美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   2


子爵府

積分: 14917

hashtag影視迷勳章


1#
發表於 12-7-15 11:00 |只看該作者
減價先等於人哋正價:;pppp::;pppp:




禁止訪問

積分: 32957


2#
發表於 12-7-15 11:06 |只看該作者

引用:減價先等於人哋正價 +

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3713


3#
發表於 12-7-15 11:37 |只看該作者

回覆:原來香港買紅水真係貴好多

笨!紅水是?




子爵府

積分: 14917

hashtag影視迷勳章


4#
發表於 12-7-15 11:58 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+stef+於+12-07-15+發表減價先

原帖由 leanna~ 於 12-07-15 發表
唔再買了,越用皮膚越差!
reli!!
咁有咩好用





禁止訪問

積分: 32957


5#
發表於 12-7-15 12:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+leanna~+於+12-07-15+發表唔

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 41032

好媽媽勳章 大廚勳章


6#
發表於 12-7-15 12:28 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 stef 於 12-07-15 發表reli!!

原帖由 leanna~ 於 12-07-15 發表
我都係唔敢擔方便,用番落妝油然後洗面!
開頭用紅水好似好好,原來假象!



...
係呀,落妝水長期用好傷皮膚的



點評

哈爾濱  係咪因為要抺???  發表於 12-7-16 15:51


侯爵府

積分: 20617

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章


7#
發表於 12-7-15 12:33 |只看該作者
sandy1425 發表於 12-7-15 12:28
係呀,落妝水長期用好傷皮膚的



大宅

積分: 3032


8#
發表於 12-7-15 12:43 |只看該作者
點解長期用會傷既??
其實我都覺得落妝油好d, 乾淨d
但有人同我講, 我皮膚油就唔好用落妝油....


禁止訪問

積分: 5046


9#
發表於 12-7-15 12:45 |只看該作者

回覆:原來香港買紅水真係貴好多

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2803


10#
發表於 12-7-15 12:50 |只看該作者

回覆:原來香港買紅水真係貴好多

係呀,紅水開頭用係覺得好乾淨,但用用下唔得,用好多棉花都仲有色,又有暗粒,最後用返油落,好好多。宜家我化全妝就用油,只係防曬就gel落




大宅

積分: 2803


11#
發表於 12-7-15 12:51 |只看該作者

引用:點解長期用會傷既??其實我都覺得落妝油好d,

原帖由 Catsan 於 12-07-15 發表
點解長期用會傷既??
其實我都覺得落妝油好d, 乾淨d
但有人同我講, 我皮膚油就唔好用落妝油.... ...
試下用gel,推完加水係奶白色,洗完好爽架




男爵府

積分: 5439


12#
發表於 12-7-15 13:02 |只看該作者

回覆:豬仔軒 的帖子

我用了紅水幾年了,乜長用唔好架?如轉油,邊隻好?我怕油脂粒。




大宅

積分: 2803


13#
發表於 12-7-15 13:04 |只看該作者

引用:我用了紅水幾年了,乜長用唔好架?如轉油,

原帖由 jw 於 12-07-15 發表
我用了紅水幾年了,乜長用唔好架?如轉油,邊隻好?我怕油脂粒。
我用過好多隻牌子,覺得最好係fancl不過我日日化妝用得太快好貴,宜家轉咗muji,好好用




公爵府

積分: 28062

好媽媽勳章


14#
發表於 12-7-15 13:06 |只看該作者
我由04年用到而家, 覺得好乾淨喎

點評

cici_19900606  me 2  發表於 12-7-16 17:52
網上世界咩人都有 ,謝絕介紹買賣 ,謝絕代購!


複式洋房

積分: 310


15#
發表於 12-7-15 13:27 |只看該作者

回覆:原來香港買紅水真係貴好多

我覺得冇問題喎,我用油落完再用洗面膏洗,怕唔乾淨再用紅水抺。不過而家多數用黎做導出




子爵府

積分: 14917

hashtag影視迷勳章


16#
發表於 12-7-15 13:48 |只看該作者

回覆:原來香港買紅水真係貴好多

我嘅妝好淡,但都一定再加洗面奶洗多次. 我成日聽講油唔好,都試過真係出粒粒!返而水就溫和D囉




子爵府

積分: 14917

hashtag影視迷勳章


17#
發表於 12-7-15 13:50 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+jw+於+12-07-15+發表我用了紅

原帖由 豬仔軒 於 12-07-15 發表
我用過好多隻牌子,覺得最好係fancl不過我日日化妝用得太快好貴,宜家轉咗muji,好好用



...
我冇試過muji, 因唔係D護膚品牌! 幾錢?




大宅

積分: 2803


18#
發表於 12-7-15 13:55 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+豬仔軒+於+12-07-15+發表我用

原帖由 stef 於 12-07-15 發表
我冇試過muji, 因唔係D護膚品牌! 幾錢?
我只用過muji胭脂,棉花同落妝油,落妝油抵到爛400ml都係1xx,唔記得百幾,有旅行size 3,40蚊咁上下,可以試咗先




水晶宮

積分: 70432

2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章


19#
發表於 12-7-15 13:56 |只看該作者
紅水同油我都會用.唔好用死一隻.


禁止訪問

積分: 32957


20#
發表於 12-7-15 14:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+leanna~+於+12-07-15+發表我

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo