懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1267


1#
發表於 12-6-28 15:17 |只看該作者
我本身系埋身喂人奶的,bb有黃,經常訓教,吾系好肯食奶,食10分鐘到就會訓教,健康院姑娘都整佢吾醒,叫我泵出來俾佢飲,再加上我一個月後就要反工,都想俾佢用奶樽,點知試左幾隻,都吾肯啜,有無媽媽遇過我呢個問題?有咩奶樽介紹?


大宅

積分: 1267


2#
發表於 12-6-28 15:24 |只看該作者


水晶宮

積分: 64108


3#
發表於 12-6-28 15:42 |只看該作者
GOGO199257 發表於 12-6-28 15:17
我本身系埋身喂人奶的,bb有黃,經常訓教,吾系好肯食奶,食10分鐘到就會訓教,健康院姑娘都整佢吾醒,叫我 ...

飲人奶係難d退黃架, 我仔初生時我餵左一個月人奶, 返兩次健康院都話仲有黃, 兩次都要再去醫院抽血化驗, 結果都冇事

bb瞓得多好正常, 你見佢啜啜下想瞓o既話, 攪下佢d手仔腳仔面仔, 佢就會醒返, 如你等到佢瞓左先再嘗試攪醒佢係好難架喇~

初初轉用奶樽一定唔慣架, bb會飲得唔係咁好, 我仔初初轉用奶樽時仲勁多肚風添呀, 晚晚到某d時間就勁喊, 睇醫生都幫佢唔到, 到最後比佢飲吳德物次+按摩肚仔就冇事喇!

同埋呢, 奶樽唔一定越貴越好用, 我未生之前已買定成set avent, 但我仔唔肯用, 有時會敷衍我啜下但成日o係咀角漏返d奶出黎, 之後我又去買成set pigeon, 佢就飲得好好喇!

加油! 初為人母乜都唔識好正常, 我都係從撞板中學習


大宅

積分: 1267


4#
發表於 12-6-28 19:21 |只看該作者
回覆 cherrieloy 的帖子

多謝你嘅分享,你嘅資料很有用thx!


禁止訪問

積分: 2652


5#
發表於 12-6-28 19:32 |只看該作者

引用:我本身系埋身喂人奶的,bb有黃,經常訓教,

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo