自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 31256


1#
發表於 12-6-18 15:59 |只看該作者
你地有無聽過屯門紙紮車的故事? 我好耐之前聽過一個..你地有無聽過?

話說有一日擺完酒咁有兄弟車其他人返家, 係屯門公路行行下司機發覺出車既景像好似無晒只係在倒後鏡見到一家紙紮車跟住, 佢好驚叫醒晒d人..但係佢架車快時架紙紮車又快, 佢慢時架紙紮車又慢..咁有個人想起一個朋友係揸夜更的士就問佢點算好, 的士司機朋友叫佢開窗掉d 硬幣出車..咁佢地照做.做完過咗一振出面個景像就正常番亦見唔到紙紥車.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo