自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


禁止訪問

積分: 21456


1#
發表於 12-7-2 15:05 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 78137

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 12-7-2 15:10 |只看該作者
只懂為反而反嘅廢物!

點評

liaosee  agree  發表於 12-7-3 13:45
cherrry  Agree!!!   發表於 12-7-3 13:31
我想生三個    發表於 12-7-3 13:31
肥妹心  agree  發表於 12-7-2 20:54
Hana_Sugi    發表於 12-7-2 19:11
蜆介鯪魚球  agree  發表於 12-7-2 18:58
soso3509  講得好!  發表於 12-7-2 15:52
kristentam  想李生  發表於 12-7-2 15:17
香港撒瑪利亞防止自殺會熱線:23892222
撒瑪利亞會熱線(多種語言)︰28960000
生命熱線︰23820000
東華三院芷若園熱線︰18281
社會福利署熱線︰23432255
醫院管理局精神健康專線(24小時精神健康熱線諮詢服務):24667350
明愛向晴熱線:18288


珍珠宮

積分: 47032

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


3#
發表於 12-7-2 15:11 |只看該作者
好過亞曾唔做.

點評

樹熊太太    發表於 12-7-3 14:40
oldmongtung    發表於 12-7-3 13:54


翡翠宮

積分: 91052

2025勳章蛇年勳章


4#
發表於 12-7-2 15:14 |只看該作者
呢位李生自己先係做SHOW王:;pppp:


禁止訪問

積分: 8776

畀面勳章


5#
發表於 12-7-2 15:16 |只看該作者

版主 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 53981

畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋


6#
發表於 12-7-2 15:16 |只看該作者

李卓人:梁振英落區只是「做秀」

收山喇李焯淫:;pppp::;pppp:




伯爵府

積分: 15572


7#
發表於 12-7-2 15:20 |只看該作者

回覆:ntefamily 的帖子

阿李生成日大時大節就去搞示威遊行 咁呢d唔係叫做秀嗎



點評

sandy2008    發表於 12-7-3 14:00
liaosee  咪係  發表於 12-7-3 13:47
soso3509    發表於 12-7-2 15:52


大宅

積分: 3822


8#
發表於 12-7-2 15:29 |只看該作者

回覆:李卓人:梁振英落區只是「做秀」

妖!佢自己唔係成日做show咩?扮曬野,好憎呢D話人又唔諗下自己,正抽水王,唔見佢話下主席!:;pppp:




珍珠宮

積分: 41176

畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


9#
發表於 12-7-2 15:30 |只看該作者
本帖最後由 ian723 於 12-7-2 15:30 編輯

李卓人日日都做 show

唔係點呃份糧

點評

soso3509  咪就係!!打開眼講大話!!!佢呢D咪浪費公錢囉..  發表於 12-7-2 15:55


禁止訪問

積分: 3636


10#
發表於 12-7-2 15:31 |只看該作者

李卓人:梁振英落區只是「做秀」

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12672

畀面勳章 BK Milk勳章


11#
發表於 12-7-2 15:39 |只看該作者

回覆:李卓人:梁振英落區只是「做秀」

李生先係show王,仲有係抽水王



祂對我說:「我的恩典夠你用的,因為我的能力是在人的軟弱上顯得完全。」


公爵府

積分: 29022

2025勳章蛇年勳章 hashtag影視迷勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


12#
發表於 12-7-2 15:40 |只看該作者
彼此彼此


伯爵府

積分: 19409

畀面勳章 環保接龍勳章


13#
發表於 12-7-2 15:40 |只看該作者

回覆 回覆:rabbit75的帖子

唔落區就話人唔聽素求,落區又話做show,佢自己呢?有無用心去聽市民心聲呢,梁就話係2000人選,佢自己呢?仲話自己係民選議員




子爵府

積分: 10061

2024年龍年勳章


14#
發表於 12-7-2 15:54 |只看該作者

回覆:李卓人:梁振英落區只是「做秀」

佢唔出嚟行show?你米又話佢坐在官䣌嘆冷氣?




禁止訪問

積分: 93097


15#
發表於 12-7-2 15:55 |只看該作者

只懂為反而反嘅廢物!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10520

熱血勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


16#
發表於 12-7-2 15:58 |只看該作者
天使心公主 發表於 12-7-2 15:31
幫人轉述真相:

我想講,李卓人其實幾奸:
笑死了


禁止訪問

積分: 63149

BK Milk勳章 畀面勳章


17#
發表於 12-7-2 15:58 |只看該作者

回覆:李卓人:梁振英落區只是「做秀」

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 92598

2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


18#
發表於 12-7-2 16:00 |只看該作者
係咪做show都好,起碼佢肯做,仲要唔止做一日半日,同時亦有聽市民訴求,如果唔係佢都唔會未上任已經叩停雙非啦!


公爵府

積分: 28525

畀面勳章


19#
發表於 12-7-2 16:00 |只看該作者

版主 的帖子

唔落就話做左特首唔落區,落區又話做show,你講x晒啦




珍珠宮

積分: 40292


20#
發表於 12-7-2 16:01 |只看該作者

回覆 回覆:ntefamily的帖子

唔落又話唔聽民意。。落又話做show



點評

liaosee    發表於 12-7-3 13:47
cowgirl    發表於 12-7-2 22:01

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo