引用:今日同個囡去覆診!又落雨!又要推住bb車!
原帖由 keroppi939 於 12-06-16 發表
今日同個囡去覆診!又落雨!又要推住bb車!仲要坐著架舊款巴士! (冇咁輪椅位放bb車)!仲要冇人肯幫!一隻手 ...
一個人出街要量力而為,
落雨唔好推車出街,
用揹帶多返對手出嚟用呀!
同埋唔好怨人哋唔幫你,
你唔出聲ask for help,
通常都唔會有人幫,
因為唔知你係咪willing to be helped.
下次想人幫,記得自己先行一步!
版權所有,任何傳媒論壇未經本人同意,不得擅自轉載!