夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 2770

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1#
發表於 06-2-3 17:00 |只看該作者

del

本帖最後由 Cathy_Chung 於 12-4-30 11:24 編輯

del


翡翠宮

積分: 76971


2#
發表於 06-2-3 17:07 |只看該作者

Re: 大家點睇呢件事???

我覺得你62踩底緊人地


大宅

積分: 3684


3#
發表於 06-2-3 17:09 |只看該作者

Re: 大家點睇呢件事???

佢好似好睇唔起人咁喎!!
該用戶已被刪除

4#
發表於 06-2-3 17:11 |只看該作者

Re: 大家點睇呢件事???

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2770

好媽媽勳章 醒目開學勳章


5#
發表於 06-2-3 17:18 |只看該作者

del???

本帖最後由 Cathy_Chung 於 12-4-30 11:25 編輯

del


翡翠宮

積分: 76971


6#
發表於 06-2-3 17:19 |只看該作者

Re: 大家點睇呢件事???

咁我又見唔到佢個樣可能係都未定呢 你62平時係咪都係鍾意講笑既人黎


別墅

積分: 660


7#
發表於 06-2-3 17:22 |只看該作者

Re: 大家點睇呢件事???

咁我就會:嘩哈哈 烏~哈哈哈卡 卡卡卡卡 一倫
之後就問下佢兩個 "係咪要笑架" [img align=right]http://forum.bjcg.com/images/upload/2005/01/05/095538.gif[/img]


子爵府

積分: 14569


8#
發表於 06-2-3 17:36 |只看該作者

Re: 大家點睇呢件事???

亞婆
唔見好耐喎!!!點解唔番來搵禾地呀???
在你把我帶回家之前,請記得,我的壽命約有10~15年;你的離棄,會是我最大的痛苦.
當我要捱過最辛苦的歷程時,請千萬不要說:「我不忍心看他。」或者「讓我不在場時才發生。」
只要有你和我在一起,所有的事都會變得簡單容易接受。請你永遠不要忘記,我愛你。


別墅

積分: 660


9#
發表於 06-2-3 17:53 |只看該作者

Re: 大家點睇呢件事???

嘩,大陸口音又唸又打,好難 :lol:
meialo 小炸(姐) 喎陳日do有散過來啦,你會唔會孕錯人呢?!
喎是亞婆呀 HI~~,揸日呢鋸大家田某耐咋,不過某理咁多,大家打聲Gel夫某腥干啦下


侯爵府

積分: 21554


10#
發表於 06-2-3 17:54 |只看該作者

Re: 大家點睇呢件事???

人地讚吓佢, 就HEEL到咁, 真係......


男爵府

積分: 8001

大廚勳章


11#
發表於 06-2-3 20:25 |只看該作者

Re: 大家點睇呢件事???

short short地,個女仔讚佢,可能係好suprise男人都可以煮得咁好,唔代表人地屋企無好野食ga wor


大宅

積分: 1387


12#
發表於 06-2-3 21:04 |只看該作者

Re: 大家點睇呢件事???

好有骨wow


大宅

積分: 4233


13#
發表於 06-2-3 21:49 |只看該作者

Re: 大家點睇呢件事???

你咪放長雙眼, 睇吓細佬個女朋友又讚得幾多次囉.
無讚個次你咪話老爺做咩今次煮飯冇人讚,失手呀.
王菀之年度創作專輯《On Wings Of Time (CD+DVD) 》現已上市
請支持正版...請支持唱作女皇
(隻碟要煲架--不是放落個煲道煲...)
click入去試聽下..月亮說
飯婦人Blog


別墅

積分: 551


14#
發表於 06-2-3 23:01 |只看該作者

Re: 大家點睇呢件事???

好難講點睇喎, 一句說話, 要睇講既人語氣, 表情, 同埋平時為人. 有D人俾人讚既時候覺得尷尬亂講番D野中和下都有個喎. 或者你老爺覺得佢咁講係謙虛呢, 因為唔係佢煮得好, 只係人地屋企D餸菜唔掂, 個女仔先講得佢煮得好食.
雲師奶 該用戶已被刪除

15#
發表於 06-2-4 00:29 |只看該作者

Re: 大家點睇呢件事???

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2770

好媽媽勳章 醒目開學勳章


16#
發表於 06-2-4 01:23 |只看該作者

del

本帖最後由 Cathy_Chung 於 12-4-30 11:25 編輯
del


別墅

積分: 660


17#
發表於 06-2-4 10:41 |只看該作者

Re: 大家點睇呢件事???

嘩,若果真有其事...
賤,賤咩呀賤,你無女架咩,佢比人咁話又點,賤唔賤得過你把口下!? ?-( ?-( ?-(


大宅

積分: 3831


18#
發表於 06-2-4 11:08 |只看該作者

Re: 大家點睇呢件事???

嘩!乜你老爺咁架??-(人哋讚佢煮嘢好食,都唔駛咁話人架!!
仲有佢話你個女賤時,你有無即時話佢?如果比著我,我會問佢:老爺,阿女唔跟你啫,唔駛話佢賤呀??
不過我都好明白,有時啲老爺、奶奶……講埋啲說話真係好難聽,我都好唔鍾意!真係想


男爵府

積分: 6389

醒目開學勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


19#
發表於 06-2-4 13:05 |只看該作者

Re: 大家點睇呢件事???


雲的孩子都在跳舞講得好好. 真的好睇自己家庭既文化,
好似我咁, 我老斗就係你62個種人, 把口麻麻地, 我識佢廿幾年有時都頂佢唔順, 但係, 你嘗試了解他的性格, 你就體諒佢吧.
好似我太奶奶(即係我62個媽媽), 佢話我,有時話我個仔
"無人性", 我聽時心想' 嘩, 洗唔洗呀你!'

相處久了你會了解老人家總有些'壞習慣'.
算吧, 你體諒吓佢, 有時咪比佢威吓, 唔想聽既野咪當聽唔到, 時運高吧.


雲師奶 該用戶已被刪除

20#
發表於 06-2-4 13:55 |只看該作者

Re: 大家點睇呢件事???

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo