夫婦情感

跳至

首頁
1

尾頁
   0


民房

積分: 12


1#
發表於 06-2-4 10:07 |只看該作者

想問下有冇為左外家而離婚?


翡翠宮

積分: 76971


2#
發表於 06-2-4 10:11 |只看該作者

Re: 想問下有冇為左外家而離婚?

唔明 外家唔鍾意個老公 咁點解當初可以結到婚


禁止訪問

積分: 8013


3#
發表於 06-2-4 10:33 |只看該作者

Re: 想問下有冇為左外家而離婚?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1507


4#
發表於 06-2-4 12:39 |只看該作者

Re: 想問下有冇為左外家而離婚?

lonelydaddy 寫道:


唸呢D咁嘅嘢棧唸壞腦!!

我都係BK daddy.
外家都吾钟意我.

男人要氣量大D.
唸下佢地做セ吾钟意你.
你有吾啱梗係要改.
如果思前想後都無吾啱, 咁咪鬼理佢地狗up.
当自己時運高, 睇吾到又聽吾到.

你話你辛苦, 你老婆咪仲辛苦!!
凡事咁上心, 好易迫死老婆.



大宅

積分: 1850


5#
發表於 06-2-4 12:49 |只看該作者

Re: 想問下有冇為左外家而離婚?

婚姻係兩個人0既事,離婚唔應該會係為左外家
唔通你地當初結婚又係因為外家咩??
既然你地都選擇左對方為另一半,好好珍惜對方吧!!!
如果你真係唔鍾意佢外家,咁見少d囉~

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo