2012年媽媽會

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 829


1#
發表於 12-6-22 21:39 |只看該作者
請問每次餵幾耐?兩邊都餵定一邊一餐?食完奶後如何清潔?




珍珠宮

積分: 44373


2#
發表於 12-6-22 22:08 |只看該作者
小gra 發表於 12-6-22 21:39
請問每次餵幾耐?兩邊都餵定一邊一餐?食完奶後如何清潔?
我BB愈食愈快呀,由初初30-40分鐘到而家20分鐘左右~又大食左,初出世就一次食一邊,而家好多時要食兩邊先夠飽~

咁佢食完奶我都係用紗巾印一印咀仔咋~通常都食得好企理~
輸入搜索內容


大宅

積分: 3686


3#
發表於 12-6-23 18:58 |只看該作者

引用:Quote:小gra 發表於 12-6-22 21:39 請問每

原帖由 anna_my_baby 於 12-06-22 發表
我BB愈食愈快呀,由初初30-40分鐘到而家20分鐘左右~又大食左,初出世就一次食一邊,而家好多時要食兩邊先夠 ...
我個B情況同你一模一樣…我擔心緊係咪自己嘅奶唔夠




珍珠宮

積分: 44373


4#
發表於 12-6-24 00:36 |只看該作者
mamacolly 發表於 12-6-23 18:58
我個B情況同你一模一樣…我擔心緊係咪自己嘅奶唔夠
咁我又冇擔心~雖然我平時都唔會谷奶,但佢食到夠又會自己離口,再比佢都唔食,應該係夠的。
而我3個鐘餵一次,如果每次餵一邊,即係每邊胸D奶會積6個鐘,又好似耐左D。

佢而家一次食晒2邊,其實3個鐘頭都夠造奶比下一餐o既~~
有時佢食清左一邊(我自己都渣唔出奶),轉食緊另一邊果陣,食清左果邊又會自己不停滴奶,真係唔明!!到底清左未我都唔知~~

輸入搜索內容

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo