親子旅遊

跳至

首頁
12

尾頁
   2


大宅

積分: 2426


1#
發表於 12-7-10 22:39 |只看該作者
請問有無人試過馬辣?西門店或信義店交通方便? 有無更好的介紹?


公爵府

積分: 27114

好媽媽勳章


2#
發表於 12-7-10 22:59 |只看該作者
西門店好方便, 又可以SHOP完食.
熊一反而我不太喜歡.


伯爵府

積分: 15053


3#
發表於 12-7-10 23:11 |只看該作者

打邊爐 馬辣

我幾次都係去馬辣,近酒店,附近有誠品,三越




大宅

積分: 2426


4#
發表於 12-7-10 23:27 |只看該作者
要否飛去台北前提早訂位?


複式洋房

積分: 167


5#
發表於 12-7-11 19:20 |只看該作者

引用:我幾次都係去馬辣,近酒店,附近有誠品,三

原帖由 annaanna 於 12-07-10 發表
我幾次都係去馬辣,近酒店,附近有誠品,三越
我朋友都曾經提及馬辣西門店,係任食兩小時火鍋!有冇人知七歲小朋友收幾多$、大人一位又幾多$?吃晚飯是否須要提早幾日訂位?有咩食物必叫?




公爵府

積分: 27114

好媽媽勳章


6#
發表於 12-7-11 19:26 |只看該作者

回覆:j1716 的帖子

上網睇啦




珍珠宮

積分: 46301

牛年勳章 月餅勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章


7#
發表於 12-7-11 20:04 |只看該作者

版主 的帖子

請問點訂位?




大宅

積分: 1500


8#
發表於 12-7-12 02:28 |只看該作者
我次次都係去西門店架,另外我對上幾次都係住附近,所以下午會先去book 位,有次就直情walk in等左約30mins左右


子爵府

積分: 10996


9#
發表於 12-7-12 08:07 |只看該作者
小朋友唔食辣,有野啱食嗎?


伯爵府

積分: 15053


10#
發表於 12-7-12 09:20 |只看該作者
回覆 juicy媽 的帖子

send email 去訂位,有人覆你CONFIRM O架﹗

如果唔訂位,去到就要等


伯爵府

積分: 15053


11#
發表於 12-7-12 09:21 |只看該作者
回覆 j1716 的帖子

上次我仔6歲去,唔駛錢,佢計國小先比,總之6歲FREE啦﹗7歲就唔知LU~

價錢上佢OFFICAL WEBSITE有喇﹗


伯爵府

積分: 15053


12#
發表於 12-7-12 09:24 |只看該作者
回覆 GCH 的帖子

湯底有唔辣,仲有廿款雪糕,正﹗


複式洋房

積分: 167


13#
發表於 12-7-12 23:37 |只看該作者

引用:回覆+j1716+的帖子 上次我仔6歲去,唔駛錢

原帖由 annaanna 於 12-07-12 發表
回覆 j1716 的帖子

上次我仔6歲去,唔駛錢,佢計國小先比,總之6歲FREE啦﹗7歲就唔知LU~
Thanks for your reply.




子爵府

積分: 12771


14#
發表於 12-7-12 23:44 |只看該作者

ilovekaka 的帖子

食過西門J馬辣,好吃!




子爵府

積分: 12771


15#
發表於 12-7-12 23:44 |只看該作者

ilovekaka 的帖子

食過西門J馬辣,好吃!




子爵府

積分: 12771


16#
發表於 12-7-12 23:44 |只看該作者

ilovekaka 的帖子

食過西門J馬辣,好吃!




子爵府

積分: 12771


17#
發表於 12-7-12 23:44 |只看該作者

ilovekaka 的帖子

食過西門J馬辣,好吃!




珍珠宮

積分: 42289

2024年龍年勳章 育兒性格勳章 畀面勳章


18#
發表於 12-7-13 01:14 |只看該作者
我去西門店, 無訂, 7點幾去到等左20mins左右就有枱
肉類係你點佢送上, 無限量供應, 好好味
出面自助的都好新鮮, 同HK的垃圾任食火鍋有好大分別
雪糕有M字牌, 食得好滿足, 好飽飽

怕小朋友唔食辣可叫鴛鴦就唔怕啦, 再出去拎個麵返黎煮比小朋友食
咁就大人小朋友都非常滿足


複式洋房

積分: 167


19#
發表於 12-7-13 08:13 |只看該作者

引用:我去西門店,+無訂,+7點幾去到等左20mins左

原帖由 Mimmy 於 12-07-13 發表
我去西門店, 無訂, 7點幾去到等左20mins左右就有枱
肉類係你點佢送上, 無限量供應, 好好味
出面自助的都好 ...
Good




瑪瑙宮

積分: 129449

大廚勳章


20#
發表於 12-7-13 09:39 |只看該作者
本帖最後由 seaheart88 於 12-7-13 09:40 編輯
ilovekaka 發表於 12-7-10 22:39
請問有無人試過馬辣?西門店或信義店交通方便? 有無更好的介紹?

好豐富, 又唔貴 , 而且甜品,雪糕 , 海鮮都任吃任食 , 汽水花茶啤酒任飲.... 但一定要book 位 , 除非你唔介意十點吃飯.. 墨魚滑, 蝦滑 超得...




喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo