婆媳關係

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 8207


1#
發表於 12-6-15 14:36 |只看該作者
話說我放產假嗰時,阿媽嚟幫手湊B,99住得近有時會借頭借路過嚟玩B唔願走。阿B瞓覺嗰時成日搞醒佢同佢傾偈,又話阿B瞓得多夜晚唔肯瞓,同埋日頭傾多d偈會醒目啲。放完產假返工後,將B仔放喺99度湊,昨晚放工番去見到阿仔瞓咗,我望佢一陣99竟然話:「任去瞓啦,唔好搞佢喇,瞓得多先好㗎!」頂!!又唔你之前係咁講,次次都搞醒人。每日得幾個鐘見到阿B但係阿B又見唔到我,日日只係聽到99話阿仔同佢好開心咁玩,好Hurt!




大宅

積分: 4492


2#
發表於 12-6-15 14:37 |只看該作者


大宅

積分: 4382


3#
發表於 12-6-15 14:43 |只看該作者
回覆 pepper_mama 的帖子

點解D 99成日都當JOR 個孫係佢D 仔女咁? 唉。。。
究竟佢地當D 新袍係咩?
我未生,但都FEEL 到如果我遇到相同的情況, 都會好似樓主你咁唔開心。。。


大宅

積分: 2048


4#
發表於 12-6-15 15:05 |只看該作者


咁都得架...你同99關係好唔好的?? 好的直接同99講,每日得幾個鐘想同BB相處多D,就算BB瞓左係隔離望住佢瞓都開心架~~


男爵府

積分: 8207


5#
發表於 12-6-15 15:33 |只看該作者

引用:咁都得架...你同99關係好唔好的??+好的直接

原帖由 bbsukiyw 於 12-06-15 發表
咁都得架...你同99關係好唔好的?? 好的直接同99講,每日得幾個鐘想同BB相處多D,就算BB瞓左係隔離望 ...
我同佢關係唔係好亦唔差,佢人好煩我成日都扮聽唔到佢講嘢。佢叫我唔搞醒個仔嗰時語氣唔差嘅,不過我係覺得佢一時一樣啫!




複式洋房

積分: 378


6#
發表於 12-6-15 15:47 |只看該作者
咁你照答佢, "99, 你話阿bb瞓得多夜晚瞓唔到麻, 我而家叫醒佢同佢玩多d, 咁佢夜晚實會好好瞓呀" 睇下佢仲有冇聲出.


子爵府

積分: 12342


7#
發表於 12-6-15 16:18 |只看該作者
99通病係佢叫你唔好對BB做既野,跟住佢自己做晒:;pppp:


男爵府

積分: 6663


8#
發表於 12-6-15 16:35 |只看該作者

回覆:99一時一套

佢差在未話你霸住佢個孫咋




大宅

積分: 1845


9#
發表於 12-6-15 16:37 |只看該作者
講得冇錯,我99唔比我抱住BB開門及食飯但佢做就得••••••••••


大宅

積分: 1632


10#
發表於 12-6-15 16:55 |只看該作者

回覆:99一時一套

唉!所有99都係咁。話說佢果日同埋朋友嚟探BB,咁BB未夠一個月,成日瞓都好正常。佢班人係咁係BB床邊講嘢,務戎嘈醒個B。好喇,醒咗,食完奶,佢地走人。難為我果晚,BB唔肯瞓,要氹咗好耐先瞓得好lum



Love begins at home, and it is not how much we do... but how much love we put in that action


公爵府

積分: 27905


11#
發表於 12-6-15 17:04 |只看該作者

引用:話說我放產假嗰時,阿媽嚟幫手湊B,99住得

原帖由 pepper_mama 於 12-06-15 發表
話說我放產假嗰時,阿媽嚟幫手湊B,99住得近有時會借頭借路過嚟玩B唔願走。阿B瞓覺嗰時成日搞醒佢同佢傾偈 ...
無法比人湊一定會咁,唔開心都要接受




水晶宮

積分: 57272


12#
發表於 12-6-15 17:17 |只看該作者
而家既99真係好可怕, 真係唔知佢地想點


大宅

積分: 1538


13#
發表於 12-6-15 18:17 |只看該作者

回覆:99一時一套

其實你放工返去,入房睇B時可以吾好望你99,之後帶笑甘一路話:BB,媽媽放工返來睇BB呀!一路輕拍BB心口,一路一手慢慢抱佢起身,當抱佢攬佢訓甘!如果99一嘈,BB醒左,你咪順勢拍佢,同佢玩,但一定吾好比佢喊,只要佢吾喊,就可以當佢自己訓醒!(我99當年都係咁叫醒我個仔同女!)
甘佢自己訓醒吾通吾比佢醒咩!!你可以試下!




大宅

積分: 1505


14#
發表於 12-6-15 19:15 |只看該作者

回覆:yanyan0906 的帖子

冇錯!我仔啱出世系醫院,我媽同99都一齊黎睇,我媽行埋去摸下bb,99就話唔好摸,手有細菌,之後自己一路系甘摸,系甘同bb講野!:;pppp::;pppp:




男爵府

積分: 8382


15#
發表於 12-6-15 20:19 |只看該作者

回覆:99一時一套

個個99都係咁




男爵府

積分: 5844


16#
發表於 12-6-15 23:01 |只看該作者
回覆 yan_dyj 的帖子

如果系咁我就會超級反感,雖然叫得佢湊肯定好多都系佢話事,不過畢竟呢嗰系我嘅BB,你對佢點我唔出聲,我對佢點你都冇出聲囉:;pppp:

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo