親子旅遊

跳至

首頁
1

尾頁
   0
該用戶已被刪除

1#
發表於 06-2-4 17:08 |只看該作者

急急急....有冇人同過小朋友去歐洲??

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1004


2#
發表於 06-2-4 17:48 |只看該作者

Re: 急急急....有冇人同過小朋友去歐洲??

hi
寳豬咪咪
你自遊行?
我都係3月頭去,不過唔會帶小朋友去,始終3月仲係凍,病左就麻煩.
該用戶已被刪除

3#
發表於 06-2-5 00:58 |只看該作者

Re: 急急急....有冇人同過小朋友去歐洲??

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1004


4#
發表於 06-2-5 11:51 |只看該作者

Re: 急急急....有冇人同過小朋友去歐洲??

我原本想報,捷旅,勝景遊,但2間多數都唔成團
永安就成,所以報永安.
你bb仲細,我就唔讚成帶咁細小朋友去,坐長途機幾辛苦,我都頂唔順咁耐.最怕又要轉機,小朋友休息都唔好.


複式洋房

積分: 449


5#
發表於 06-2-8 20:06 |只看該作者

Re: 急急急....有冇人同過小朋友去歐洲??

我幾年前就報永安, 好好呀!
小朋友真係會頂唔順咁耐機架, 我都坐到腳腫, 坐我隔離有個女人同個BB去歐洲(唔係團友), 個BB喊左好耐都唔停呀, 佢媽媽去廁所果時, 佢又喊, 我咪走過去幫佢睇囉, 總知會好辛苦.


大宅

積分: 4462


6#
發表於 06-2-8 21:27 |只看該作者

Re: 急急急....有冇人同過小朋友去歐洲??

荷蘭既花展以往一向到五月至完,如果你想同BB去,可以既話五月至去,天氣會暖番好多.


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


7#
發表於 06-2-8 22:01 |只看該作者

Re: 急急急....有冇人同過小朋友去歐洲??

我曾帶過1歲10個月的囡囡去西班牙+荷蘭
在2月份去的
其實..因為旅行車和室內也超暖的..可說熱
外面就很冷
所以衣服上內在不用穿太厚...普通hk冬天的衣服就ok
再加一件長羽絨...在室外上套上就很足夠
上次我們怕很冷而帶很多厚衣服
其實也不太用上
因d暖氣好勁

去的航班因係夜機
反而我覺得ok
不過19個月係沒位坐的..
但因size太大而無bb籃
果次航空公司幫我安排第一行
有很闊的位
比毛毧舖在地上比小朋友睡
(如果有位多..航空公司也會比小朋友坐一個位)


水晶宮

積分: 54483

2018復活節勳章 hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


8#
發表於 06-2-9 14:23 |只看該作者

Re: 急急急....有冇人同過小朋友去歐洲??

ΞCarlyΞ 寫道:
我幾年前就報永安, 好好呀!
小朋友真係會頂唔順咁耐機架, 我都坐到腳腫, 坐我隔離有個女人同個BB去歐洲(唔係團友), 個BB喊左好耐都唔停呀, 佢媽媽去廁所果時, 佢又喊, 我咪走過去幫佢睇囉, 總知會好辛苦.


Agree with Carly.
If possible, choose some locations with shorter flight time ...

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo