她係後面:;pppp:


別墅

積分: 724


4#
發表於 12-8-30 11:44 |只看該作者
我女都試過好似隻樹熊爬網床 好在我在旁睇實 否則成個中左落地. 我唯有全屋鋪晒地膠, 痴晒防撞貼, 廚房門欄... 減少受傷機會. 而加放佢在地下安全過在網床, 不過都係個句, 時刻要睇實佢. 真正做到野都真係要等佢訓覺時候.


伯爵府

積分: 15922

BK Milk勳章


5#
發表於 12-9-5 14:46 |只看該作者
我囝囝平時醒左係圍欄自己玩,

工人姐姐無乜心機同佢玩.

佢都試個係圍檔爬出嚟.......

嚇C 我..
認真就輸了!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo