自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4937


1#
發表於 12-7-2 10:09 |只看該作者
睇新聞見倒好多人上街,場面好壯觀。但係我真係唔知佢地想send咩message 出黎。十萬人:有人要求民主,有人要求平反六四,有人想加最低工資,有人對上界政府不滿,有人對下界政府不滿,有人對立法會不滿。
總結來說,是香港有好多人有訴求。有好多問題未解決。




伯爵府

積分: 17203

畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


2#
發表於 12-7-2 10:14 |只看該作者

回覆:十萬人上街有咩意思

冇意思,行完政府就會接受訴求?冇可能
唔明遊行有咩用,show一場?




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo