母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   2


大宅

積分: 1282


1#
發表於 12-6-22 22:33 |只看該作者
你地每次會泵幾耐呢?


伯爵府

積分: 17433

HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 叻叻勳章 陪月勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 貓狗褓姆 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


2#
發表於 12-6-22 22:36 |只看該作者
回覆 心急做媽咪 的帖子

10-15分鐘左右, 泵清就會停, 每次兩邊加埋大約有250-300ML左右.但我暫時仲未返工, 希望到時返工泵都可以咁快泵得清~

點評

purple_k  請問邊度有freestyle 買? 通常幾錢?  發表於 12-6-24 12:04


大宅

積分: 1282


3#
發表於 12-6-23 06:19 |只看該作者
嘩……可以泵到250-300ml咁多呀!你幾耐泵一次?bb而家幾多個月?有咩方法可以有咁多奶呀?可唔可以教下我呀?我好多方法都試勻,但每次都得120-150ml乍!


別墅

積分: 899


4#
發表於 12-6-23 12:58 |只看該作者

回覆:用freestyle既媽媽,請問……

15-20mins,番工趕時間10mins,但邊按邊泵。一日三次,300ml+一次。隻仔七個半月大。





大宅

積分: 1651

BK Milk勳章


5#
發表於 12-6-23 13:31 |只看該作者

用freestyle既媽媽,請問……

吓,你哋咁快就得,我要泵成半個鐘先得120 - 150




伯爵府

積分: 17433

HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 叻叻勳章 陪月勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 貓狗褓姆 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


6#
發表於 12-6-23 14:45 |只看該作者
回覆 心急做媽咪 的帖子

其實我自問唔算多囉, 比上不足比下有餘咁囉. 見有好多媽媽仲勁過我好多~

因為仲放梗產假, 全埋身餵梗, 所以其實我無定時泵, 只不過係間中知道嚟梗要出街同埋有時感覺到好似有少少塞/阿B食得唔係好盡我先泵出嚟.

我個B而家6星期大, 越食越快, 夜晚又掛住瞓, 係咁易啜到夠"朗"肚就收工

阿B出世頭嗰兩個禮拜我每次餵完佢之後都手擠清奶, 上咗奶之後先無再咁做.
滿月前食梗個產後中藥調理入面有通草, 同埋每日飲花生魚湯.
每日/隔日又有飲奶/豆奶, 同埋久唔久又食下D有阻上奶嘅嘢咁囉.
但其實我都唔係好硬性迫自己食, 最緊要放鬆心情!!!

至於話會收奶嘅嘢就避得就避啦~
不過我自己好烏龍, 所以都有食過少少收奶嘢, 但老公話少少唔怕, 之後食返D上奶嘢平衡返就算喎.

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo