親子旅遊

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 2334


1#
發表於 06-2-4 23:31 |只看該作者

好唔好去廸士尼

我book咗2/12(星期日)廸士尼酒店2/13(星期一)入廸士尼玩, 不過呢幾日廸士尼咁恐怖 都唔知去唔去好 ?-( ?-(


男爵府

積分: 5574


2#
發表於 06-2-4 23:53 |只看該作者

Re: 好唔好去廸士尼

到時果d自由痕放完假啦, 應該無咁恐怖


王國長老

積分: 57245

15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


3#
發表於 06-2-5 11:13 |只看該作者

Re: 好唔好去

2月尾有個星期一仔女有假期,我都想同佢地去迪士尼,我諗過晒假期會好d卦~
我都想住酒店,唔知大家有無提意呢?

1. 星期日入迪士尼,夜晚住酒店一晚,星期一先out﹕
咁樣夜晚玩完可以入舒舒服服入酒店食dinner


民房

積分: 13


4#
發表於 06-2-5 23:08 |只看該作者

Re: 好唔好去廸士尼

全部都是自由行,起碼月中始會少人! :cry: :cry: :cry:


王國長老

積分: 57245

15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


5#
發表於 06-2-6 19:14 |只看該作者

Re: 好唔好去


複式洋房

積分: 269


6#
發表於 06-2-6 23:40 |只看該作者

Re: 好唔好去

In fact, how much is the hotel per night, are we going to book the hotel through internet?


洋房

積分: 42


7#
發表於 06-2-7 00:07 |只看該作者

Re: 好唔好去廸士尼

近日新聞消息,假期最好唔去,門券控制出現問題 ?


大宅

積分: 2399


8#
發表於 06-2-7 08:22 |只看該作者

Re: 好唔好去廸士尼

其實只要過左唔好同內地個d人的假期一齊去,跟本平日係好少人架,我都唔明點解d內地人唔可以比d好個方面人睇下呢 我試過係星期六去disneyland都唔係咁多人,所以我諗billsim你都唔需要太擔心啦.


子爵府

積分: 12388


9#
發表於 06-2-7 09:55 |只看該作者

Re: 好唔好去

過左內地長假期應該會好d.
我反而覺得sat/sun會好過mon-fri, 因sat/sun票價係$350比平日貴, 大部份人應該會揀平日($295)先去.

Wish you have a wonderful time and magical day


民房

積分: 1167


10#
發表於 06-2-7 16:15 |只看該作者

Re: 好唔好去

我初六都去左, 又唔係講的咁恐怖, 可能我下午1:00才入去, d自由行都走得7788, 食野又唔駛等位, 排隊玩巴斯光年都係排左30分鐘, 搭火車都唔駛點排隊添, 但同行的朋友玩Space Mountain就要排個半鐘, 我地睇埋煙花才走


別墅

積分: 943


11#
發表於 06-2-7 17:26 |只看該作者

Re: 好唔好去

我剛剛初八(sunday)入住, 初九out, 第一日留係酒店用下酒店d設施, 又可以俾囡囡訓午覺, 如果第一日就入theme park就好似只係訓覺, 浪費d甘啦...



大宅

積分: 2334


12#
發表於 06-2-7 21:48 |只看該作者

Re: 好唔好去

kikimon 寫道:
我剛剛初八(sunday)入住, 初九out, 第一日留係酒店用下酒店d設施, 又可以俾囡囡訓午覺, 如果第一日就入theme park就好似只係訓覺, 浪費d甘啦...


妳住邊間酒店呀, 我就book咗HK廸士尼酒店, 我都想知有咩野玩


大宅

積分: 4462


13#
發表於 06-2-7 23:10 |只看該作者

Re: 好唔好去

我琴日去,先玩一日,今朝就同米奇食早餐,行下花園,食埋晏,再慢慢逛下精品店至走,都成三點幾.如果第二要日番學,都係早D入左園玩左先好D.否則八點放煙花,到放完D人散都要成半個鐘.如果搭公共交通工具走,可能再要長D時間至上到車起程返屋企.小朋友已經玩到筋疲力竭,第二朝起身返學真係會幾辛苦.

我都係住迪士尼酒店,環境幾好,人比較少,清靜好多,我地特登去荷里活個邊行下,發覺人好多比較雜.似市集多過似度假酒店.如果唔嫌略貴,迪士尼酒店間中菜都幾好.服務同質素都同市區五星酒店接近,價錢略為平少少.

放低行李check in之後,服務員就會俾份資料你,有酒店活動時間地點,夜晚有人講故仔,日間都有D小型活動,退左房都可以參加.如果想近距離同米奇美妮高飛布魯圖影相同玩,可以係酒店食自助早餐.食物質素都幾OK,款式好多,佢地會逐張枱過來同你影相簽名,唔單止一次添.迪士尼自助早餐既價錢,係荷里活酒店米奇廚師餐廳午餐時間只可以食到一碟意粉.


公爵府

積分: 27401

馬年勳章 父親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 親子王國15週年勳章


14#
發表於 06-2-8 01:17 |只看該作者

Re: 好唔好去

我2 月 5 號住迪士尼酒店, 6 號入場玩, 自己(木查) 車入, 有 2 日免費泊車.而第 1 日晚餐係 hollywood hotel - cheif mickey 食 buffet, 都幾好, 但要早訂位 ( weekend).
如果係 hotel 食 buffet, cheif mickey 好 d , 平 d , 味道不錯, 因 12 月係迪士尼酒店食過, 食物一般, 又貴 d , 最重要食吾到野, 因為 d 公仔不停係身邊出現, 小朋友無法安定食 buffet, 結果家長同小朋友一齊食下停下 ...無心機食 buffet.

但 6 號入場就好 bad feel. 因為 9 成內地人, 好多人, 而且佢地好無禮貌, 由其大陸既小朋友, 好差 ! 我老公都忍佢地吾順. 玩小 fly 象都排 45 mins.

但我 12 月中入場玩, 情形比星期日好好多, 不用排甘耐隊, 而且無甘多內地人 ....


大宅

積分: 2334


15#
發表於 06-2-8 01:44 |只看該作者

Re: 好唔好去

HI Blythemia & BOBO128

唔該哂

我想問迪士尼自助早餐既價錢同埋多唔多野食, D公仔係咪係到有好多定好少時間同客人玩嫁


大宅

積分: 4462


16#
發表於 06-2-8 09:39 |只看該作者

Re: 好唔好去

billysim,
其實我冇睇張單,係老公簽既,我諗應該係150至170一個大人,細路真係唔記得.食物都算係咁,有兩款粥,有中式點心大約五款,炒麵炒米,有一檔淥粉麵.西式就有麵包蛋糕仔,果汁都有五種,牛奶cereal,生果好甜好靚.沙律,煙三文魚同其他煙魚,腸仔,凍肉,蛋,煙肉,磨菇,焗西蘭花,米奇waffle等等.除左個waffle蘇打粉味重左少少之外,其他食物都算唔錯.

公仔得四個,不過佢地會相當長時間係度,間唔中行開一陣行抖下,我地係餐廳由八點食到十點,除左米奇因為太受歡迎而經常俾其他人攔途截劫之外,其他公仔大部分時間都在場.有足夠時間影相同玩.佢地都相當識趣,如果你唔想同佢玩想食野,佢地都唔會阻左你.


大宅

積分: 2334


17#
發表於 06-2-8 13:14 |只看該作者

Re: 好唔好去

Hi Blythemia

唔該哂你


子爵府

積分: 10572


18#
發表於 06-2-8 13:28 |只看該作者

Re: 好唔好去

裡面既 BB 車需唔需要比錢租架?
幾多錢呀?


子爵府

積分: 12388


19#
發表於 06-2-8 14:28 |只看該作者

Re: 好唔好去

Mrssslui 寫道:
裡面既 BB 車需唔需要比錢租架?
幾多錢呀?


yes, $50/day + $50 deposit.


民房

積分: 1167


20#
發表於 06-2-8 15:11 |只看該作者

Re: 好唔好去

我地在酒店 (Hollywood Hotel) 借就唔駛錢, deposit都唔駛, 可早一晚借定, 我除左借bb車外, 仲借左架輪椅俾個老人家坐, 又係唔駛錢, 老人家行來行去好

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo