跳至

首頁
1

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 549


1#
發表於 12-6-7 20:24 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 3127


2#
發表於 12-6-14 13:29 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 827


3#
發表於 12-6-19 17:27 |只看該作者

回覆:mamamijess 的帖子

大埔廣場地下漢興$25,如果萬寧做減價$23買得多仲有野送。一般BB一日用8至10片到




子爵府

積分: 10726

認識瑞士牛牛第一回


4#
發表於 12-6-19 17:41 |只看該作者
咁請問有無媽媽知道大埔邊間葯房收尿片袋上的印花架?


大宅

積分: 1909


5#
發表於 12-6-19 18:01 |只看該作者

引用:咁請問有無媽媽知道大埔邊間葯房收尿片袋上

原帖由 鬆弛兔 於 12-06-19 發表
咁請問有無媽媽知道大埔邊間葯房收尿片袋上的印花架?
你意思係用券買一送一 NB剪走印花?




子爵府

積分: 10726

認識瑞士牛牛第一回


6#
發表於 12-6-21 02:27 |只看該作者
回覆 Emilyngshan 的帖子

唔係呀, 係剪尿片袋上的印花, 唔洗用優惠卷, 之前大埔中心馬會旁個間葯房可以架, 不過而家唔知搬左去邊到lu.


大宅

積分: 1909


7#
發表於 12-6-21 03:44 |只看該作者

引用:回覆+Emilyngshan+的帖子 唔係呀,+係剪尿

原帖由 鬆弛兔 於 12-06-21 發表
回覆 Emilyngshan 的帖子

唔係呀, 係剪尿片袋上的印花, 唔洗用優惠卷, 之前大埔中心馬會旁個間葯房可以架, ...
係呀?可以唔使coupon咁好?
間嘢好似搬左一排。
叫咩名都唔記得啦




別墅

積分: 827


8#
發表於 12-6-21 13:10 |只看該作者

回覆:鬆弛兔 的帖子

個間黑店賣賈藥、水貨




男爵府

積分: 8382


9#
發表於 12-6-21 13:37 |只看該作者
果間CLOSED 好耐啦, 開左OX便利店呀嗎.
漢興$25, 可以用買一送一COUPON.
我過兩次


大宅

積分: 2510


10#
發表於 12-6-21 21:18 |只看該作者

回覆 回覆:TropyC的帖子

邊間漢興?where?
NB or 0碼?
我今日去漢城睇,$44一包NB.




禁止訪問

積分: 549


11#
發表於 12-6-21 22:59 |只看該作者

回覆:請問huggie NB尿片邊間藥房平啲?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 549


12#
發表於 12-6-21 22:59 |只看該作者

回覆:請問huggie NB尿片邊間藥房平啲?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 3127


13#
發表於 12-6-22 13:18 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2728


14#
發表於 12-6-26 10:39 |只看該作者

回覆:請問huggie NB尿片邊間藥房平啲?

廿幾蚊係0碼,NB要四十幾蚊架。




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo