在職全職

跳至

首頁
12

尾頁
   0


子爵府

積分: 13783


1#
發表於 12-7-13 15:52 |只看該作者
我打算用半份糧去請ee上門湊bb+少少家務, 但放工放假都係自己2公婆一腳踢做返
另外就畀1/3份糧我媽做家用+幫我湊大b, 只剩下几千蚊for自己返工搭車食飯買餸

老公用半份糧負責供樓同雜費, 餘下嘅就儲

即係, 我將會冇錢儲, 每個月成份糧用晒咁滯...預算咁樣維持約1年, 直到大b入n班就將細b交畀我媽湊
我媽有微言, 覺得太貴同埋咁遲先畀細b佢湊, 怕唔肯跟佢, 但其實到時每日都要佢幫手睇住細b一陣, 直到ee返工同埋等我/老公放工返嚟先接手



教 養 孩 童 , 使 他 走 當 行 的 道 , 就 是 到 老 他 也 不 偏 離 。 (箴22:6)
Train up a child in the way he should go: and when he is old, he will not depart from it. (Proverbs 22:6)


侯爵府

積分: 24757

2024年龍年勳章


2#
發表於 12-7-13 15:55 |只看該作者
yikaho 發表於 12-7-13 15:52
我打算用半份糧去請ee上門湊bb+少少家務, 但放工放假都係自己2公婆一腳踢做返
另外就畀1/3份糧我媽做家用+ ...

點解你唔直接俾媽咪湊?


子爵府

積分: 13783


3#
發表於 12-7-13 15:58 |只看該作者
Lhin 發表於 12-7-13 15:55
點解你唔直接俾媽咪湊?

因為佢兼顧唔到咁多個, 佢本身已經湊住一個即將三年級嘅孫+我個大b(16個月)+1隻狗, 重要煮飯做家務....

教 養 孩 童 , 使 他 走 當 行 的 道 , 就 是 到 老 他 也 不 偏 離 。 (箴22:6)
Train up a child in the way he should go: and when he is old, he will not depart from it. (Proverbs 22:6)


侯爵府

積分: 24757

2024年龍年勳章


4#
發表於 12-7-13 16:12 |只看該作者
yikaho 發表於 12-7-13 15:58
因為佢兼顧唔到咁多個, 佢本身已經湊住一個即將三年級嘅孫+我個大b(16個月)+1隻狗, 重要煮飯做家務.... ...



有時d嘢真係好難講~

你媽咪都好辛苦,


點評

yikaho  係囉, 佢把口就話唔辛苦, 畀著自己做都攰死啦, 重要佢係我媽  發表於 12-7-13 16:26


水晶宮

積分: 57695

2026勳章 2024年龍年勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 DHA勳章 育兒性格勳章 開心吸收勳章


5#
發表於 12-7-13 16:21 |只看該作者
本帖最後由 09729loklok 於 12-7-13 16:21 編輯

咁不如請工人
你咁樣做, 無乜錢剩喎
只有父母 用一生的愛 講一種道理
自那天哭一聲 便繫著你心靈
陪著我數星星 帶我探視美景
闡述了和平 灌輸應有的防衛性
還指引我 望事物 用雪亮眼睛


子爵府

積分: 13783


6#
發表於 12-7-13 16:31 |只看該作者
09729loklok 發表於 12-7-13 16:21
咁不如請工人
你咁樣做, 無乜錢剩喎

一來唔想有個外人在家, 二來請外籍工人風險同埋會被激死嘅机會極高, 三來冇地方畀佢瞓...

打算冇錢剩一年左右... 等大b返n班就唔會請, 就算請都只係鐘點式做下家務就算

如果完全唔做嘢就冇錢畀家用娘家(但娘家需要我)兼連我老公份糧都冇乜得剩...

教 養 孩 童 , 使 他 走 當 行 的 道 , 就 是 到 老 他 也 不 偏 離 。 (箴22:6)
Train up a child in the way he should go: and when he is old, he will not depart from it. (Proverbs 22:6)


水晶宮

積分: 57695

2026勳章 2024年龍年勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 DHA勳章 育兒性格勳章 開心吸收勳章


7#
發表於 12-7-13 16:36 |只看該作者
yikaho 發表於 12-7-13 16:31
一來唔想有個外人在家, 二來請外籍工人風險同埋會被激死嘅机會極高, 三來冇地方畀佢瞓...

打算冇錢剩一年 ...
6299可以幫忙湊嗎 ?
只有父母 用一生的愛 講一種道理
自那天哭一聲 便繫著你心靈
陪著我數星星 帶我探視美景
闡述了和平 灌輸應有的防衛性
還指引我 望事物 用雪亮眼睛


子爵府

積分: 13783


8#
發表於 12-7-13 16:46 |只看該作者
09729loklok 發表於 12-7-13 16:36
6299可以幫忙湊嗎 ?

一來6299住得遠, 二來佢哋又係已經有一個升小一嘅孫住喺度, 另一個2歲几嘅就間歇性要湊, 三來冇咩人會想畀6299湊...

教 養 孩 童 , 使 他 走 當 行 的 道 , 就 是 到 老 他 也 不 偏 離 。 (箴22:6)
Train up a child in the way he should go: and when he is old, he will not depart from it. (Proverbs 22:6)


珍珠宮

積分: 40639

認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 我的育兒心得勳章 熱血勳章 玩具勳章 好媽媽勳章 wyeth冷知識勳章 遊學勳章 hashtag影視迷勳章 DHA勳章


9#
發表於 12-7-13 16:49 |只看該作者
yikaho 發表於 12-7-13 15:58
因為佢兼顧唔到咁多個, 佢本身已經湊住一個即將三年級嘅孫+我個大b(16個月)+1隻狗, 重要煮飯做家務.... ...

你媽咪都好辛苦,
如果可以請個工人姐姐係你媽度,
咁可減輕佢做家務的工作量.



子爵府

積分: 13783


10#
發表於 12-7-13 16:59 |只看該作者
joannewu_0302 發表於 12-7-13 16:49
你媽咪都好辛苦,
如果可以請個工人姐姐係你媽度,
咁可減輕佢做家務的工作量.

我媽都唔鍾意有工人喺度, 生大b嗰時已經傾過...


教 養 孩 童 , 使 他 走 當 行 的 道 , 就 是 到 老 他 也 不 偏 離 。 (箴22:6)
Train up a child in the way he should go: and when he is old, he will not depart from it. (Proverbs 22:6)


珍珠宮

積分: 40639

認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 我的育兒心得勳章 熱血勳章 玩具勳章 好媽媽勳章 wyeth冷知識勳章 遊學勳章 hashtag影視迷勳章 DHA勳章


11#
發表於 12-7-13 17:13 |只看該作者
yikaho 發表於 12-7-13 16:59
我媽都唔鍾意有工人喺度, 生大b嗰時已經傾過...

樣樣都要習慣, 我阿媽都係架!
但而家開始習慣lu.


伯爵府

積分: 17158


12#
發表於 12-7-13 17:18 |只看該作者
yikaho 發表於 12-7-13 15:52
我打算用半份糧去請ee上門湊bb+少少家務, 但放工放假都係自己2公婆一腳踢做返
另外就畀1/3份糧我媽做家用+ ...
如果你覺得呢個已經係最好的安排, 你地經濟上又兼顧到就得啦.

上一輩同我地想法和心態都不同, 睇番我地細個嗰陣都無依家D細路咁矜貴, 如果問老人家, 佢只會跟番湊我地的標準去講, 已經唔啱呢個年代...
最緊要係你地付得起, 又覺得呢個安排可以令你地放心.... 每人價值觀不同, 同一樣嘢總會有人話值, 有人話浪費.


子爵府

積分: 13783


13#
發表於 12-7-13 17:27 |只看該作者
joannewu_0302 發表於 12-7-13 17:13
樣樣都要習慣, 我阿媽都係架!
但而家開始習慣lu.

我哋全族人(男女家)都勁討厭請外藉工人, 冇得習慣架... 到時嘅麻煩會更多... 賺粒糖輸間廠...

教 養 孩 童 , 使 他 走 當 行 的 道 , 就 是 到 老 他 也 不 偏 離 。 (箴22:6)
Train up a child in the way he should go: and when he is old, he will not depart from it. (Proverbs 22:6)


子爵府

積分: 13783


14#
發表於 12-7-13 17:34 |只看該作者
ppsfung 發表於 12-7-13 17:18
如果你覺得呢個已經係最好的安排, 你地經濟上又兼顧到就得啦.

上一輩同我地想法和心態都不同, 睇番我地細 ...
其實都諗緊呢個係咪已經係暫時最好嘅安排, 目標係一年

之前都打算畀細b入育嬰園, 但知道一定好多病, 同埋要自己做返晒所有家務, 根本到時唔會兼顧到
一病就冇人support, 又質畀我媽照顧埋? 照顧病b咁辛苦, 一陣搞到我媽都病埋就大鑊...

所以似乎只有請ee湊1個+做家務比較冇咁辛苦, 同埋唔使令我媽現時嘅生活習慣有太大改變...
經濟上就叫做剛剛應付到, 冇乜錢剩, 儲少一年錢(我自己份糧冇得儲, 但我老公都有嘅), 希望唔會有太大影響啦

除咗咁樣我都唔知重有冇其他方法... 可見嘅方法都想過晒...


教 養 孩 童 , 使 他 走 當 行 的 道 , 就 是 到 老 他 也 不 偏 離 。 (箴22:6)
Train up a child in the way he should go: and when he is old, he will not depart from it. (Proverbs 22:6)


大宅

積分: 4099


15#
發表於 12-7-13 22:58 |只看該作者

回覆:會唔會太浪費呢?

1年啫,好快過,如果請工人,1請要請2年,包食包住房,其實唔慳得幾多,請著個衰既,分分鐘蝕埋畀佢



點評

yikaho  yes! 感覺好似太上身咁...  發表於 12-7-16 10:38


子爵府

積分: 10225

叻叻勳章


16#
發表於 12-7-14 09:30 |只看該作者
返工可吾可以帶到反? 前一晚煮多小小… 車費比較下, 甘樣可慳多小小~
一年好快過, 加油!!

點評

yikaho  會帶飯呀, 車費都好少, 我搭電車嘅, 不過變行路就太遠^_^  發表於 12-7-16 10:39


子爵府

積分: 10225

叻叻勳章


17#
發表於 12-7-16 10:50 |只看該作者
有冇其他地方可以節流? 例如, 保險… 娛樂… (我地今年都cut 曬d保險, 好小去娛樂… 頂多都係請朋友黎家, 食d簡單既野, 傾下計甘…)


珍珠宮

積分: 38259


18#
發表於 12-7-16 11:11 |只看該作者
回覆 yikaho 的帖子

我都諗緊呢個問題, 我好D, 唔洗供樓. 但係...為左餘下O個幾千蚊放棄同個囡相處O既時間, 值唔值得呢?
我計過如果我唔做, 最多交幾千蚊稅, 但係我做野就交大約4萬, 又無左一筆, 8月就返工, 而家諗緊好唔好自己湊, 阿囡上N班返出O黎揾PART TIME.





珍珠宮

積分: 38259


19#
發表於 12-7-16 11:11 |只看該作者
呢個EE係邊度揾O架?


男爵府

積分: 8329

hashtag影視迷勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


20#
發表於 12-7-16 11:13 |只看該作者
回覆 yikaho 的帖子

我同你情況又係差唔多~
我媽湊大b, 99湊細b, 依家99唔想湊想返鄉下, 我媽又無可能湊到2個, 因為2個太百厭, 唔可以放埋一齊玩, 如果唔係一定六國大"瘋"相...
所以老公叫我唔好做, 做全職湊b...
我又係娘家都需要照顧, 媽咪幫我湊b已經無做野, 爸爸身體差又係做下停下... 細佬妹搵到唔多~
雖然我份糧加埋唔多, 如果好似你甘請ee返來, 等同於我無出糧甘, 老公話不如唔好做, 我份工雖然係好好, 我好唔捨得, 但有個肥婆係度搞風搞雨又係做得唔開心~ 所以老公叫我唔好做~
我老公份糧又岩岩可以支撐屋企, 所以依家只可以唔返工...
ee係咪鐘點果d呀?
사랑합니다.

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo