婆媳關係

跳至

首頁
12

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 412


1#
發表於 12-6-29 07:38 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 39171


2#
發表於 12-6-29 10:24 |只看該作者
回覆 kinki93 的帖子

你不用返工 ? 中午先熄冷氣 ??

點評

raeNvin  佢話"放假休息下""  發表於 12-6-30 00:16


珍珠宮

積分: 34867

2024年龍年勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章


3#
發表於 12-6-29 11:02 |只看該作者
其實訓到中午先熄冷氣已經好好...
如果係衰一早起身就熄咗啦....
同埋妳傷風....關唔關 開得冷氣多...
鼻敏感以為傷風呀
前面是絕路~希望在轉角


珍珠宮

積分: 34867

2024年龍年勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章


4#
發表於 12-6-29 11:08 |只看該作者
其實妳大伯咁麻煩...
做咩唔搬呀....

點評

鈍豬925    發表於 12-6-29 16:37

前面是絕路~希望在轉角


男爵府

積分: 9861


5#
發表於 12-6-29 13:46 |只看該作者
放假返媽屋企, 訓餐飽先..............


別墅

積分: 581


6#
發表於 12-6-29 15:26 |只看該作者
一於返娘家!!!休息要緊!


水晶宮

積分: 74328


7#
發表於 12-6-29 17:02 |只看該作者
如果有人問,你咪答:夜晚比人嘈醒瞓得唔好,日頭熱,又瞓得唔好,成日無教好瞓,咪容易病囉.

點評

kinki93  good..... 你講出我心聲....  發表於 12-6-29 22:38


大宅

積分: 3012


8#
發表於 12-6-29 21:03 |只看該作者
回覆 方方媽媽 的帖子

X 2

我本身都有鼻敏感,日間要返工,晚上照顧阿仔兼同佢瞓,所以訓得唔... ...容易引起鼻敏感,之後便會傷風,開冷氣訓時會鼻塞,所以我晚上開風扇。放假日間會開冷氣因太熱... ...


禁止訪問

積分: 412


9#
發表於 12-6-29 22:46 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 412


10#
發表於 12-6-29 22:48 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12452

畀面勳章


11#
發表於 12-6-29 23:06 |只看該作者
搬走啦


男爵府

積分: 6790


12#
發表於 12-6-30 00:42 |只看該作者

回覆:kinki93 的帖子

唔夠瞓,但又要返工真係好慘架!




珍珠宮

積分: 36230

馬年勳章 2026勳章 2023年兔年勳章 畀面勳章 DHA勳章


13#
發表於 12-7-1 13:37 |只看該作者

我好想喊呀!!

點解佢哋要熄總制?真係因為唔俾你哋開冷氣瞓?呢個世界重有啲咁嘅人?點解你哋咁驚佢唔同佢嘈?係咪食佢住佢用佢?咩嘢專嚴都冇,點可以再住喺度?



主 賜 平 安


禁止訪問

積分: 412


14#
發表於 12-7-1 13:58 |只看該作者

回覆 回覆:ecling的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 36230

馬年勳章 2026勳章 2023年兔年勳章 畀面勳章 DHA勳章


15#
發表於 12-7-1 14:05 |只看該作者

引用:有俾家用呀!!62係用盡任何辦法慳錢,自己

原帖由 kinki93 於 12-07-01 發表
有俾家用呀!!62係用盡任何辦法慳錢,自己覺得熱,只會除衫!!連風扇都唔會開!因為我有左,而且我好怕熱 ...
唉!原來喺咁!咁你只有兩個選擇:張電費單由你交或都逆來順受



主 賜 平 安


珍珠宮

積分: 42545


16#
發表於 12-7-2 16:51 |只看該作者
回覆 kinki93 的帖子

關上總掣?你老爺都好精明吖!


水晶宮

積分: 69396

2024年龍年勳章 HiPP勳章(1) 開心吸收勳章 美好大世界2017勳章 想生BB熱投 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


17#
發表於 12-7-2 21:59 |只看該作者
kinki93 發表於 12-7-1 13:58
有俾家用呀!!62係用盡任何辦法慳錢,自己覺得熱,只會除衫!!連風扇都唔會開!因為我有左,而且我好怕熱 ...
成日熄大制,個泠氣咪好易壞囉
我們都以為,很努力去做,就可以做好一件事。但原來我們是很用力地,去做錯一件事。


男爵府

積分: 7353


18#
發表於 12-7-3 00:33 |只看該作者
d電費好貴嗎??咁絕.......熄總制....


男爵府

積分: 5196


19#
發表於 12-7-3 00:49 |只看該作者

回覆:我好想喊呀!!

熄總制又真係小有啲
有同6299反影過嘛??




大宅

積分: 3318


20#
發表於 12-7-3 00:55 |只看該作者

回覆:kinki93 的帖子

真係高招禾




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo