之前仲煩緊唔知點同佢介好,因為佢冇o左個奶咀係唔識訓o架,再加埋我又習慣o左塞個奶咀比佢示意佢知夠鐘訓覺喇.....直至有一晚我同佢o係床o玩緊,o玩下o玩下見佢開始眼訓,係咁o係度碌o黎碌去,我咪試下唔比個奶咀佢睇下佢訓唔訓到囉,就係由呢晚開始佢就正式同個奶咀byebye喇....

[/url]kiki&lala 寫道:
我個bb11個月時已經介咗奶咀, 其實佢大約10個月時曾經試過但失敗咗. 我媽咪仲話我佢咁細唔使咁快同佢介. 但我唔甘心, 再試過就ok了.
我係用介手指水幇佢介, 茶上個奶咀上面, 但記住只要好少好少, 因為我自己親自試過d介手指水, 勁難食, 連我自己都有d想嘔. 不過我只用咗2日就成功. (不過我個bb嗰時只係喺瞓覺時先要奶咀). 之後第3日比個奶咀佢, 佢有d想要, 但我同講好苦架, 你要唔要呀? 佢會笑住咁走咗去. 之後你比佢佢都唔要.