在職全職

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 5353

畀面勳章


1#
發表於 12-7-4 10:58 |只看該作者
宜家開始揾工, 但越見越差, 好灰心!!!

囡囡都因為我的灰心, 無咩理佢, 佢開始退步, 覺得自己好無用, 囡又揍唔掂, 工又揾唔到.....



個人好


珍珠宮

積分: 48057

睛靈勳章 陪月勳章 畀面勳章


2#
發表於 12-7-4 11:01 |只看該作者
會唔會係心頭高呀...

或者又要方便照顧小朋友...


公爵府

積分: 26782

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


3#
發表於 12-7-4 11:09 |只看該作者
職場競爭大, 加油啦...媽咪
悲歡離合總無情
一任階前點滴到天明


公爵府

積分: 28977


4#
發表於 12-7-4 11:15 |只看該作者
加油


男爵府

積分: 8911


5#
發表於 12-7-4 12:00 |只看該作者
加油呀


大宅

積分: 2902


6#
發表於 12-7-4 12:07 |只看該作者
ganbatte!!!!!!!!!!!1


別墅

積分: 966


7#
發表於 12-7-4 14:11 |只看該作者
加油!!!


別墅

積分: 600


8#
發表於 12-7-4 14:52 |只看該作者
點解決定左做full time mom又揾返工? 揾工好講運氣,要比d時間.


大宅

積分: 4083


9#
發表於 12-7-4 15:00 |只看該作者
當初選做FTM 一定有原因, 期間亦一定有得著既. 算啦.已經過左去.無咩後唔後悔.. 樓主既然選擇做返野, 唯有俾心機.. 我都搵左個幾月, 最近至in 左, 不過未有回音, 都覺得自己in 得唔錯, 不過人外有人, 搵工要睇天時, 地利, 人和...急唔黎, 每次再檢討自己, 希望下次再in 得好的...搵好工係要時間的...ADD OIL.

點評

wcpcelia    發表於 12-7-16 09:47
ling_0508    發表於 12-7-6 16:41


子爵府

積分: 13913

BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


10#
發表於 12-7-4 15:02 |只看該作者
唔好灰心, 搵工唔急得傢


子爵府

積分: 14194


11#
發表於 12-7-4 15:06 |只看該作者

回覆:後悔做咗全職mama !.!

人工降低少少要求可以嗎?加油!




男爵府

積分: 6683


12#
發表於 12-7-4 15:34 |只看該作者
加油呀..搵工係好睇彩數同機遇..慢慢來啦.. 唔好因為咁而影響小朋友..仔女先至係最重要.如果因為咁影響到仔女, 係得不償失,而且好難補救..


男爵府

積分: 8911


13#
發表於 12-7-4 16:21 |只看該作者
回覆 jvcfamily 的帖子

係呀,揾工真係好講彩數,唯有密密send 慢慢揾


大宅

積分: 2642


14#
發表於 12-7-4 18:10 |只看該作者
helenmail421 發表於 12-7-4 10:58
宜家開始揾工, 但越見越差, 好灰心!!!

囡囡都因為我的灰心, 無咩理佢, 佢開始退步, 覺得自己好無用, 囡又 ...

想問下, 你做左幾耐FTM先開始搵工??


男爵府

積分: 5353

畀面勳章


15#
發表於 12-7-4 18:32 |只看該作者
我一年唔夠就想揾工啦!


大宅

積分: 1317


16#
發表於 12-7-4 19:56 |只看該作者
本帖最後由 pandacmlg 於 12-7-4 19:57 編輯

而家香港地"識人好過識字" , 因為而家又吾係經濟好; 太多後生的大學生都係要求10K左右.
出去識下人擴大下社交, 你會開心D 且有可能找到工.


伯爵府

積分: 15367


17#
發表於 12-7-4 20:23 |只看該作者
唔好咁諗...
我地做MAMA的...邊有未衰過....
你應該咁諗,我失敗咩﹖NONONO...只係尚未成功啫!
你有的溍能和優點,總會得到機會和認同...
裝備住自己先啦~
囡囡的進步和退步都唔好攬晒上身..
順便教你個囡囡要學負責任同獨立....
加油!!!!!!!!


雲母殿

積分: 1297287

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 玩具勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


18#
發表於 12-7-4 20:55 |只看該作者
加油呀


男爵府

積分: 9234


19#
發表於 12-7-4 22:22 |只看該作者
加油, 有時搵工好講彩數, 唔好灰心呀!!


別墅

積分: 692

畀面勳章


20#
發表於 12-7-4 22:37 |只看該作者
pandacmlg 發表於 12-7-4 19:56
而家香港地"識人好過識字" , 因為而家又吾係經濟好; 太多後生的大學生都係要求10K左右.
出去識下人擴大下 ...

AGREE~~我公司好多時請人~~~都係內定左一D人做~~請人只係門面野~所以識人先係最重要

點評

wcpcelia  內定左一D人做AGREE  發表於 12-7-16 09:48
cherryho1021  行行也是....  發表於 12-7-6 16:13

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo