少年成長

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 2603


1#
發表於 06-1-5 16:50 |只看該作者

點樣幫仔仔戒奶咀

仔仔家陣兩歲多d, 每次訓覺都要食奶咀, 有時話唔比佢就喊晒, 有乜辨法戒呢 :-(


水晶宮

積分: 73063

2024年龍年勳章


2#
發表於 06-1-5 17:00 |只看該作者

Re: 點樣幫仔仔戒奶咀

有冇d 戒奶咀的故事書可以講比佢知 ??
從天空到大地, 心臟在持續著令人眩暈的擺動, 那是初戀


伯爵府

積分: 17895

好媽媽勳章


3#
發表於 06-1-6 10:59 |只看該作者

Re: 點樣幫仔仔戒奶咀

Garfield,

問題係媽媽要決心幫仔仔介 , 不要喊晒又比返個奶咀佢 , 咁樣係介不到的 . 比心機 !


珍珠宮

積分: 32008

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 牛年勳章


4#
發表於 06-1-6 11:23 |只看該作者

Re: 點樣幫仔仔戒奶咀

iwff 寫道:
Garfield,

問題係媽媽要決心幫仔仔介 , 不要喊晒又比返個奶咀佢 , 咁樣係介不到的 . 比心機 !



我囡食到3 歲2 個月, 我媽媽話老師已收起奶咀喇! 咁佢就沒有要求要, 咁就介左了 :wink: :wink:


男爵府

積分: 9197


5#
發表於 06-1-6 14:05 |只看該作者

Re: 點樣幫仔仔戒奶咀

my mother said the "tiger machine" ate my 奶咀 and then I never asked for it again.
I will see it work for my girl or not! hehe


男爵府

積分: 8707


6#
發表於 06-1-6 21:13 |只看該作者

Re: 點樣幫仔仔戒奶咀

我個女3個月前戒的,我朋友叫我用白花油,第一次就o.k. 佢一食就話好辣呀,我話奶咀壞了,你大個女啦,食奶咀好妞怪的,奶咀唔比你食呀,如果你食就會辣辣的,咁你食唔食呀,我個女即刻話no no, 佢而家剛剛2yr,出家見到d baby食奶咀,佢重笑人妞妞.


侯爵府

積分: 23818

好媽媽勳章


7#
發表於 06-1-7 15:54 |只看該作者

Re: 點樣幫仔仔戒奶咀

我仔仔已經成功介o左奶咀1個月有多喇..... 之前仲煩緊唔知點同佢介好,因為佢冇o左個奶咀係唔識訓o架,再加埋我又習慣o左塞個奶咀比佢示意佢知夠鐘訓覺喇.....直至有一晚我同佢o係床o玩緊,o玩下o玩下見佢開始眼訓,係咁o係度碌o黎碌去,我咪試下唔比個奶咀佢睇下佢訓唔訓到囉,就係由呢晚開始佢就正式同個奶咀byebye喇....
其實要同佢介o既決心在於媽媽,只要你認為得就一定得,我都唔係同佢一刀切咁介o架,我係由以前佢成日食慢慢減到剩係訓覺先比佢食再同佢介,但謹記o係介緊期間一定唔可以比佢見到個奶咀,唔係就前功盡廢o架喇....
祝你成功啦....
該用戶已被刪除

8#
發表於 06-1-7 16:47 |只看該作者

Re: 點樣幫仔仔戒奶咀

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5329


9#
發表於 06-1-7 21:57 |只看該作者

Re: 點樣幫仔仔戒奶咀

我P仔都係只係瞓時先食咀咀既, 咁到佢歲半到, 有1晚同佢sleep 話咀咀唔見左啦, 冇架啦, 下, 咁佢又再冇要求要食喎! 我唸都係睇個bb 依賴個咀咀既程度架咋~ 努力d 啦, 一定好快成功既~
[size=medium]我既囝囝P 仔係2003 年7月16日出世架~~ :-D


子爵府

積分: 10060


10#
發表於 06-1-8 14:45 |只看該作者

Re: 點樣幫仔仔戒奶咀

我囡囡現在21個月, 本來想今年新年先同佢戒奶咀,
但係係佢16個月出門牙時發現兩隻門牙有小小斜,
因為怕第日隻門牙生得唔好, 所以決心同佢戒左佢,
佢又係要晚晚食奶咀先o訓得到, 當晚我無比佢,
佢就係咁話要:[支支 (奶咀)]我話唔見左無左,
佢就大喊話:[支呀!支呀!]我計過足足喊左1個小時,
後來喊到累o訓左, 如是者晚晚喊晚晚搵奶咀1星期,
我都話唔見左無左, 你好叻唔駛要奶咀啦!
後來慣左就無再搵, 但我有時出街見到有bb食奶咀,
問佢要唔要, 佢到話要同呀大個口
係戒奶咀個一個星期途中我都想過放棄,
但我成日諗住佢隻門牙唔可以肉酸既宗旨,
你都得架, 加油呀!!!

[/url]


大宅

積分: 2603


11#
發表於 06-1-8 15:01 |只看該作者

Re: 點樣幫仔仔戒奶咀

sung米米,

你個囡囡就好啦, 我有試過呀, 我個仔都係喊, 但係唔止一個星期, 仲要訓到半夜喊都係要奶咀, 我話唔見左呀, 佢第二日係街同我講, 媽咪, 有奶咀呀, 買呀買呀, 跟住唔肯走, 比佢激死呀


子爵府

積分: 10060


12#
發表於 06-1-8 22:35 |只看該作者

Re: 點樣幫仔仔戒奶咀

Garfield,
或者你試下其他方法如:戒手指水或白花油,
另外我媽咪個時係剪爛我個奶咀同我戒, 你不防一試,
其實個個bb都唔同, 戒就一定戒到, 只係時間長定短,
一星期唔得, 可能一個月得呢, 但當然越快越好啦

[/url]


水晶宮

積分: 52729

2023年兔年勳章 hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


13#
發表於 06-1-9 00:08 |只看該作者

Re: 點樣幫仔仔戒奶咀

白花油真係得,我個囡以後都唔敢掂


男爵府

積分: 5192


14#
發表於 06-1-12 00:01 |只看該作者

Re: 點樣幫仔仔戒奶咀

我囡囡由3個月大開始食奶咀到18個月到...就好自然介咗.

我由於自己湊關係...所以好多時都比奶咀佢食(其實係等佢唔駛成日喊/黐身)...直至有一次佢自己咬爛個咀(已漏氣)...佢都要keep住食...直至成個奶咀頭冇咗(得反個硬膠)...囡囡都不離手(個爛奶咀頭)...2日後佢知道係自己咬爛咗就冇引...好自然就戒咗...

成個過程我覺得好好笑原來要比佢自己知道成件事係點...
[


別墅

積分: 718


15#
發表於 06-1-12 11:43 |只看該作者

Re: 點樣幫仔仔戒奶咀

我都係用白花酒, 好惦.


複式洋房

積分: 129


16#
發表於 06-1-12 17:00 |只看該作者

Re: 點樣幫仔仔戒奶咀

我都係同囡囡講佢個奶咀比老鼠"擔"走左之后就無左搵喇~
家陣佢有咩野唔見左我地問佢放左向邊度佢都會話 : 咪比老鼠"擔"走左囉~ 都唔知比佢激到好嬲定好笑 ?-( :mrgreen:


cpcog 寫道:
my mother said the "tiger machine" ate my 奶咀 and then I never asked for it again.
I will see it work for my girl or not! hehe
:-)


大宅

積分: 2873


17#
發表於 06-1-17 21:47 |只看該作者

Re: 點樣幫仔仔戒奶咀

我仔仔就黎20個月啦..諗住今晚開始幫佢介奶咀, 買左支介手指水幫佢介..點知佢好辛苦咁...因為真係勁難食...最後佢仲伸晒成隻手指人口諗住挖走d 苦味添..., 之後就勁嘔...我都係好心痛呀!!! :-( :-( 真係好後悔!!!! 咁我仲應唔應該継續呢?? 可否教下我呢...!!! 我囝囝都係只係訓覺先要食奶咀..平時唔會食的..!!! 請指教...!!!

kiki&lala 寫道:
我個bb11個月時已經介咗奶咀, 其實佢大約10個月時曾經試過但失敗咗. 我媽咪仲話我佢咁細唔使咁快同佢介. 但我唔甘心, 再試過就ok了.

我係用介手指水幇佢介, 茶上個奶咀上面, 但記住只要好少好少, 因為我自己親自試過d介手指水, 勁難食, 連我自己都有d想嘔. 不過我只用咗2日就成功. (不過我個bb嗰時只係喺瞓覺時先要奶咀). 之後第3日比個奶咀佢, 佢有d想要, 但我同講好苦架, 你要唔要呀? 佢會笑住咁走咗去. 之後你比佢佢都唔要.


複式洋房

積分: 309


18#
發表於 06-1-20 18:32 |只看該作者

Re: 點樣幫仔仔戒奶咀

我個囡下個月就3歲了,但係佢知人醜佢,所以佢話只係在屋企食, 但係我真係唔忍心要佢介, 是否會自已唔食 
該用戶已被刪除

19#
發表於 06-1-20 19:39 |只看該作者

Re: 點樣幫仔仔戒奶咀

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2873


20#
發表於 06-1-21 22:41 |只看該作者

Re: 點樣幫仔仔戒奶咀

kiki&lala,

我諗我放棄lu..因為我同老公講左之後..老公話唔好再"監"梗同佢介喎...佢咁講我仲更加內疚... :-( :-( ...!!

我同幾個朋友講過..佢地話當bb 返學就會介到喎..咁唯有比佢食多幾個月啦...

anyway, 多謝晒你!!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo