Re: 我覺得已經人致意盡啦!點解仲要.......
siuwa 寫道:
相見好, 同住難(近都係一樣). 我估你第日仲有排煩. 而家你最好叫老公出聲話唔得閑好d, 唔係做開個頭, 佢當正你係bunbun使就慘, 最慘係bunbun都有人工收, 而自己就得個'做'字, 分分鐘要倒貼
siuwa :
你講得好0岩,我而家最怕就係做開個頭,日後仲有排捱!今日我都未做已經同佢0地抄大鍋啦!~~~~因為仲有兩個星期就搬啦!我奶奶叫我同我老公去幫佢手執0野!奶奶叫到,冇辦法啦!~~:-((咁本應幫下老人家都冇乜0野!)起初聽落去都只不過好簡單,諗住幫佢PACK下箱,DUM下D唔要0既垃圾姐,哈!點知佢叫我0地幫佢DUM走唔要0既
家私,仲叫我老公幫佢擦左間房D木板,是關佢到時要還原間公屋,而家諗住一次過做埋喎!
咁我當時當然都已經唔多願意做啦!我見我老公仲係好落力咁做,(無可否認佢真係個名副其實0既孝順仔)
可能佢亞媽見到我唔係點YU,又見佢個仔做到身水身汗,心痛得濟掛?即刻俾說話我聽,佢話唉哎亞仔,算啦!你都係唔洗做啦!咁重,又冇人幫你手~~~~
!!我當期時都幫緊奶奶執緊其他0野架!佢咁講我好嬲,我冇出聲,諗住就當聽唔到算啦!點知佢即刻扮晒0野咁,沖出去話: 唉! 算啦!都係我自己幫你搬啦!(我知哩句說話一定係講俾我聽,我即時企起身,推開奶奶,話唔洗你呀!我自己哩~~~~ :evil:
搬完D家私,我好型咁,一支箭跑走左!我老公其實一D都唔知我發生乜0野事,佢唔知我唔開心架!佢猛咁打電話俾我,我都唔聽呀!哩D就叫手掌又肉,手背又肉,我知我老公都好難做既!我知佢好想跑出去追我,但佢又唔可以唔哩佢亞媽,是關屋企D野都未攪掂,點走?!!:-( 唉! 而家都唔知奶奶會點諗我,我知我都係一時沖動左,但因為我心裏真係覺得好萎屈呀!~~~~ :-(
親子王國已刪除閣下簽名檔內容,煩請自行檢視,頭像,頭銜,暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作.