懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 2218


1#
發表於 12-6-26 12:33 |只看該作者
有介口生完又有咩分別,大家可以分享下比大家知道多啲,謝謝!




加油


男爵府

積分: 8796


2#
發表於 12-6-26 12:40 |只看該作者
見過一個陀仔時勁食魚生, 之後個仔出世有嚴重濕疹, 長期睇醫生.. 雖然係爸爸有遺傳, 但佢個大B都冇咁勁, 所以一定係因為MAMMY陀佢時勁食涼野, 慘慘慘


男爵府

積分: 8621


3#
發表於 12-6-26 14:23 |只看該作者
回覆 manyinsum 的帖子

咁恐怖?!?
好彩我都係食左幾次魚生JA......

好怕呀, 宜家在職媽咪出去食飯成日食唔同既野, 都唔知邊D有影響邊D冇影響......
唉.....
聽天由命啦...............


大宅

積分: 4680


4#
發表於 12-6-26 14:39 |只看該作者
我就覺得好難介到口,介得呢樣又唔知食咩好..
出去食野真係難選擇


大宅

積分: 4568

BK Milk勳章


5#
發表於 12-6-26 14:45 |只看該作者

回覆:究竟無介口,媽媽發現產後bb有咩影響?

無介過口,勁鍾意食辣添,bb出世所皮膚好靚,最緊要均衡飲食!




水晶宮

積分: 57325


6#
發表於 12-6-26 14:54 |只看該作者
我6個月前就戒得好清, 一踏入6個月又蜆, 蠔餅, 蝦, 芒果, 糉, 辣野就5個月開始食, 但唔係多


子爵府

積分: 10649


7#
發表於 12-6-26 14:57 |只看該作者
我見到2個媽媽, 一個100%戒口, 凍野, 涼野, 生冷野, 海鮮(除了魚), 辣野, 豉油, 有咖啡因既野, 都戒晒, 父母都冇濕疹 , 但2個小朋友都有濕疹, 要每日早晚查醫生開既cream。

另一個媽媽, 完全冇戒口, 但係個b 都有嚴重濕疹, 所以戒口同濕疹應該無關!


子爵府

積分: 10649


8#
發表於 12-6-26 14:58 |只看該作者
我見到2個媽媽, 一個100%戒口, 凍野, 涼野, 生冷野, 海鮮(除了魚), 辣野, 豉油, 有咖啡因既野, 都戒晒, 父母都冇濕疹 , 但2個小朋友都有濕疹, 要每日早晚查醫生開既cream。

另一個媽媽, 完全冇戒口, 但係個b 都有嚴重濕疹, 所以戒口同濕疹應該無關!


男爵府

積分: 7119


9#
發表於 12-6-26 15:02 |只看該作者
陀大仔時經常食凍嘢,覺得腸胃差D


珍珠宮

積分: 42544

叻叻勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


10#
發表於 12-6-26 15:06 |只看該作者

回覆:究竟無介口,媽媽發現產後bb有咩影響?

我陀女有食牛,蝦,呀女皮膚好靚




侯爵府

積分: 20707


11#
發表於 12-6-26 15:08 |只看該作者

究竟無介口,媽媽發現產後bb有咩影響?

我識得幾人介口介得好清, 蝦食一隻都話唔得果種, 個b出世後有嚴重濕疹,而我同另外幾個朋友就冇話特別去介口, 除左生既食物, 樣樣都會食d, 個b出世皮膚好靚,冇濕疹, 唔知關唔關介口事。




男爵府

積分: 6507


12#
發表於 12-6-26 15:35 |只看該作者
唔講唔知,燕窩果D所謂好野其實先最多激素,食完BB就一定會有濕疹! 醫生話既~


禁止訪問

積分: 4578

陪月勳章


13#
發表於 12-6-26 15:41 |只看該作者

究竟無介口,媽媽發現產後bb有咩影響?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1705


14#
發表於 12-6-26 15:50 |只看該作者

回覆:究竟無介口,媽媽發現產後bb有咩影響?

其實呢d都好講遺傳家。



點評

caliamama    發表於 12-6-28 21:55


大宅

積分: 2024


15#
發表於 12-6-26 15:55 |只看該作者

回覆:究竟無介口,媽媽發現產後bb有咩影響?

我部份有介口,懷孕全期無食羊,蛇!我有食魚生,幾片每次,食雪糕,鵝,蝦,蟹,牛肉有食但份量每次唔多,燕窩食过一星期,每日两匙,bb出世后皮膚touchwood冇事,仲好白淨




大宅

積分: 2228


16#
發表於 12-6-26 15:57 |只看該作者
回覆 angel2255 的帖子

冇戒口,兩個出世後皮膚都好靚


大宅

積分: 3294


17#
發表於 12-6-26 16:11 |只看該作者
本帖最後由 ryanne 於 12-6-26 16:53 編輯

我想問下各位媽媽,綜合所見,其實均衡飲食,係唔係應該話所有嘢其實都可以食,只係食多與少嘅問題?
有益有營養當然要食多啲,不過其他食物,譬如成日話涼嘢、煎炸、濃味、有咖啡因等等所謂要介口嘅嘢食,其實都可以食,只係唔好食得太多,食小量就冇問題呢?

我老公而家乜都唔俾我食,但我就冇乜所謂,仲之唔好食得太過份,食得太多就ok。
我mum 話陀我嗰時冇食魚,我出世之後都冇食過魚,係大個咗,近幾年先開始食魚咋。

點評

viva4ever  老公收工, 我成日叫佢買雪糕、雪條返屋企比我食  發表於 12-6-28 19:38
viva4ever  我老公直頭唔理我, 由得我食!!!  發表於 12-6-28 19:37
千色mama  我覺係你講咁樣,少食,唔係唔食,hahhaa  發表於 12-6-26 16:45
千色mama  係少食架啦~ 咁孕婦就應該更加少食,不過我最鍾意食呢d hahaha  發表於 12-6-26 16:42


伯爵府

積分: 17450


18#
發表於 12-6-26 16:14 |只看該作者

究竟無介口,媽媽發現產後bb有咩影響?

冇介過口,涼野,凍野,辣野照食!bb冇咩問題,皮膚幾靚!




子爵府

積分: 12574


19#
發表於 12-6-26 16:15 |只看該作者

究竟無介口,媽媽發現產後bb有咩影響?

我第一胎都冇介口,大b皮膚冇咩野,但因為我一向唔食牛,大b出世後有d缺鐵。仲有,因為鍾意食熱氣野,最後個段時間又未清夠胎毒,所以個b燥底




大宅

積分: 2172


20#
發表於 12-6-26 16:28 |只看該作者

引用:我識得幾人介口介得好清, 蝦食一隻都話唔得

原帖由 玫瑰花茶 於 12-06-26 發表
我識得幾人介口介得好清, 蝦食一隻都話唔得果種, 個b出世後有嚴重濕疹,而我同另外幾個朋友就冇話特別去介口 ...
濕疹一出世就有???




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo