立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
子爵府
積分: 11008
侯爵府
積分: 21492
longheibaby 發表於 12-6-27 10:35 因c6之前部機落咗水,而123出 HTC Velocity 4G手機有0機價,唔知呢部手機好嗎?
原帖由 A346 於 12-06-27 發表 同其他 HTC 機差不多,冇 One 系列咁好, 因為始終出左有一段時間, 但如果係 0 機價免預繳的話就抵玩...
longheibaby 發表於 12-6-27 13:24 HTC Sensation XL 會呯啲,又好唔好用?因為呢部可以換電。
大宅
積分: 4188
yanheili 發表於 12-6-30 18:57 用緊4G,想換部大D Mon,請問有何推介,邊度trade-in 好?Thanks!
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy