烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   1


大宅

積分: 3032


1#
發表於 12-7-4 15:26 |只看該作者
亞仔好想試吓臭豆腐,但我唔知依家可以去邊度食到,如果有請講個地址比我知呀!唔該大家!


大宅

積分: 4776


2#
發表於 12-7-4 15:40 |只看該作者

linwailin 的帖子

花園亍, 近水渠道, 或者家樂商場附近。



點評

topkidsmom  正  發表於 12-7-4 23:30


子爵府

積分: 11964


3#
發表於 12-7-4 21:57 |只看該作者
金魚街... (斜對面係萬0)

轉角位行入去第2間... 第一間開咗一陣... 第二間係開左好多年...同樓上住戶打官司架.. 出晒名~~

點評

gloria12345    發表於 12-7-7 22:17


大宅

積分: 3032


4#
發表於 12-7-5 21:47 |只看該作者
本帖最後由 linwailin 於 12-7-5 21:49 編輯

唔該晒兩位呀!等我去試下搵先!:-P


男爵府

積分: 7741


5#
發表於 12-7-6 01:02 |只看該作者

回覆:好想食臭豆腐,依家仲可以係邊食得到

家樂對面嗰間好垃圾,可以不試




禁止訪問

積分: 378


6#
發表於 12-7-6 16:47 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12310


7#
發表於 12-7-6 21:03 |只看該作者

回覆:好想食臭豆腐,依家仲可以係邊食得到

依家好難搵到好食




男爵府

積分: 6971

玩具勳章


8#
發表於 12-7-7 23:38 |只看該作者

引用:金魚街...+(斜對面係萬0)轉角位行入去第2間

原帖由 kawaiibb 於 12-07-04 發表
金魚街... (斜對面係萬0)

轉角位行入去第2間... 第一間開咗一陣... 第二間係開左好多年...同樓上住戶打官 ...
呢間正呀




複式洋房

積分: 395


9#
發表於 12-7-8 00:37 |只看該作者
泉昌美食..........灣仔灣仔道


子爵府

積分: 11964


10#
發表於 12-7-8 01:20 |只看該作者
回覆 TobeyTobey 的帖子

每次出親旺角... 都會自自然然行去買番舊食吓... 哈哈哈...


男爵府

積分: 6971

玩具勳章


11#
發表於 12-7-8 01:27 |只看該作者

回覆:kawaiibb 的帖子

仲要落超多甜醬




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo