自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2697


1#
發表於 12-7-4 15:38 |只看該作者
咬左十幾粒呀....
好核突....
有冇jm知道搽d乜有用??


今個夏天唔洗著短裙啦...


禁止訪問

積分: 63149

BK Milk勳章 畀面勳章


2#
發表於 12-7-4 15:43 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2697


3#
發表於 12-7-4 15:51 |只看該作者
meimei11 發表於 12-7-4 15:43
咬了冇辦法,被咬之處會勁痕,咬ロ有一小水泡、兼腫起一舊,情況會持續兩星期。

試下搽"癢即消""Antisan" ...
其實我都唔係點覺得痕架啦..但係真係好多點紅色好核突咁


禁止訪問

積分: 63149

BK Milk勳章 畀面勳章


4#
發表於 12-7-4 15:54 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1565

畀面勳章


5#
發表於 12-7-4 15:56 |只看該作者
試下強力無比膏丫, 幾得...............


大宅

積分: 2697


6#
發表於 12-7-4 16:04 |只看該作者
meimei11 發表於 12-7-4 15:54
有冇腫起?面積如男裝錶面般大?如果冇,就可能唔係蝨la,
不過唔係蝨咬都可以搽Anitsan
...
冇咁大呀...有腫起...


禁止訪問

積分: 63149

BK Milk勳章 畀面勳章


7#
發表於 12-7-4 16:10 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 28881


8#
發表於 12-7-4 16:22 |只看該作者
去藥房揾隻"九七四白藥膏"
呢隻止痕消腫好得架


子爵府

積分: 14417


9#
發表於 12-7-4 16:26 |只看該作者

回覆:meimei11 的帖子

無比滴都ok, 試過俾虱咬幾十撻,D點點成個星期才散,夏天流流要著長袖衫,唔係人地以為我生麻瘋




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo