自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   1


水晶宮

積分: 64119

好媽媽勳章


1#
發表於 12-6-18 15:23 |只看該作者
本帖最後由 patpat234 於 12-6-18 15:32 編輯

綜合報道)(星島日報報道)  你有否聽過「放假慘過返學」這句話呢?照道理學生不會說這話吧,難道是家長?答案是學生和家長都會說這句話。為甚麼呢?放假應是開心的日子,為何比返學更慘呢?而說這句話多是小學生與小學生家長。
  還記得去年九月,我在早上到一所小學演講,行前到附近茶餐廳吃早餐,聽到坐在圓枱對面的幾個媽媽對話:「好喇,放監喇!」坐在旁的家長好像很明白地和應:「係囉,終於鬆一口氣。」另一位申訴:「係囉,個衰仔放假,我仲慘,又要睇住佢、又要接送、又要唔畀佢打機,總之成日對住佢,我就慘啦。」另一位回應:「係啦,送完佢學琴,等成個鐘,跟住又要送佢學日文。咖啡都唔知飲了多少杯。」
  學生:好似坐監
  那一刻真替一眾媽媽辛苦。但當我到了小學演講時,又看到另一幅圖畫。我問小朋友:「放暑假,開唔開心呀?」幾乎有七成同學異口同聲說:「唔開心。」我很驚訝地問:「點解呀?」有位同學大叫:「好似坐監咁。」同學與老師都一起大笑。「點解似坐監呢?」「因為成日被媽媽監視,而且要去好多課外活動,好慘。」
  在一小時內,我看到很強烈的對比,媽媽那麼辛苦為了孩子好,為了在面試時「琴棋書畫樣樣齊」,誰知孩子絕不領情,孩子想要甚麼?父母又想要甚麼呢?讓我給大家一些選課外活動的貼士,盼可以讓你們不要重蹈以上家長的覆轍。
  選暑期活動重趣味
  第一個原則是「一半一半」,甚麼是一半一半呢?就是一半被逼、一半自願。以往看到學生報活動的慘情,實在替學生與家長難過,家長要掏錢、學生覺痛苦。故縱使要逼子女學你們想他學的活動,都要有一半是他們有興趣的,讓他們的心態可以平衡、讓他們有些盼望。
  大家有沒有發覺現今小朋友與人溝通的技巧愈來愈差?知否有時幫子女選擇的活動,會讓他們更沉默、更不懂溝通?學琴、學吹笛、游水等,都是自己一個人可以做的活動。今年選暑期活動,希望大家可以選一些講求團隊合作的,如童軍、領袖訓練等,這樣可以透過群體學習溝通與互諒互讓的精神。
  希望在此提醒大家後,九月時你和孩子不會說「放假慘過返學」,而是說「這個暑期真精采」。

http://hk.news.yahoo.com/%E6%94%BE%E5%81%87%E6%85%98%E9%81%8E%E8%BF%94%E5%AD%B8-223000189.html

「知足者,常樂也;不知足者,富亦憂。」


子爵府

積分: 13816

睛靈勳章


2#
發表於 12-6-18 15:41 |只看該作者
絕對認同呀!真係"得失只差一線" ,小朋友同大人企係唔同立場睇同一件事。


禁止訪問

積分: 24347

好媽媽勳章 大廚勳章


3#
發表於 12-6-18 15:52 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 15053


4#
發表於 12-6-18 15:52 |只看該作者
HEY... 我地細個果陣,阿媽都會安排晒一切,當時唔會知道阿媽O既心思,到依家做左人阿媽,先會知道當年阿媽為我地好,咩都為我地著想...


侯爵府

積分: 22414


5#
發表於 12-6-18 15:56 |只看該作者
我諗我小朋友放假開心過返學, 我個仔學期初派左校曆表, 已經睇定幾時放X'mas, New Year, Easter & Summer holidays.


男爵府

積分: 6074

畀面勳章


6#
發表於 12-6-18 15:57 |只看該作者
未正式放假,暑假活動又未開始,阿仔已打俾我話"好悶"


大宅

積分: 3618

畀面勳章


7#
發表於 12-6-18 16:08 |只看該作者

回覆:放假慘過返學

我個女都係,已經成是日話好悶。。。但佢個目的係想玩我部ipad囉!!




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo