自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 2065


1#
發表於 12-7-11 06:49 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 2065


2#
發表於 12-7-11 06:51 |只看該作者

回覆:deleteme 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 22846


3#
發表於 12-7-11 07:07 |只看該作者

引用:如果中學揀,咁咪會好多收受利益問題? 或

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 34171


4#
發表於 12-7-11 07:12 |只看該作者

回覆:究竟升中係派位定係中學揀架?

自行收生咪自己楝,其他咪按成績及隨機編號派位。





大宅

積分: 4661


5#
發表於 12-7-11 07:30 |只看該作者

回覆:究竟升中係派位定係中學揀架?

收受利益?唔怕icac?




水晶宮

積分: 57108


6#
發表於 12-7-11 07:35 |只看該作者
自行收生是學校揀的
之後就大攪珠


公爵府

積分: 27550


7#
發表於 12-7-11 07:40 |只看該作者

如果中學揀,咁咪會好多收受利益問題? 或

原帖由 deleteme 於 12-07-11 發表
如果中學揀,咁咪會好多收受利益問題?
或有啲小學校長單聲俾中學知邊啲筍貨,邊啲唔好收?好多人為囉咪?



...
你咁講,人為挑選的就有收受利益問題,咁D荀工公司高層也可能收受利益外人至入到去做




珊瑚宮

積分: 102475

畀面勳章


8#
發表於 12-7-11 07:48 |只看該作者

回覆:究竟升中係派位定係中學揀架?

樓主點解會有咁嘅疑問?




王國長老

積分: 144537

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 wyeth冷知識勳章 睛靈勳章 王國長老 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 hashtag影視迷勳章


9#
發表於 12-7-11 08:12 |只看該作者

小可愛11 的帖子

無去了解升中派位機制囉



            


翡翠宮

積分: 82136

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 開心吸收勳章 分享愛 wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


10#
發表於 12-7-11 08:18 |只看該作者
學生揀左先~
政府跟意願+成績派架囉。

少部份位,咪學校自己揀架囉。

唔係咁架咩?


珍珠宮

積分: 41176

畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


11#
發表於 12-7-11 08:31 |只看該作者
本帖最後由 ian723 於 12-7-11 08:36 編輯
deleteme 發表於 12-7-11 06:51
如果中學揀,咁咪會好多收受利益問題?
或有啲小學校長單聲俾中學知邊啲筍貨,邊啲唔好收?好多人為囉咪?



...

係唔係"筍貨", 最起碼都睇吓張成績表先啩.

D朋友成日問我 ~ 想亞仔讀邊間 ?

我話 : 唔係我"想", 係亞仔能力可以揀邊D !

邊個唔想自己仔女係 band 1 料, 但如果能力唔到監硬讀,

下場好可能係全級包尾個埋學生, 最後可能要留級. 我身邊已經有2個例子.

邊啲唔好收? 會唔會誇張咗D呢 ?


品行好唔好, 操行會顯示到, 唔使學校特別通知啩 ?
相信校方唔會希望自己嘅學生哀到冇中學肯收, 你估學校同佢有仇咩 !


珊瑚宮

積分: 118281


12#
發表於 12-7-11 08:32 |只看該作者

回覆:究竟升中係派位定係中學揀架?

樓主有冇了解過香港基本敎育系統先?定係想學大陸探路走後門?後者香港有ICAC 受理投訴

香港學位咁緊張,有後門出現咁明目張膽,啲cases好快去ICAC




珊瑚宮

積分: 118281


13#
發表於 12-7-11 08:37 |只看該作者

引用:學生揀左先~政府跟意願+成績派架囉。少部

原帖由 Queenie_0012 於 12-07-11 發表
學生揀左先~
政府跟意願+成績派架囉。
學校揀都要計分排次序,幾多分以上入到圍,係查得嘅資料嚟。




珍珠宮

積分: 41176

畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


14#
發表於 12-7-11 08:44 |只看該作者
本帖最後由 ian723 於 12-7-11 08:45 編輯

係有後門 ~ 中學校董或有關人士可推薦一個學生.

之不過真係要認真考慮孩子的能力.

我就係識得有個人靠人士入到 band 1 中, 但係考全級包尾,

他作夜知道班中有2個學生要留級, 今天公布, 他已約了朋友仔,
萬一留級, 他今晚不敢回家, 要到同學仔家避一避, 真替他擔心.

點評

wonderlulu  推薦不是寫包單, 助力都唔可以加分。mouth:  發表於 12-7-11 10:24
thunder_bunny  唉, 夾硬黎真係害左個細路 :-|  發表於 12-7-11 10:16


珊瑚宮

積分: 102475

畀面勳章


15#
發表於 12-7-11 10:00 |只看該作者
小倩 發表於 12-7-11 08:12
無去了解升中派位機制囉

我只係覺得奇怪係呢個 system 都運行左好多年, 中間可能有些少改變, 但都係大同小異, 照計樓主當年小六升中學都應該係經歷升中派位呢個機制, 點會要呢個問題 jie !


翡翠宮

積分: 82136

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 開心吸收勳章 分享愛 wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


16#
發表於 12-7-11 10:03 |只看該作者
wonderlulu 發表於 12-7-11 08:37
學校揀都要計分排次序,幾多分以上入到圍,係查得嘅資料嚟。

係囉~

學校揀係計分囉~

所以咪話, 學生揀左意願, 入左個間學校O既揀核範圍, 再依成績囉~
咁緊係高分排先啦~


水晶宮

積分: 58506


17#
發表於 12-7-11 10:07 |只看該作者
ian723 發表於 12-7-11 08:44
係有後門 ~ 中學校董或有關人士可推薦一個學生.

之不過真係要認真考慮孩子的能力.
私校?官津機會應該好微喎

點評

wonderlulu  AGREE!  發表於 12-7-11 10:21
Bye


禁止訪問

積分: 73927


18#
發表於 12-7-11 10:10 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珊瑚宮

積分: 102475

畀面勳章


19#
發表於 12-7-11 10:16 |只看該作者
EVA222 發表於 12-7-11 10:10
唔知都唔出奇,好似我在澳門讀小學,連中學都未讀過.
當你有仔女升學,都會略知一二.
我大姐只在大陸讀過書, ...

我明白, 我都無小朋友, 而我對呢個 Topic 亦無乜興趣, 就算當年我由小學到中學都係同一間學校, 小學升上同一間中學比率差不多係百分之百, 只要第一志願係本校就得.
不過身邊總有朋友會講及呢個話題, 所以我覺得奇怪而已.


珊瑚宮

積分: 118281


20#
發表於 12-7-11 10:19 |只看該作者
小可愛11 發表於 12-7-11 10:00
我只係覺得奇怪係呢個 system 都運行左好多年, 中間可能有些少改變, 但都係大同小異, 照計樓主當年小六升 ...
無錯, 但最近真係多咗好多後門/食飯嘅流言, 如果係間好學校, 大把人吼位吼到實. 點可能冇人去ICAC?

由自選入到去考包尾?仲俾佢留低留班, 匪夷所思

真係除非有特別理由, 病OR揀佢嘅基於特別技能, 如體育/某一方面優資, 但呢啲全部有HARD PROOF。

講到尾, 政府俾9年免費教育, 冇打算供你讀18年, 留班係要俾解釋架, 學校都要解畫, 仲唔送你走, 俾個位第個插班?

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo