美容扮靚

跳至

首頁
12

尾頁
   2


男爵府

積分: 8975

育兒性格勳章 畀面勳章


1#
發表於 12-6-24 18:02 |只看該作者
有嚴重黑眼圈同眼紋 mouth:




男爵府

積分: 6083


2#
發表於 12-6-24 18:15 |只看該作者
本帖最後由 面包妹妹 於 12-6-24 18:15 編輯

黑眼圈是死症

我都試過好多product都唔得!
現在用shu uemura 紅萃活妍肌精眼部精華算可以,
無生粒粒,d 紋也淡了dd。

但黑眼圈就無咩特別淡



禁止訪問

積分: 5046


3#
發表於 12-6-24 18:20 |只看該作者

回覆:想買 eye product 有冇推介?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8975

育兒性格勳章 畀面勳章


4#
發表於 12-6-24 19:22 |只看該作者
面包妹妹 發表於 12-6-24 18:15
黑眼圈是死症

我都試過好多product都唔得!
Only 搽佢隻精華? 使唔使再加eye cream or eye gel??


男爵府

積分: 6083


5#
發表於 12-6-24 20:30 |只看該作者
little_stars 發表於 12-6-24 19:22
Only 搽佢隻精華? 使唔使再加eye cream or eye gel??



本身佢都幾滋潤,所以我無搽eye gel and cream la
不過我有買埋那枝紅萃能量活肌亮眼筆,我有時會Look 完對眼先搽精華。



水晶宮

積分: 68008


6#
發表於 12-6-24 21:01 |只看該作者
Guerlain 蘭花eye cream 去眼紋一流, 近期至愛


水晶宮

積分: 68008


7#
發表於 12-6-24 21:04 |只看該作者

想買 eye product 有冇推介?

剛買的ipsa eye mask 未試
temp_photos.jpg




珍珠宮

積分: 42493

2018復活節勳章 畀面勳章


8#
發表於 12-6-24 21:30 |只看該作者

回覆:wewe 的帖子

Hihi .... Wewe ⋯支持⋯蘭花 eye cream



點評

wewe    發表於 12-6-24 21:49


伯爵府

積分: 15625


9#
發表於 12-6-24 21:35 |只看該作者

引用:剛買的ipsa+eye+mask+未試+ +

原帖由 wewe 於 12-06-24 發表
剛買的ipsa eye mask 未試
講真,shiseido好用過佢



test test


水晶宮

積分: 68008


10#
發表於 12-6-24 21:49 |只看該作者
本帖最後由 wewe 於 12-6-24 21:50 編輯
goodday228 發表於 12-6-24 21:35
講真,shiseido好用過佢

revital? ipsa平D嘛


伯爵府

積分: 15625


11#
發表於 12-6-24 22:06 |只看該作者

引用:+本帖最後由+wewe+於+12-6-24+21:50+編輯+\

原帖由 wewe 於 12-06-24 發表
本帖最後由 wewe 於 12-6-24 21:50 編輯
差不多咋,我唔記得幾錢了,好耐之前用過



test test


子爵府

積分: 10325


12#
發表於 12-6-24 22:34 |只看該作者

引用:Guerlain+蘭花eye+cream+去眼紋一流,+近期

原帖由 wewe 於 12-06-24 發表
Guerlain 蘭花eye cream 去眼紋一流, 近期至愛
咁蜂蜜果隻eye cream有乜functions?



Mama likes you, Mama loves you, Mama adores you.


水晶宮

積分: 68008


13#
發表於 12-6-24 23:16 |只看該作者
naomichoi 發表於 12-6-24 22:34
咁蜂蜜果隻eye cream有乜functions?
我用蘭花, 蜂蜜果隻 for young D 掛


翡翠宮

積分: 78964


14#
發表於 12-6-24 23:38 |只看該作者

回覆:想買 eye product 有冇推介?

有無人試過金色蓋嘅雪花秀眼霜掂嗎?



世上已無安樂土,人人以傷人為樂


複式洋房

積分: 103


15#
發表於 12-6-25 21:32 |只看該作者
lancome d 眼霜唔錯


大宅

積分: 3971


16#
發表於 12-6-26 18:15 |只看該作者
La colline d eye cream 幾好.


禁止訪問

積分: 11844

叻叻勳章 好媽媽勳章


17#
發表於 12-6-26 18:16 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 wewe 於 12-06-24 發表本帖最

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1215


18#
發表於 12-6-26 19:23 |只看該作者

回覆:想買 eye product 有冇推介?

La mer




瑪瑙宮

積分: 139638


19#
發表於 12-6-27 08:54 |只看該作者
本帖最後由 Nancy20090615 於 12-6-27 12:11 編輯

頭痕緊轉邊只 eye cream, 突然記得我有 Regene 靈芝 eye cream sample, 尋日摷出黎試, 質地都爽, 即時有 d firm, 今日覺得隻眼無咁浮腫.

下次都可以考慮用呢只.


子爵府

積分: 10325


20#
發表於 12-6-27 09:07 |只看該作者

引用:有無人試過金色蓋嘅雪花秀眼霜掂嗎? +

原帖由 carng.ng 於 12-06-24 發表
有無人試過金色蓋嘅雪花秀眼霜掂嗎?
Is too rich to me, I use the blue line one, (hydrating line), reduce fine line after applied.



Mama likes you, Mama loves you, Mama adores you.

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo