婆媳關係

跳至

首頁
12

尾頁
   6


複式洋房

積分: 211


1#
發表於 12-6-8 19:55 |只看該作者
本帖最後由 mimilan 於 12-6-8 20:18 編輯

之前都係在回post時順手呻下...但依家真係好想開個post出0來呻晒我對佢地既所作所為,令我點樣成為一個"罪人"。

在第一次見男家時,我比較少出聲。我個人會較尊重長輩,都笑笑口就算,不會講咁多野,始終自己又唔係邊個,講咁多野做咩?!當時我都見到我老公細佬個女友(依家已結婚),我都望住佢想對佢笑下,但佢望都冇望過過0來,也算了,沒大不了。後來聽老公講話佢阿媽同佢講,話叫我下次唔洗化咁行妝(佢地冇人會化妝)。當時我化妝只係工作需要,而且唔係full make up,只係少少,但可能唔化妝或唔睇習慣既人會覺得好勁。

好了,上面都是好少事。每到過時過節,兩老生日之類我都會到,而且會買野送比佢地。我覺得佢兩老其實對我都冇咩,但送野比佢地,佢地都唔會有咩反應。反而佢那個細佬的女友咩都冇都冇野,咁即係洗唔洗買都得。但我覺得呢個係我個人心意的事,也沒所謂。有次真係好笑,聖誕節我買左2盒hand cream,各比我地阿媽。之後我同老公講,叫我幫我比佢阿媽(因那期我好忙,唔得閒見佢地)。之後佢問我佢老豆有冇禮物,我話:"下?冇喎..." 坦白講,呢d係我對女性既心意,通常男人都唔會比啦..,聖誕節姐...心意一份,我爸都冇呀。通常都係女人仔收下禮物開心d姐...。佢話佢會私底下比佢阿媽,怕佢老豆唔like...下?!唔係化...都係買野比佢老婆,唔洗公平都佢都要有呀...好奇怪= =


到佢那個細佬結婚前攪左個打邊爐(當日去佢兩老家。我買左個生果籃上去)。 到打到一半,我有點暈,老公扶我到房休息下,之後他出去繼續打邊爐。之後我聽到佢家姐講:"係喎!你女友咩都冇買比我既?人地xx都有啦!(佢細佬那個女友)" 我老公就話:"下?!咪有生果籃囉!" 佢話:"車!都唔係比我!!" (佢個家姐係結左婚,唔係0係呢度住的)。我真係唔明我又唔係去佢到,做咩要無啦啦買比佢。又算了‧

之後我發現其實佢細佬個老婆係唔會叫佢d家人,但就成日會抱住佢家姐個仔,自問唔喜歡擦鞋,亦不太喜歡小朋友,我真的沒有這樣做。但最好的是如果有親戚在,佢個好新抱就即時好識做,我自問唔係笑面虎,只要不傷害我,我都不會理。但開始佢個細佬好似唔多妥我..連眼尾都唔會望我。我都覺得怪怪地..咁佢唔望我,我都唔會同佢打招呼啦~

佢個家姐..成日串我老公,我老公係好冇所謂既人,但佢家姐就成日懶串咁,但只會串我老公,因為我老公唔會反駁佢,只係笑笑口就算。但佢那個細佬...佢自問係高等人(教書,教小學。兩公婆都係),但就聞說佢有病喎...有思覺失調喎...個個就晒佢。

而佢兩老,對住我老公都好老馮。基本上飲茶比錢都係我老公比。當然請父母食飯我覺得係天經地義的事,沒問題。但佢老豆成日同佢呻,又話佢個姐夫唔識做,請都冇請過佢地飲茶,又講呢樣那樣。我老公就成日聽佢呻完就叫佢唔好勞氣。

漸漸我覺得佢那邊d人都好老馮。好似佢那個家姐閒時都唔會打比佢,一到要買野先會搵我老公(其他人都係)。但我親耳都聽過佢點搵我老公買野呢(我老公會有優惠價),係命令式那種叫我老公幫佢睇價。其實佢地個個有事先會搵我老公,冇事係唔會搵。那時我開始同佢講覺得佢d家人好有問題...覺得佢地蝦佢,佢話唔係,冇問題。

我在新年曾買過一包冬菇和八珍年榚比佢阿媽,誰知一句:"哎呀~呢d冬菇我地都有幾包都未整完..."(我點知呀?!)。好了,因為佢兩老平時對我都冇咩..我就唔想放0係心,但咁樣聽真係好hurt。之後佢家姐0係我面前講:"你女友冇買野比我既?!"(當時我諗:唔係化..我又唔係去你家拜年,咁岩你0係度姐...)。


好了,之後我覺得佢細佬2公婆愈來愈有問題,真係可以當我透明,甚至之後連我老公佢都當透明(本身佢兩兄弟好fd),我真係唔知發生咩事。我咪同我老公講..之後佢先話我知原來佢唔like我,但冇人知點解。我都好驚訝,我同佢講都冇幾多句野,有咩地方令佢唔滿意?!佢話佢係咁,佢連老豆阿哥(最大的大哥)都試過唔like,佢份人係咁,可以不理。但我覺得我真係冇做錯咩事,點解要受呢d氣。佢話佢d家人有話過佢,佢自己都有問過佢,回應係:"唔洗理我!!"就了事。

後來每次見到面食飯我都比佢地當透明,我完完全全係一個外人。之前佢地結婚,我都比左成千蚊人情佢地,仲請假去佢地既中午自助餐婚禮。我老公仲做阿4,幫佢地搬野之類(但其他人係冇幫手)。佢呢個好新抱好識做,在台上話特別多謝一個人(平時佢都好少出聲),就係佢家姐,因為佢地初時唔知點攪婚禮,好在佢家姐講手。但這時佢家姐在台下講左句(當時我在她附近):"下?!我只係答左佢一句野咋喎!" 那時我已經知佢地呢個好新抱大約係咩人。我都有同我老公講...其實呢個女人都未叫過我老公一句,我老公都話係,佢係唔叫人,話佢d家人都有點不滿佢冇禮貌,但都廢事出聲而是。

之後我老公買左樓,我地先同居,距離佢地都幾遠。而佢地個個都在家附近住,晚晚回家黏餐食,其實呢d都唔關我事,但就係因為咁...佢地愈來愈fd,就成了日後攻擊我的因素....

我地入伙當日,我媽同佢媽都在,佢媽都有呻話佢個好新抱咩都唔做,食飯係等食,都莫講過洗碗,話洗碗會令皮膚唔好。佢媽都讚我只係久不久去飲下湯都會洗番d碗(有時夜左會去佢地家過夜,佢媽會留湯比我地飲。而且我會幫手。),呢d係我媽話番比我聽。

但這間屋...之前都有件事...就係樓首期係我老公比的,但因為唔想煩,我老公話會同佢家人講首期係我同佢2個人都有份,咁我又冇蝕底當然冇問題。但之後我老公同我講...話佢媽同家姐叫佢層樓只係寫佢自己一個名,到真係結婚先加番我個名。我即時火起(之前佢話會加我個名上去比安全感我),我問係咪佢覺得我地買樓係玩玩下,怕我地分手,咁先保障自己個仔先?加上以佢地所知,首期我都有份,點解係寫佢?點解唔可以只係寫我一個人名?!我老公話只係同番我講,佢都係會加我個名上去。但我真係好嬲,點解咁樣佢地都要加把咀?!我唔係貪那50%的樓,只係我覺得佢d家人就係好有問題。

後來都發生上面講過類似的事,我就同我老公講,佢都係叫我唔好理佢地算,但我覺得有d野係要解決先得,但自問真係無力為力,我係外人,可以講咩?!只有每次食完飯都好唔開心....會覺得好委屈,會喊。老公都有安慰我,但根本冇用,因為有心結。

其實我細佬都d性格都係衰,同佢那個細佬一樣都係冇理由下唔like我老公。我都冇同我細佬講野,因為我覺得係我細佬有問題,所以用行為表達我不滿(但我老公冇)。但我媽就會係咁問我細佬做咩,但我細佬唔講。之後我媽都成日同我老公講叫佢唔好理我細佬,我老豆都話我細佬傻的,安慰我老公叫佢唔好介意。但佢d家人係一句都冇同我講過,我都有懷疑過佢d家人係咪唔知咁既事?!但沒可能發現唔到...因為太明顯了。而我家方面,我媽用了好多方法去令我細佬對我老公冇野,最後我細佬可能聽我媽講得多我老公對我點好,而佢自己都見到,咁慢慢真係冇野,依家仲好聽我老公支笛。但佢那邊,冇人會話佢細佬,由佢任性。可能佢地一直都好就佢,我都feel到。

之後那年的新年,佢仲叫我買野比佢家姐同佢細佬(因佢細佬都剛結左婚,叫做有頭家)。我即火起,點解我要買野比佢地,我又唔係去佢地到拜年。佢話廢事佢家姐多野講,我話點解要買野比佢細佬?!佢話因為佢地結左婚!!我真係嬲到爆!!我話冇可能囉!但最後我自己口硬心軟,都係買左3樣野上去佢父母家拜年,結果佢那個細佬唔0係度(之後每年的新年都唔見人,佢只係問完佢老豆拎左利事就走)。咁我都留盒野比佢囉...當然唔會有人多謝你,我都唔在乎那句多謝‧但你退讓根本就係冇用.............


我好多野都忍...但對住我老公我會照講,但佢有時只係話我敏感,係我諗多左,話佢d家人好好,當年佢叫做當中最唔讀得書那個,但佢父母都話供佢讀書,但佢覺得父母好辛苦,佢決定唔讀書,去搵錢幫手養家(冇錢...但可以供其他3個去外國讀書)。我話即使係咁其實好正常....但佢話呢d係恩。我覺得成件事變左係我有問題,雖然佢話唔係我問題...咁但係發生到咁,咁到底係邊個問題??我都好想知......但呢個只係一個序幕,之後愈來愈不知所謂!!!!!!(待續)



大宅

積分: 3878


2#
發表於 12-6-8 20:06 |只看該作者

回覆:成為罪人---未婚篇

過年你買合野比佢家姐都合理,話晒佢大過你,但買比細佬就真係無必要lol:;pppp::;pppp:




複式洋房

積分: 211


3#
發表於 12-6-8 20:11 |只看該作者
ngbetty01 發表於 12-6-8 20:06
過年你買合野比佢家姐都合理,話晒佢大過你,但買比細佬就真係無必要lol



...

我地當時未結婚,而且又唔係上去佢家,亦唔知佢當時會唔會0係度,我真係覺得唔洗買。但佢叫我買比佢地時...我都話佢家姐0個part我都算(正如你所講的,我都有呢種想法),但我話佢細佬真係冇可能!!(雖然之後我都心軟買左)。

但之後我會再出post,你就會知道....佢地只係要求我有禮數,但對我係唔需要的!!!當時我都諗都冇諗過!!!係完全冇合理,冇話"應該咁做囉"既事發生0係佢地身上,但對我就有囉!!!唔係點會冇做d咩都成為罪人?!


禁止發言

積分: 16954


4#
發表於 12-6-8 20:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17266


5#
發表於 12-6-8 20:48 |只看該作者

回覆:mimilan 的帖子

真係唔明,點解d人可以開口要求禮物..?係咪佢地個代係禁教?但點解我媽咪又無ge?




子爵府

積分: 10241


6#
發表於 12-6-8 20:58 |只看該作者

回覆:成為罪人之旅---未婚篇

做好自己本份就可以
唔好因為哩d事唔開心
支持你




珍珠宮

積分: 45606

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 母親節2025勳章 2024年龍年勳章 熱血勳章 BK Milk勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


7#
發表於 12-6-8 23:35 |只看該作者
男家d人貪心兼無禮.
我的生命由我主宰.


大宅

積分: 2100


8#
發表於 12-6-10 01:06 |只看該作者
支持你


大宅

積分: 2181


9#
發表於 12-6-10 02:28 |只看該作者

回覆:成為罪人之旅---未婚篇






大宅

積分: 4328


10#
發表於 12-6-10 07:48 |只看該作者

回覆:成為罪人之旅---未婚篇

加油




珍珠宮

積分: 41032

好媽媽勳章 大廚勳章


11#
發表於 12-6-10 08:39 |只看該作者

成為罪人之旅---未婚篇

只是睇第一段,我已經Xzy緊,化妝又關佢事?好明顯吾抵得你靚過佢



點評

panda1985hk    發表於 12-6-11 14:16
QUSTINLING  完全同意  發表於 12-6-10 14:31


珊瑚宮

積分: 119442

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 hashtag旅遊勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


12#
發表於 12-6-10 10:24 |只看該作者

引用:做好自己本份就可以 唔好因為哩d事唔開心

原帖由 jessjesslee 於 12-06-08 發表
做好自己本份就可以
唔好因為哩d事唔開心
支持你





珍珠宮

積分: 37960

wyeth冷知識勳章 畀面勳章


13#
發表於 12-6-10 10:44 |只看該作者

成為罪人之旅---未婚篇

男家d人




大宅

積分: 1861


14#
發表於 12-6-10 12:14 |只看該作者

回覆:成為罪人之旅---未婚篇

怪獸家長原來早一代已經出現




禁止訪問

積分: 17124


15#
發表於 12-6-10 14:31 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2384


16#
發表於 12-6-10 18:29 |只看該作者
厚顏無恥+極度自私既人.. 不用理會..
做好基本野..孝順6299都夠啦..
又唔見個細佬買野比你地同個家姐..


大宅

積分: 4810


17#
發表於 12-6-10 19:56 |只看該作者

回覆:成為罪人之旅---未婚篇

聖誕節禮物,我反而覺得可以一人一份,連男友爸爸,家姐,細佬!就算我自己爸爸媽媽,我都會公平,因為我爸爸都介意媽媽有佢冇。

但新年份禮,家姐係長輩,送都應該既,但細佬就可以唔駛!不過,我覺得佢地成家人係喜歡人有我有,唔蝕底!辛苦你喇!

化妝方面,可能佢地只接受基本粉底加唇膏。眼缐,眼影或胭脂,佢地可能已經覺得你個妝濃!

等你Update!



點評

c.hutchson  家姐係長輩?! 兄弟姐妹唔係平輩ja咩??  發表於 12-6-11 11:54


侯爵府

積分: 23500


18#
發表於 12-6-10 22:19 |只看該作者
貪心


男爵府

積分: 9089


19#
發表於 12-6-10 22:19 |只看該作者
只可以話男家既人比較麻煩,比較計較,鍾意人做表面功夫,冇既,唯有少啲上去,間屋唔係用佢地錢,唔需要交代咁多


子爵府

積分: 12396


20#
發表於 12-6-11 11:55 |只看該作者
我係你我唔會再出席佢地任何gathering囉
幾時先上到車.....

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo