自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


侯爵府

積分: 20776


1#
發表於 12-7-6 11:06 |只看該作者
請問去澳門駛唔駛換定澳門幣架?嗰邊收唔收港幣架?兌換率大約會係幾多架?




珍珠宮

積分: 47032

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


2#
發表於 12-7-6 11:08 |只看該作者
用港幣得,要兌大約$1000港幣對$1030.


男爵府

積分: 5840


3#
發表於 12-7-6 11:09 |只看該作者

澳門遊

個邊收港幣架。。

唔駛唱定。。

如果塔的士,你比港幣佢地有d找返葡幣比你架啦。。

同埋賭場有d機唔收葡幣。。



~* 如果因為對方有病就唔愛嘅,就唔係真正嘅愛。
無人,知道生命嘅長短,就算做醫生嘅,都唔可以,保證自己 長命百歲....
所以結婚誓詞裡面無話到"百頭到老",但係就要保證,無論健 康疾 病,都要係 埋一齊........ *~

★這是一輩子的諾言,你願意嗎�


男爵府

積分: 5972


4#
發表於 12-7-6 11:19 |只看該作者
收港幣架


男爵府

積分: 6781

2018復活節勳章 開心吸收勳章 叻叻勳章


5#
發表於 12-7-6 11:21 |只看該作者

回覆:澳門遊

用港幣得啦




侯爵府

積分: 20347


6#
發表於 12-7-6 11:23 |只看該作者
比港幣得啦


侯爵府

積分: 22213

畀面勳章


7#
發表於 12-7-6 11:29 |只看該作者

回覆:澳門遊

我都係用港幣,唔洗換來換去




侯爵府

積分: 20776


8#
發表於 12-7-6 14:59 |只看該作者

回覆:澳門遊

thank you 咁多位。




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo