2012年媽媽會

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 233

2016畫展勳章


1#
發表於 12-6-21 20:38 |只看該作者
尋日去咗健康院檢血,今日姑娘打黎話血色素偏低,要返去見醫生。好擔心>_




男爵府

積分: 5196


2#
發表於 12-6-21 23:29 |只看該作者

引用:尋日去咗健康院檢血,今日姑娘打黎話血色素

原帖由 TamPoon 於 12-06-21 發表
尋日去咗健康院檢血,今日姑娘打黎話血色素偏低,要返去見醫生。好擔心>_



...
會點嫁?




男爵府

積分: 7456


3#
發表於 12-6-22 01:00 |只看該作者

血色素偏低

唔洗擔心,即係貧血,食多d 含鐵質食物,紅肉,車厘子,菠菜。





複式洋房

積分: 377


4#
發表於 12-6-22 12:31 |只看該作者
晤駛驚, 佢會開啲鐵丸俾你,食左就ok


大宅

積分: 4453


5#
發表於 12-6-22 12:56 |只看該作者
依, 我之前做檢查, 姑娘都話我血色素啱啱中間位罝.
但佢叫我下次見醫生時, 睇下會唔會考慮驗地中海貧血....


複式洋房

積分: 233

2016畫展勳章


6#
發表於 12-6-23 01:31 |只看該作者

血色素偏低

今日轉介左去威爾斯再驗多次血。希望唔好影響到阿B




大宅

積分: 3695


7#
發表於 12-6-23 19:21 |只看該作者

回覆:血色素偏低

我都係,貧血,而家要食多幾粒supplement。




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo