跳至

首頁
12

尾頁
   3


複式洋房

積分: 296


1#
發表於 12-7-12 07:48 |只看該作者
屋企發現床蚤,怎辨?有冇邊間滅蚤公司价紹?床蚤




珍珠宮

積分: 40639

認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 我的育兒心得勳章 熱血勳章 玩具勳章 好媽媽勳章 wyeth冷知識勳章 遊學勳章 hashtag影視迷勳章 DHA勳章


2#
發表於 12-7-12 09:49 |只看該作者
我前日都發現有.
可以用漂水抺.
但最好都係換左張床.


大宅

積分: 1324


3#
發表於 12-7-13 14:23 |只看該作者
市面上(超巿或藥房)有D攞黎焗蚤既用品,焗咗之後跟住再揾吸塵機(有D吸塵機有個尊吸床褥或窗簾布的咀)吸吸佢睇下會唔會好D。


男爵府

積分: 5977

畀面勳章


4#
發表於 12-7-13 17:34 |只看該作者
下. 點發現架? 我最近成日個身一粒粒紅色好似蚊爛既野.
通常同一個位置有兩至三粒, 我媽話唔係蛟爛係個身發出嚟.
但我以前都無咁既野發出嚟. 我都有懷疑係床蚤啊


複式洋房

積分: 296


5#
發表於 12-7-16 22:36 |只看該作者

kwokbao 的帖子

在工人房發現,佢最初在一張綿被發現,那張綿被是對上的印傭用過,之後收埋冇用。我叫佢即掉。但事後我在廳地下見倒有一隻,我再叫工人再check吓,原來佢張床褥都有,我也叫佢掉埋。但仍然發現有一小粒一小粒細個芝麻的蚤。我上綱check倒呢啲叫床蚤或木蚤。我用殺虫水,但仍然有。剛上星期六揾滅虫公司上來睇,他也说是床蚤,一般是由外地工人帶回來。他問我工人是否近排請,但我的工人已來數月,他話可能是印傭在放假時在同鄉野回來。他還说因天氣熱所以特別易有。近排也有好多人揾佢滅蚤,我個期要到下星期四才有,仲要比八千蚊。真惨!現在我每晚也在工人房門囗噴殺蚤水,也在我房門都噴,暫時未有走來我房,唉!超惨!




複式洋房

積分: 296


6#
發表於 12-7-16 22:40 |只看該作者

kwokbao 的帖子

啲蚤在晚上等你瞓咗才出來,你说你有紅點,你冇用印傭,如果有,你去check佢張床,啲蚤最愛藏在床褥及床板




男爵府

積分: 8140


7#
發表於 12-7-26 00:58 |只看該作者

回覆:救命,有床蚤!

我之前試過床底有木虱 會吸血 吸完血通常會留低幾點紅印連住好似一條線咁 好痕!! 買滅虱噴霧焗左5.6次都唔得因為佢地生晒蛋 最後搬埋屋全部傢俬唔要




男爵府

積分: 5977

畀面勳章


8#
發表於 12-7-26 18:12 |只看該作者

引用:我之前試過床底有木虱++會吸血++吸完血通常

原帖由 小雞脾媽媽 於 12-07-26 發表
我之前試過床底有木虱 會吸血 吸完血通常會留低幾點紅印連住好似一條線咁 好痕!! 買滅虱噴霧焗左5.6次都 ...
我成日有一連3粒既紅印,真係一條直缐架!好似蚊爛!但我早幾日搵滅虱果d人睇過全屋都無啊!點解咁架!?




男爵府

積分: 8140


9#
發表於 12-7-26 21:34 |只看該作者

回覆:kwokbao 的帖子

木虱會愈來愈多架 佢地會係木上面產卵 你留意下木床木櫃有冇出現黑色一達達嘅印 如果有就代表木虱已經開始繁殖 你有冇起晒床玉睇?睇下床板有冇?




複式洋房

積分: 296


10#
發表於 12-7-27 12:54 |只看該作者

回覆:小雞脾媽媽 的帖子

昨日滅虫公司上來,只有幾隻,但今早工人話還見倒兩隻。現在要到下星期六滅虫公司再上來。啲虱躲起來殺唔倒,點算!最惨啲床是入牆的,搬唔開來落葯。




複式洋房

積分: 296


11#
發表於 12-7-27 12:57 |只看該作者

回覆:kwokbao 的帖子

啲虱在日間躲起來,晚上出來揾食!




男爵府

積分: 8140


12#
發表於 12-7-28 01:50 |只看該作者

回覆:救命,有床蚤!

嘩!!等到下星期六???我諗啲虱已經漫延得好嚴重……




複式洋房

積分: 296


13#
發表於 12-7-30 19:32 |只看該作者

回覆:小雞脾媽媽 的帖子

每日我都要在我房門囗噴bio kill.避免啲虱行去我間房!真的超慘!究竟啲虱幾時會死曬。




複式洋房

積分: 420


14#
發表於 12-9-13 01:55 |只看該作者

回覆:救命,有床蚤!

我係sogo買左支噴劑,可預防麈蟎、跳蚤、蟻同四腳蛇。四個月噴一次,用左後就無野咬,好好用。
myphoto.jpg




大宅

積分: 1048


15#
發表於 12-9-27 14:27 |只看該作者
回覆 jennyy@n 的帖子

請問支野幾錢呀唔該. bb 用唔用得 ?


複式洋房

積分: 420


16#
發表於 12-9-27 14:30 |只看該作者

回覆:cammy1113 的帖子

BB用都得,我係sogo買$1XX.




複式洋房

積分: 420


17#
發表於 12-9-27 14:33 |只看該作者

回覆:jennyy@n 的帖子

好似九展都有shop




大宅

積分: 2061


18#
發表於 12-10-4 18:50 |只看該作者

回覆:小雞脾媽媽 的帖子

用沙薑! 有效的! 去中藥鋪買到! 買兩両就夠!




大宅

積分: 3589


19#
發表於 13-8-16 12:28 |只看該作者
joannec05 發表於 12-10-4 18:50
用沙薑! 有效的! 去中藥鋪買到! 買兩両就夠!
點用?


大宅

積分: 2061


20#
發表於 13-8-16 19:18 |只看該作者

引用:Quote:joannec05+發表於+12-10-4+18:50+用

原帖由 manlam1126 於 13-08-16 發表
點用?
搵個網。。超市賣生果。。用黎裝檸檬或橙個d...放d沙薑入去,掛係床邊即可。。沙薑係普通藥房買。。大概買5至10蚊。


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo