婦女醫護

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 6524

BK Milk勳章


1#
發表於 12-6-28 23:00 |只看該作者
各位,我最近check到子宮有個瘤,大約2cm,醫生話暫時唔駛做手術.唔知除左賀爾蒙既野唔好食,仲有咩野唔好食咁多?有咩野可以吃多d...睇中醫有幫助嗎?


大宅

積分: 1686


2#
發表於 12-6-28 23:17 |只看該作者
含激素(即賀爾蒙)少食,例如,燕窩、花膠、雪蛤膏、鷄翼尖都唔得呀!早前那些什么含素化膠的也是!小心keep住每年check 啦


男爵府

積分: 6524

BK Milk勳章


3#
發表於 12-6-29 00:01 |只看該作者
回覆 creative28 的帖子

咁阿膠食唔食得


大宅

積分: 1686


4#
發表於 12-6-29 00:09 |只看該作者
tallgirl810 發表於 12-6-29 00:01
回覆 creative28 的帖子

咁阿膠食唔食得
阿膠主補血,但妳係乜底?夏天咁熱怕燥,平時点整?同埋脾胃虚就要注意


男爵府

積分: 6524

BK Milk勳章


5#
發表於 12-6-29 00:20 |只看該作者
本帖最後由 tallgirl810 於 12-6-29 00:21 編輯

回覆 creative28 的帖子

阿膠我係磨粉,每次一茶匙,同x堂教我咁吃.睇中醫話我燥濕


大宅

積分: 1686


6#
發表於 12-6-29 00:55 |只看該作者
對唔住,我見一般食阿膠係要配合其他藥材(看体質對症下藥)而要時间熬制㗎喎,加上阿膠可以磨粉的嗎?冇熬就沖水咁奇?


珊瑚宮

積分: 107223


7#
發表於 12-6-29 11:34 |只看該作者
記得以前阿膠是加水燉溶飲的

點評

GLG  係, 我都係咁食.  發表於 12-6-29 23:49
玩具萬歲!


公爵府

積分: 28375

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章


8#
發表於 12-6-29 12:44 |只看該作者
蜂皇漿都唔好食


男爵府

積分: 6524

BK Milk勳章


9#
發表於 12-6-29 21:19 |只看該作者
回覆 GraceLui 的帖子

咁蜜糖得唔得


禁止發言

積分: 8067


10#
發表於 12-7-1 17:46 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1686


11#
發表於 12-7-1 19:26 |只看該作者

引用:Quote:creative28+發表於+12-6-29+00:55+對

原帖由 maywon 於 12-07-01 發表
阿膠是可以磨粉沖服的!我都用緊!
可能是已經過乾燥過程製過!我老餅用傳統的
myphoto.jpg




男爵府

積分: 6524

BK Milk勳章


12#
發表於 12-7-1 21:01 |只看該作者
阿膠存放時間越長越好


子爵府

積分: 10912


13#
發表於 12-7-1 22:37 |只看該作者
記得戒凍飲.


伯爵府

積分: 19425


14#
發表於 12-7-2 14:56 |只看該作者

引用:含激素(即賀爾蒙)少食,例如,燕窩、花膠

原帖由 creative28 於 12-06-28 發表
含激素(即賀爾蒙)少食,例如,燕窩、花膠、雪蛤膏、鷄翼尖都唔得呀!早前那些什么含素化膠的也是!小心ke ...
很詳盡,謝謝。




伯爵府

積分: 16660

2018復活節勳章 畀面勳章


15#
發表於 12-7-2 15:25 |只看該作者

含激素(即賀爾蒙)少食,例如,燕窩、花膠

原帖由 creative28 於 12-06-28 發表
含激素(即賀爾蒙)少食,例如,燕窩、花膠、雪蛤膏、鷄翼尖都唔得呀!早前那些什么含素化膠的也是!小心ke ...
乜原來連花膠都有激素?




禁止發言

積分: 8067


16#
發表於 12-7-2 15:58 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1686


17#
發表於 12-7-2 16:16 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+creative28+於+12-06-28+發表

原帖由 pinkylee 於 12-07-02 發表
很詳盡,謝謝。
U welcome因我其實肌瘤做咗摘除手術,所以特別留意(雖然遲咗)不過個人認為情緒影響都係原因之一(以前有段時間工作壓力大,一年內成面雀斑,搽乜都冇效,手術後斑都淡埋)希望JM們身體有警號時先保持心情平靜,看日常起居出咗咩問題,有病就醫唔好過後憂慮!




大宅

積分: 1686


18#
發表於 12-7-2 16:18 |只看該作者

引用:Quote:creative28+發表於+12-7-1+19:26+哦

原帖由 maywon 於 12-07-02 發表
其實都是用這些一塊塊的,不過買的時候把它打成粉,然後沖服!這樣就不要燉,而且食用起來更方便!但打了粉 ...
知道咁你夏天有冇食?食幾多?




禁止發言

積分: 8067


19#
發表於 12-7-2 18:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 8067


20#
發表於 12-7-2 19:01 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo