自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3363


1#
發表於 12-6-16 14:26 |只看該作者
頭先去一間精品店睇野,有個女人係咁拆人地啲盒睇入面啲野黎比個女試玩,個店員已經幫緊佢啦,佢仲係咁逐盒拆,睇個盒面已經知道係咩啦。可能你地會話,唔拆入面點知裏面係點啫,但係大家要明白店員嘅苦況,如果個個都自己拆開黎睇,睇完就咁放返喺度,店員唔係人釘人,萬一唔見左一件parts,比人買左,咁點算?



點評

kikibaby08  mouth:  發表於 12-6-16 16:49
961123    發表於 12-6-16 14:40
wong191    發表於 12-6-16 14:39
wcpcelia    發表於 12-6-16 14:29


子爵府

積分: 10074


2#
發表於 12-6-16 14:31 |只看該作者
剛才去綠楊坊某文具精品店,小朋友看玩具車,拿上手,店員已經釘上,我拉走阿仔,
唔俾去搞(我一定唔買),要搞要消磨時間,我會帶佢去千色店

唔好意思,可能離題了


禁止訪問

積分: 1528


3#
發表於 12-6-16 14:35 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5690


4#
發表於 12-6-16 14:36 |只看該作者

引用:剛才去綠楊坊某文具精品店,小朋友看玩具車,

原帖由 marten 於 12-06-16 發表
剛才去綠楊坊某文具精品店,小朋友看玩具車,拿上手,店員已經釘上,我拉走阿仔,
唔俾去搞(我一定唔買),要搞要 ...
人地無話唔俾搞喎,咁人地店員都要睇住鋪頭啲貨架,點知會唔會俾人整爛or拎走?唔係話你嘅小朋友會咁做,只係人地都要保障番自己





男爵府

積分: 6771


5#
發表於 12-6-16 14:38 |只看該作者

引用:頭先去一間精品店睇野,有個女人係咁拆人地

原帖由 哈哈hahaha 於 12-06-16 發表
頭先去一間精品店睇野,有個女人係咁拆人地啲盒睇入面啲野黎比個女試玩,個店員已經幫緊佢啦,佢仲係咁逐盒 ...
佢應該係打算買一件, 而又覺得自己俾左少少錢要揀到最好囉! 大把呢D人, 慌死蝕底~:;pppp:




子爵府

積分: 11375


6#
發表於 12-6-16 14:42 |只看該作者

點解要拆人地啲野呢?

有啲人係唔會為人著想,你唔俾佢拆,佢又投訴店員服務態度唔好




禁止發言

積分: 10999


7#
發表於 12-6-16 14:42 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3363


8#
發表於 12-6-16 14:55 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 哈哈hahaha 於 12-06-16 發表

原帖由 chanc9_929 於 12-06-16 發表
佢應該係打算買一件, 而又覺得自己俾左少少錢要揀到最好囉! 大把呢D人, 慌死蝕底~



...
佢係買就好了,但佢只係拆出黎比佢個女試玩咋




大宅

積分: 3363


9#
發表於 12-6-16 14:56 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 marten 於 12-06-16 發表剛才

原帖由 lovebabyching 於 12-06-16 發表
人地無話唔俾搞喎,咁人地店員都要睇住鋪頭啲貨架,點知會唔會俾人整爛or拎走?唔係話你嘅小朋友會咁做,只 ...
非常同意,人地開間舖都係為兩餐,唔通樣樣野都要攞一件出黎做demo比人玩咩?




男爵府

積分: 6771


10#
發表於 12-6-16 15:45 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+chanc9_929+於+12-06-16+發表

原帖由 哈哈hahaha 於 12-06-16 發表
佢係買就好了,但佢只係拆出黎比佢個女試玩咋
唔係卦........




大宅

積分: 3363


11#
發表於 12-6-16 15:59 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 哈哈hahaha 於 12-06-16 發表

原帖由 chanc9_929 於 12-06-16 發表
唔係卦........
我親眼見到的。




男爵府

積分: 6771


12#
發表於 12-6-16 16:16 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+chanc9_929+於+12-06-16+發表

原帖由 哈哈hahaha 於 12-06-16 發表
我親眼見到的。
即係佢結果乜都無買?




子爵府

積分: 10269

畀面勳章


13#
發表於 12-6-16 16:36 |只看該作者
好自私


侯爵府

積分: 22002


14#
發表於 12-6-16 16:43 |只看該作者

點解要拆人地啲野呢?

個個好似佢咁,仲有人買?
有好多人都係咁,好似去uniqlo買衫咁,人地都有display俾你睇樣,硬係要開人地既包裝




大宅

積分: 3827


15#
發表於 12-6-16 17:06 |只看該作者

引用:個個好似佢咁,仲有人買? 有好多人都係咁,好

原帖由 rilley 於 12-06-16 發表
個個好似佢咁,仲有人買?
有好多人都係咁,好似去uniqlo買衫咁,人地都有display俾你睇樣,硬係要開人地既包裝



...
呢d咪叫自私囉,而家香港越嚟越多呢種人。




寶石宮

積分: 415537

2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


16#
發表於 12-6-16 17:15 |只看該作者

回覆:點解要拆人地啲野呢?

拆個位......實大條道理




大宅

積分: 3363


17#
發表於 12-6-16 17:43 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 哈哈hahaha 於 12-06-16 發表

原帖由 chanc9_929 於 12-06-16 發表
即係佢結果乜都無買?
Yes




大宅

積分: 3363


18#
發表於 12-6-16 17:45 |只看該作者

引用:個個好似佢咁,仲有人買? 有好多人都係咁,好

原帖由 rilley 於 12-06-16 發表
個個好似佢咁,仲有人買?
有好多人都係咁,好似去uniqlo買衫咁,人地都有display俾你睇樣,硬係要開人地既包裝



...
係啦,所以我覺得有時買盒野返黎,好可能都係比人拆出黎睇過架喇。




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo