想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 664


1#
發表於 12-7-25 10:47 |只看該作者
如果剛剛有左但要出席親人喪禮 可以點?
可以當平時一樣嗎?
有無人知?

我係窮mami......但又想BB穿得靚, 食得好... :-P


珍珠宮

積分: 33421

馬年勳章 父親節2025勳章 2024年龍年勳章


2#
發表於 12-7-25 10:52 |只看該作者
TCmami 發表於 12-7-25 10:47
如果剛剛有左但要出席親人喪禮 可以點?
可以當平時一樣嗎?
有無人知?

要睇下親到邊個程度?
但如果可免則免!

當然要睇埋你屋企人有冇宗教信仰!


男爵府

積分: 9559


3#
發表於 12-7-25 11:16 |只看該作者
信則有不信則冇.

我記得好似要係肚圍條紅繩, 紅繩中有碗筷, 薑, 利是.......


別墅

積分: 664


4#
發表於 12-7-25 11:26 |只看該作者
有無人什麼都不做, 照去?
如果腰間掛咁多野, 即係講晒比人知"有左"?

我係窮mami......但又想BB穿得靚, 食得好... :-P


伯爵府

積分: 19396

叻叻勳章 畀面勳章


5#
發表於 12-7-25 11:37 |只看該作者

回覆:如果剛剛有左但要出席親人喪禮 可以點?

盡量唔好去




男爵府

積分: 7051


6#
發表於 12-7-25 11:51 |只看該作者

回覆:如果剛剛有左但要出席親人喪禮 可以點

可免則免,費事相沖就唔好喇。




別墅

積分: 664


7#
發表於 12-7-25 11:56 |只看該作者
grandpa 一定要去.....咁點算?
其實如果真係, 我想扮咩都唔知, 因為太早期好多時都未必知道.

點評

catlai0314  爺爺...咁都要去架啦.....  發表於 12-7-25 12:10
我係窮mami......但又想BB穿得靚, 食得好... :-P


男爵府

積分: 7051


8#
發表於 12-7-25 12:01 |只看該作者

回覆:TCmami 的帖子

6299未知你有左?
咁試下同c6商量,臨時話要ot,
突然間有d唔係咁舒服之類藉口,
最緊要係c6同夾口供,佢ok咪得囉。




禁止訪問

積分: 8310


9#
發表於 12-7-25 12:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5454

叻叻勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


10#
發表於 12-7-25 12:09 |只看該作者
TCmami 發表於 12-7-25 11:26
有無人什麼都不做, 照去?
如果腰間掛咁多野, 即係講晒比人知"有左"?
...

如果係男家一定要同你9962講聲,如果堅持要你出席,你同c6講,叫佢同d c父講聲,c父會幫你,比d野你放係身到


男爵府

積分: 9559


11#
發表於 12-7-25 12:16 |只看該作者
TCmami 發表於 12-7-25 11:26
有無人什麼都不做, 照去?
如果腰間掛咁多野, 即係講晒比人知"有左"?
...

我唔知你用咩野法事, 因為有d法事你要避席.


別墅

積分: 664


12#
發表於 12-7-25 12:22 |只看該作者
自己既阿爺........如果一同阿媽講, 就一定比全世界人知道.....再加上如果要帶埋咁多野上身, 一定.........我之前已經小產左3次, 我唔想有咩事.....不過又唔可以唔去!
自己是旦放一條紅繩可以嗎?

c6話如果剛剛知, 唯有扮咩事都冇....照去.

彿教儀式......



我本身係基督徒, 想問基督徒既jm, 你地係唔係照去, 無禁忌?!
我係窮mami......但又想BB穿得靚, 食得好... :-P


複式洋房

積分: 358


13#
發表於 12-7-25 12:36 |只看該作者
如果驚就唔好去啦,我果時都係咁,自己公公喺我陀住BB果時去左,我都無去,其實唔止係迷唔迷信,係怕果D環境會嚇親你,影響BB,我覺得有心就得,先人亦唔會怪你,之後有機會再去拜佢就得,加上你小產左3次,你要以自己身體為先。

但如果你係要去,之前我媽媽都問過大酒店的人,佢地係會俾D薑、紅繩你,不過你要叫家人預先通知佢地,因為有D野你都係要迥避唔做得架。


男爵府

積分: 6765


14#
發表於 12-7-25 13:03 |只看該作者
"你信就有, 唔信就無" 你爺爺有事你想去我好了解, 但.........
你一定要去, 又唔做任何儀式, 又當咩事都無咁樣去, 之後有咩大吉利事, 出咗事咁你就不要怨任何人, 而家人也可能會怨你...
你應該同家人商量, 聽聽佢地的意見. 可以唔去就唔去(你爺爺錫你在天上都會明白), 如你一定要去就一定要通知負責儀式的人, 叫佢安排.
我之前大肚時爸爸過世(當時5個月), 我做女的一定要去. 當時要在腰上掛一"秋"物品(我覺得除了是內行人或似我一樣做過的才會知道是什麼), 而且有些儀式我係唔可以參加.

無事就好, 但有事呢??? 你或你家人可能怨你一世, 因為你無講過


大宅

積分: 3606


15#
發表於 12-7-25 13:10 |只看該作者

引用:自己既阿爺........如果一同阿媽講,+就一定

原帖由 TCmami 於 12-07-25 發表
自己既阿爺........如果一同阿媽講, 就一定比全世界人知道.....再加上如果要帶埋咁多野上身, 一定......... ...
點解你自己係基督徒,仲要問呢d迷信嘅問題?我係基督徒,我唔相信呢d野,上帝賜我產業我就要相信上帝會保守我,比我會去,而且仲要自己親人更加唔使諗!



點評

TCmami  我見好多人都講避忌, 所以問下!!! 多謝你, 我會交托給主!!! 一定保守我.  發表於 12-7-25 14:08


用戶要求終止服務

積分: 4941


16#
發表於 12-7-25 13:28 |只看該作者

回覆:如果剛剛有左但要出席親人喪禮 可以點

最好唔好去啦!再者你之前已經小產過三次,今次更加要小心啦!會有人話你不孝,但我覺得你grandpa會明白架!你生咗之後多d去拜佢咪得囉!一陣你去到情緒太激動咁點算?雖然係,做人子孫應該送親人最後一程先叫有孝心,但唔去唔代表無孝心。




大宅

積分: 2043


17#
發表於 12-7-25 18:26 |只看該作者
本帖最後由 martin_man 於 12-7-25 18:35 編輯

我上個月老公個婆婆過身,我照去,因為個人係基督徒,唔怕咁多習俗嘢,亦冇做任何在我身上的習俗嘢!自己一心都係諗住盡點心意,見佢最後一面及送最後一程!當時我有左8w!其實主要都係睇你自己及老公點諗咋!

補充,當時我表嫂都係剛剛有左幾週,都係基督徒,佢都有照去。我們只是在一邊默禱,他們也是用了彿教儀式,但我們心裡充滿平安,現在bb都很平安成長緊!


大宅

積分: 1328


18#
發表於 12-7-25 18:36 |只看該作者

回覆:如果剛剛有左但要出席親人喪禮 可以點?

自己親人有咩好驚?平生不作虧心事,夜半敲門也不驚

唔好自己嚇自己,真的俾你見到咪同佢講係送公公/爺爺最後一程,盡孝心唔好阻我




大宅

積分: 4060

畀面勳章 親子王國15週年勳章


19#
發表於 12-7-25 19:02 |只看該作者

回覆:如果剛剛有左但要出席親人喪禮 可以點?

我係christian, 我有咗時出水豆,接著奶奶突然中風走咗,之後搬埋屋,基本上好多大肚既禁忌我都犯晒,但我好有信心神一定會帶領著我,而家阿仔已經3歲,健健康康!你也祈禱多點,不要怕,只要信!




別墅

積分: 701


20#
發表於 12-7-25 21:02 |只看該作者
您感覺得不平安嗎? 出席的目的, 是對先人的記念, 以及對健在家人的慰問. 您看值不值得?

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo