論盡家傭

跳至

首頁
12

尾頁
   0


別墅

積分: 546


1#
發表於 06-2-15 11:23 |只看該作者

印印話要去日本玩!

我個印印話要同班朋友去日本玩、問我点、我都唔知点、求救!請各大大有Й手續?


男爵府

積分: 6799

2023年兔年勳章


2#
發表於 06-2-15 11:35 |只看該作者

Re: 印印話要去日本玩!

唔係掛.......她們都很懂享受 oh.....


伯爵府

積分: 17559


3#
發表於 06-2-15 11:40 |只看該作者

Re: 印印話要去日本玩!

佢咁有米,join 團都四五千la!自由行更唔掂,英文日本唔work 中文重可行, 佢識中文ga!做左幾耐?Passport 係agent 度? 你同agent 講先,叫印印問agent law!但印尼Passport要日本簽証ga?佢走佬定送外賣?你想唔想佢去先?

hillshiro 寫道:
我個印印話要同班朋友去日本玩、問我点、我都唔知点、求救!請各大大有Й手續?


大宅

積分: 4412


4#
發表於 06-2-15 11:43 |只看該作者

Re: 印印話要去日本玩!

咁叻﹐叫佢地去旅行社問囉﹐我地可以點幫佢呀﹖最多領事館要求到幫佢寫封信證明佢係你度打工。

唔好借錢俾佢去玩添呀﹐一間走左唔返黎就慘啦。



珍珠宮

積分: 41995


5#
發表於 06-2-15 11:52 |只看該作者

Re: 印印話要去日本玩!

佢做左幾耐 可以放假去玩咁富貴 最好唔好比她去,費事她去攪野. ?-(


大宅

積分: 1854


6#
發表於 06-2-15 12:10 |只看該作者

Re: 印印話要去日本玩!

嘩!! 你工人咁有錢去日本, 叫佢完約先玩啦. 叫agent鬧佢啦. 你咪話你自己無假放, 唔比佢去


洋房

積分: 248


7#
發表於 06-2-15 12:52 |只看該作者

Re: 印印話要去日本玩!

佢完合約放假去? 好有$$$$$,會唔會唔返,就算返個心都唔係到啦!!!!!


複式洋房

積分: 263


8#
發表於 06-2-15 12:57 |只看該作者

Re: 印印話要去日本玩!

如果佢只係攞annual leave去玩, 又唔駛問你借錢去, 無理由唔比喎 我哋自己咪又係打份工, 老闆會唔會話唔比我哋放假去日本玩呀??


侯爵府

積分: 23818

好媽媽勳章


9#
發表於 06-2-15 12:57 |只看該作者

Re: 印印話要去日本玩!

叫佢發夢冇咁早呀~~~


別墅

積分: 546


10#
發表於 06-2-15 13:07 |只看該作者

Re: 印印話要去日本玩!

she worked in hk so many years and she keeped a lot of money,she asked me few days ago.She said she can pay my ticket too!


伯爵府

積分: 17559


11#
發表於 06-2-15 14:24 |只看該作者

Re: 印印話要去日本玩!

無法叫佢自己諗掂佢,只係你有無假俾佢姐!真有本事仲可以請顧主去!

hillshiro 寫道:
she worked in hk so many years and she keeped a lot of money,she asked me few days ago.She said she can pay my ticket too!


大宅

積分: 1319


12#
發表於 06-2-15 15:01 |只看該作者

Re: 印印話要去日本玩!

hillshiro 寫道:
she worked in hk so many years and she keeped a lot of money,she asked me few days ago.She said she can pay my ticket too!


就算我自己一張Ticket都覺得貴,吾好講話要請埋人地,你個印印重有錢過我地D所謂僱主
:-P  :-P  :-P


別墅

積分: 689


13#
發表於 06-2-15 15:05 |只看該作者

Re: 印印話要去日本玩!

咁開心呀去日本玩,你個印印好有錢架?去日本唔平架喎,重請埋你去咁闊佬,如果你係放心信她唔會一去不返或有手尾你`跟既話,你咪由她囉!比我就一定唔會比她去,因為我一定會覺得她有企途,無謂她去左玩,自己係道提心吊膽。除非成份合約滿左啦,到時都各不拖欠,話知她去邊啦,無謂己囉黎煩!
該用戶已被刪除

14#
發表於 06-2-15 15:24 |只看該作者

Re: 印印話要去日本玩!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5359


15#
發表於 06-2-15 15:26 |只看該作者

Re: 印印話要去日本玩!

唔會叫佢約左合約先去囉, 去幾耐甚至唔返我都唔會理會. 咁有錢去日本, 駛乜離鄉別井出黎打工呀. :evil:


大宅

積分: 4412


16#
發表於 06-2-15 15:46 |只看該作者

Re: 印印話要去日本玩!


大宅

積分: 4412


17#
發表於 06-2-15 15:47 |只看該作者

Re: 印印話要去日本玩!

咁如果佢唔駛問你借錢去﹐放假時間又就岩你既﹐我就覺得冇咩問題﹐放假返鄉下同去玩都係咁﹐都係要自己揍小朋友﹐驚放完唔返黎﹐控制唔到佢放假做乜野。

可能呢個係個工人儲左好耐錢既心願呢。

都係o個句﹐冇咩幫到佢﹐(唔通幫佢揀團諗行情咩﹖)﹐最多幫佢寫封工作證明去領事館申請簽証。不過你最好同工人講下﹐印印唔識睇漢字﹐就算識英文日本人都唔明﹐去到佢地要跟實導遊﹐費事走失返唔到黎。仲有﹐日本簽証好似都要有financial proof﹐唔知你工人有無考慮過呢點﹐但你就唔好擔保任何野喇。


男爵府

積分: 6185


18#
發表於 06-2-15 15:50 |只看該作者

Re: 印印話要去日本玩!

去日本可能唔係去玩,而去揾快$ 。八卦周刋都有報導過 d HK 女仔去日本揾外快 ,走一轉賺10幾萬!


大宅

積分: 2199


19#
發表於 06-2-15 17:20 |只看該作者

Re: 印印話要去日本玩!

咁有錢既~~~~~
係唔係富貴工人


男爵府

積分: 5339


20#
發表於 06-2-15 17:32 |只看該作者

Re: 印印話要去日本玩!

嘩!你個工人好有錢喎!
不過如果我個印印同我講話去日本,我會叫個AGENT話佢啦,一陣好似其他媽咪咁講,返到黎個心散晒,到時後悔啦!!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo