親子旅遊

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1033


1#
發表於 06-2-6 10:25 |只看該作者

我剛剛去完日本 - 東京 + 北海道

剛剛的假期參加康泰旅行團去左日本.

感覺都幾好. 因為住0既酒店都好"正".

今次係我第一次嘆 ~~ 風呂........仲係飄住雪, 望住滿天星星浸溫泉......真係好正.

食物方面 ~~ 以前跟團, 通常食中餐, 仲要係好難食......而家呢, 唔同曬........日日都有自助餐食, 而且, 仲要係長腳蟹, 北海道雪糕, 燒元貝....不斷供應.......

購物方面 ~~ 唔使講大家都知日本買野好, 剛巧1月份仲係減價月, 連factory oulet都減, 真係抵上加抵....

好開心.......因為好玩, 好食, 好住, 好買.........


子爵府

積分: 13946


2#
發表於 06-2-6 10:27 |只看該作者

Re: 我剛剛去完日本 - 東京 + 北海道

YOBO 寫道:
剛剛的假期參加康泰旅行團去左日本.
我都係參加康泰, 你覺得邊間酒店最正呀?


侯爵府

積分: 20058


3#
發表於 06-2-6 10:29 |只看該作者

Re: 我剛剛去完日本 - 東京 + 北海道

hihi~~我黎緊月中都係去 北海道+ 東京喎

不過我係參加東瀛遊,茶會都未開,希望我都可以同你一樣玩得咁開心啦


珍珠宮

積分: 31979

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 牛年勳章


4#
發表於 06-2-6 10:34 |只看該作者

Re: 我剛剛去完日本 - 東京 + 北海道



羨慕死人喇! 希望年尾有錢去喇 :mrgreen: 北海道+ 東京

該用戶已被刪除

5#
發表於 06-2-6 10:41 |只看該作者

Re: 我剛剛去完日本 - 東京 + 北海道

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1033


6#
發表於 06-2-6 11:49 |只看該作者

Re: 我剛剛去完日本 - 東京 + 北海道

東京 ~~ 我住新高輪太子酒店.......雖然房間設計怪怪地, 但係, 就好大.....唔係再係蚊型0個類.

北海道 ~~ 間間都好好............

登別MAHOROBA溫泉酒店......風呂好大, 自助餐多野食到嘆為觀止......

KIRORO RESORT ~~ 領隊話只係康泰先有得住呢間....裡面好大, 又有好多食店可以供選擇...因為晚餐可自己選擇食邊間

TOMAMU ~~ 話係偉仔同嘉玲以前成日去........我就覺得都係普通, 但, 裡面有個主題公園 ~~ ICE VILLAGE.....係好似芬蘭的冰屋.......好靚.....

札幌 ~~ 東急酒店, 無咩期望, 又唔係見好大.....但入到去之後才發現竟然有張 ~~ 按摩椅.......我地一家三口仲爭住座.........


大宅

積分: 1033


7#
發表於 06-2-6 11:57 |只看該作者

Re: 我剛剛去完日本 - 東京 + 北海道

Brian'Mother,

團費折左之後七千幾, 再加埋導遊費, 機場稅, 都係八千幾.

有一點我個人認為可以省錢的......就係, 跟親團, 都會帶你去食海鮮, 同神戶牛柳.

講0既係過萬日元的一只長腳蟹, 毛蟹, 神戶牛柳.
我地一D都無ORDER到. (因為有3餐都要自己加餸)

咁你會問, 咁, 你地咪無野食 ??
我地就唔跟佢食, 反而自己出去食壽司, 海膽飯........幾餐加埋都唔使過萬日元.

會唔會覺得唔好意思 ??
我有部份團友尾後知道我地無ORDER到D食物, 反而, 讚賞我地, 話我地"精"........因為佢地食呢三餐, 平均每人都要洗二萬日元.
佢地話, 唔係話十分之好食, 但, 真係好肉赤.....


別墅

積分: 746


8#
發表於 06-2-6 12:22 |只看該作者

Re: 我剛剛去完日本 - 東京 + 北海道

hola,

我都係剛剛去完跟東 x 遊去. 你都係要好似 yobo 咁精明 ! 因為領隊成日都叫人一人一份架 ! 但一個女仔係冇可能食一份架 ! 仲有領隊好鍾意講d唔講d架 ! 好似食鮑魚咁啦 , 原來係同神戶牛柳一齊食架喎 ! 佢分開兩日叫團友訂, 之後好多團友都覺得佢好差 ! 仲有呀如果真係要試長腳蟹, 一定要同團友 share, 我搵左兩個人sahre (一隻蟹, 四個人食) 都飽到死. 因為我地仲有帶子/螺/北寄貝食. 佢提供比你個d食物, 全部都係放湯用, 見到都唔想食架 ! 我呢個領隊真係唔好架 !


侯爵府

積分: 20058


9#
發表於 06-2-6 14:26 |只看該作者

Re: 我剛剛去完日本 - 東京 + 北海道

M.Cheuk:
thx~~我有成6個人去,所以一定會勁食架,其實東x遊我參加n次,有d領隊真係 ,成日就sell野,所以我都要睇定d先,唔會比佢搵$$$$,不過我睇我個行程好似冇乜機會自己走去食添 :-| :-| :-|


別墅

積分: 746


10#
發表於 06-2-6 14:33 |只看該作者

Re: 我剛剛去完日本 - 東京 + 北海道

係呀 ! 佢地有好多野買架 ! 好似好等錢駛咁架 ! 其他關於行程既野一句都唔多願意講呀 ! 佢地買刀/面膜/食物/沙魚丸/奶粉, 我3唔係好記得啦 ! 真係有好多架 ! 係咪團團都係咁架 ! 我聽之前有d團友讚到好好架 ! 但今次就比個團友彈到死 !


侯爵府

積分: 20058


11#
發表於 06-2-6 14:54 |只看該作者

Re: 我剛剛去完日本 - 東京 + 北海道

M.Cheuk :

又唔係個個都係喎,其實我上次都跟過一次東京 + 北海道,不過就係10月時去,上次個領隊都好好,唔多sell野(啊!!有sell野食,不過佢講明幫佢買佢有着數,咁佢講到明我哋又幫佢買囉)佢介紹行程都好詳盡架

係呢~~不如你pm個領隊名比我知吖


珍珠宮

積分: 31979

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 牛年勳章


12#
發表於 06-2-6 15:00 |只看該作者

Re: 我剛剛去完日本 - 東京 + 北海道

M.Cheuk

我都想知,PM 埋俾我呀

Thanks!


子爵府

積分: 13946


13#
發表於 06-2-6 15:07 |只看該作者

Re: 我剛剛去完日本 - 東京 + 北海道

YOBO 寫道:
登別MAHOROBA溫泉酒店......風呂好大, 自助餐多野食到嘆為觀止......

KIRORO RESORT ~~ 領隊話只係康泰先有得住呢間....裡面好大, 又有好多食店可以供選擇...因為晚餐可自己選擇食邊間

TOMAMU ~~ 話係偉仔同嘉玲以前成日去........我就覺得都係普通, 但, 裡面有個主題公園 ~~ ICE VILLAGE.....係好似芬蘭的冰屋.......好靚.....

札幌 ~~ 東急酒店, 無咩期望, 又唔係見好大.....但入到去之後才發現竟然有張 ~~ 按摩椅.......我地一家三口仲爭住座.........
我冇去東京淨係北海道, 但TOMAMU ~~係咪在函館? 我行程亦冇去所以呢間我都冇住過, 至於札幌東急, 我覺得已經比東京那些大許多了, 總括來講康泰都算唔錯, 講到食長腳蟹及神戶牛柳, 真係唔知如果自己去食會係咩價錢呢?


別墅

積分: 746


14#
發表於 06-2-6 15:22 |只看該作者

Re: 我剛剛去完日本 - 東京 + 北海道

CMMANDY / HOLA - 我已經 pm左比你地 !

肥仔媽咪 - 我唔知呀 ! 不過一定平過領隊介紹o個 d 囉 !



珍珠宮

積分: 31979

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 牛年勳章


15#
發表於 06-2-6 15:44 |只看該作者

Re: 我剛剛去完日本 - 東京 + 北海道

M.Cheuk 寫道:
CMMANDY / HOLA - 我已經 pm左比你地 !

肥仔媽咪 - 我唔知呀 ! 不過一定平過領隊介紹o個 d 囉 !


Thank you! 已經收到了


侯爵府

積分: 20058


16#
發表於 06-2-6 15:54 |只看該作者

Re: 我剛剛去完日本 - 東京 + 北海道

M.Cheuk:
我收到lu,thx~~
希望我團唔係哩位喇


子爵府

積分: 10831

好媽媽勳章 環保接龍勳章


17#
發表於 06-2-6 16:00 |只看該作者

Re: 我剛剛去完日本 - 東京 + 北海道

M.Cheuk,

Please PM me. I will join their tour to JP this wednesday. Thks.


大宅

積分: 4614


18#
發表於 06-2-6 16:33 |只看該作者

Re: 我剛剛去完日本 - 東京 + 北海道

Hi YOBO,
請問你BB幾大? 個團每日是否好早Morning Call ? 我都想帶我囡囡(4歲)去北海道玩, 本想自由行, 但又怕交通麻煩(凍C )跟團又怕趕鴨仔, 你知啦, 有個小朋友, 食飯都慢過人, 朝早起身又搞一輪......依家都心大心細, 唔知跟團好定自由行好, 我都只係想去扎幌,登別及小樽啫, 去過嘅媽咪請比比意見啦. Thanks!


別墅

積分: 746


19#
發表於 06-2-6 17:36 |只看該作者

Re: 我剛剛去完日本 - 東京 + 北海道

KW- 我已經SEND 左比你啦 !

同大家分享一下啦 ! 我地呢團既團友都好不滿個領隊架 ! 佢真係好想講將會帶我地去邊架 ! 佢成 日都叫我地係D好大風既地方等架 ! 有另一個領隊叫佢叫D團友入去等, 唔駛吹風 ! 佢先叫大家入去. 仲有呀! 問佢邊度有文字燒食, 佢又話冇, 結果我見到一街都係, 又話自己帶左十幾年, 乜都唔知喎 ! 下一次都你自己去好 D ! 佢好奇怪 !


大宅

積分: 1033


20#
發表於 06-2-7 09:17 |只看該作者

Re: 我剛剛去完日本 - 東京 + 北海道

AnnLok 寫道:
Hi YOBO,
請問你BB幾大? 個團每日是否好早Morning Call ? 我都想帶我囡囡(4歲)去北海道玩, 本想自由行, 但又怕交通麻煩(凍C )跟團又怕趕鴨仔, 你知啦, 有個小朋友, 食飯都慢過人, 朝早起身又搞一輪......依家都心大心細, 唔知跟團好定自由行好, 我都只係想去扎幌,登別及小樽啫, 去過嘅媽咪請比比意見啦. Thanks!


Hi AnnLok,

我個仔同你個囡囡一樣都係4歲. 佢平時係香港都係唔肯起床, 但係去到日本, 都算肯起身.....只有少許發脾氣.
你都唔使太擔心, 因為跟團都唔使太早起身, 而且, 係車裡面都可以訓番半個鐘至1個鐘.

個人認為帶住小朋友, 跟團較自由行安全. 因為有咩事上黎, 領隊/導遊都可以幫到手.
好似我個團, 有些小朋友坐車都嘔到七彩, 領隊都出左好多力, 又遞膠袋, 又遞紙巾, 又幫手抺.........

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo