夫婦情感

跳至

首頁
1

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 8013


1#
發表於 06-2-4 11:24 |只看該作者

我尋日唔係好開心

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8773


2#
發表於 06-2-4 11:45 |只看該作者

Re: 我尋日唔係好開心

我老公有時對我阿媽都好差,但我阿媽會話返佢!你阿爸阿媽太好啦! 中壞個女婿!


翡翠宮

積分: 76971


3#
發表於 06-2-4 11:47 |只看該作者

Re: 我尋日唔係好開心

你父母都係好鍚你, 怕你會比人蝦所以都不迆努苦去同你62 99拜年, 背後仲要比人咁話法, 我聽到都好心痛呀 :-( 我係你就叫父母唔使對呢兩老咁好, 我會自強唔會比佢地蝦的, 咪以為佢地自己係咩新鮮羅白皮, 理論上係應該男家黎同女家拜年先啱呀, 因為養到個女咁大就送左比佢地, 家陣仲要掉番轉女家去同男家拜年仲有說話聽又嚴三嚴四, 咁攪法..攪到你好似高攀緊佢地咁 真係豈有此理呀


翡翠宮

積分: 76971


4#
發表於 06-2-4 11:49 |只看該作者

Re: 我尋日唔係好開心

我唔會容許到呢D事發生, 所以我亞媽唔使開口, 佢都唔敢對我父母不敬
joeyma 寫道:
我老公有時對我阿媽都好差,但我阿媽會話返佢!你阿爸阿媽太好啦! 中壞個女婿!


禁止訪問

積分: 8013


5#
發表於 06-2-4 11:52 |只看該作者

Re: 我尋日唔係好開心

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 76971


6#
發表於 06-2-4 11:54 |只看該作者

Re: 我尋日唔係好開心

既然都有心病D門面野慳得就慳啦, 費事一陣人地以為佢地啱曬, 你地係錯既先會做埋D門面野去拉籠關係


別墅

積分: 551


7#
發表於 06-2-4 12:17 |只看該作者

Re: 我尋日唔係好開心

既然做足晒人地都唔欣賞, 點解仲要做? 怕人地話無禮, 咪求其買盒糖交俾你99&62, 話我阿媽送既咪算囉, 見面都唔使啦. 反正買海味都俾人當cheap野, 咪送d真既cheap野過佢囉. 我唔會俾自己父母受呢D烏糟氣. 如果我老公咁對我父母, 佢唔使旨意有好日子過.


大宅

積分: 3831


8#
發表於 06-2-4 12:49 |只看該作者

Re: 我尋日唔係好開心

me too!!!!!!


大宅

積分: 1850


9#
發表於 06-2-4 12:56 |只看該作者

Re: 我尋日唔係好開心

我媽咪都有話同我62&99拜年,但係我見6299都無提過,於是我都同媽咪講,唔駛拜年,費事啦......我老公就唔會對我屋企人咁喇....
該用戶已被刪除

10#
發表於 06-2-4 16:51 |只看該作者

Re: 我尋日唔係好開心

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 8013


11#
發表於 06-2-4 17:32 |只看該作者

Re: 我尋日唔係好開心

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11688


12#
發表於 06-2-4 18:20 |只看該作者

Re: 我尋日唔係好開心

大眼肥妹,

唔好唔開心啦, 既然你62&99又無禮貌又巴巴閉閉咁, 你味當佢地透明 law, 唔好再比你屋企人去佢地度啦. 你再串 d 直情唔洗理你 62&99, 淨係打表面招呼 law, 又唔係靠佢地開飯.


男爵府

積分: 6042

醒目開學勳章


13#
發表於 06-2-4 18:22 |只看該作者

Re: 我尋日唔係好開心

咁你老公都有o的過份喎,話晒過門都係客,仲係外父外母,幾唔like都唔應該黑面,呢o的係基本禮貌,好彩你父母明白,唔係你都幾難做。


複式洋房

積分: 242


14#
發表於 06-2-4 18:22 |只看該作者

Re: 我尋日唔係好開心

如果你亞爸亞媽唔去同你62&99拜年,對你有冇問題先?
如果冇,咪求其打個電話去恭喜佢地發財咪算囉.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo