論盡家傭

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3183

好媽媽勳章 親子王國15週年勳章


1#
發表於 12-7-14 22:17 |只看該作者


複式洋房

積分: 420


2#
發表於 12-7-14 23:42 |只看該作者

回覆:會比工人用洗衣機洗衫?

我冇講過佢可以用洗衣機,佢都冇要求過,每晚沖完涼就洗自己衫,一直相安冇事。被單果d我會俾$佢拎去外面洗,因為屋企冇咁大地方掠衫。




大宅

積分: 3183

好媽媽勳章 親子王國15週年勳章


3#
發表於 12-7-14 23:57 |只看該作者
工人一嚟咗兩日, 問佢啲衫點洗, 佢話問番我. 我之前啲工人都係自己手洗! 佢好似想我答佢可以用洗衣機咁~mouth:


大宅

積分: 4652


4#
發表於 12-7-15 00:05 |只看該作者

回覆:會比工人用洗衣機洗衫?

唔會





大宅

積分: 1253

畀面勳章


5#
發表於 12-7-15 00:19 |只看該作者

回覆:會比工人用洗衣機洗衫

我ok喎,不過要佢儲埋一星期先一齊洗




大宅

積分: 2115


6#
發表於 12-7-15 00:23 |只看該作者

回覆:會比工人用洗衣機洗衫

我比佢一星期洗一次但內衣褲一定要自己手洗



點評

audrey420  Same  發表於 12-7-16 11:13


男爵府

積分: 5370

畀面勳章 BK Milk勳章


7#
發表於 12-7-15 01:10 |只看該作者

回覆:會比工人用洗衣機洗衫?

Once a week




男爵府

積分: 6342


8#
發表於 12-7-15 01:30 |只看該作者

回覆:會比工人用洗衣機洗衫?

我工人啲衫同我哋啲一齊洗,我覺得冇咩問題。點解唔俾用洗衣機?要人用手洗好慘,同埋我希望工人乾淨啲,唔想佢因為懶唔想用手洗而啲衫著幾日或者洗得好求其




珍珠宮

積分: 37295


9#
發表於 12-7-15 06:40 |只看該作者

回覆:會比工人用洗衣機洗衫?

我比工人一星期一機,內衣褲手洗,佢d靚靚去街衫及睡衣自動波手洗,佢話工作衫先機洗,因為驚洗衣機洗殘佢d靚衫




大宅

積分: 2654


10#
發表於 12-7-15 16:52 |只看該作者

回覆:小紅梅 的帖子

我比姐姐用洗衣機洗佢d衫,內衣褲就每晩手洗。我叫佢d衫連床單毛巾洗,每日都要換衫同毛巾,如果太熱或同小朋友去游水,佢下午會換衫,夠一機就洗,所以一星期會有2至3機衫。我個工人有孤仙,所以我寧願佢洗密d,如果唔係,我d小朋友就難受了。




雲母殿

積分: 1367086

虎到金來勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 想生BB熱投 DHA勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


11#
發表於 12-7-15 16:54 |只看該作者
毎日均自己手洗...
床單等則定期幫佢開機洗


大宅

積分: 2967


12#
發表於 12-7-15 19:36 |只看該作者

回覆:會比工人用洗衣機洗衫?

冇問題。照用。同我哋分開洗就ok.比啲方便人啦。




大宅

積分: 2064


13#
發表於 12-7-15 19:59 |只看該作者
工人都係人...分開洗咪 OK 囉


珍珠宮

積分: 40792

HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


14#
發表於 12-7-15 21:27 |只看該作者

dewberry 的帖子

no laundry shop every week




大宅

積分: 1478


15#
發表於 12-7-15 21:36 |只看該作者

版主 的帖子

我會俾,但內衣褲要自己手洗




象牙宮

積分: 236724

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


16#
發表於 12-7-15 23:30 |只看該作者
如果只得一部洗衣機, 我會叫佢自己每晚手洗, 如果有兩部洗衣機, 我會俾佢用其中一部.

身邊有朋友就曾經因為外傭有皮膚高度傳染病, 搞到衛生署要佢哋成家去檢查, 仲幫佢哋消毒, 兼且告誡佢哋避免跟外傭共用洗衣機, 哩個唔係階級問題, 而係衛生問題, 外傭唔同家人, 佢哋放假出去唔知同咩人來往, 唔知去咩地方坐.


大宅

積分: 1016


17#
發表於 12-7-16 11:09 |只看該作者


複式洋房

積分: 312


18#
發表於 12-7-16 13:27 |只看該作者

引用:如果只得一部洗衣機,+我會叫佢自己每晚手洗

原帖由 DoReMi媽媽 於 12-07-15 發表
如果只得一部洗衣機, 我會叫佢自己每晚手洗, 如果有兩部洗衣機, 我會俾佢用其中一部.

身邊有朋友就曾經因 ...
我好認同!呢d係衛生問題!根本唔係階級問題!
我自己接受唔到同外人用同一部洗衣機!




男爵府

積分: 5224

陪月勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


19#
發表於 12-7-16 13:50 |只看該作者
回覆 darkcrystal 的帖子

me too. As I don't want to hanging her cloth on my home, so I give her to us dryer, the only one day 1 time.


大宅

積分: 1425


20#
發表於 12-7-16 14:40 |只看該作者
我同過工人講一星期可以用一次機(放假日),內衣褲手洗

但我見佢都係自己手洗~~

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo