興趣嗜好

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3525


1#
發表於 12-8-3 15:47 |只看該作者
我用緊數字台,剛完約,想帶號碼轉台,請問要點攪既呢?但我個no.唔係我本人登記,咁樣轉唔轉到架?


仲有,知唔知邊間好用和抵用?


唔該教下我,呢d嘢不嬲我無攪,但而家我唔想靠人.Thanks a lot!


珍珠宮

積分: 37590

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


2#
發表於 12-8-3 17:40 |只看該作者
如果個no.唔係你本人登記,可能要在轉台時同sales 講, 之後改返用你個名登記(但有可能要收錢) 才可以轉.
另外, 想帶號碼轉台,你去到你想轉台嗰間公司, 佢哋會有人幫你, 唔駛自己攪既.

好用 ---- 123
抵用 ---- 見這裡的JM講, 數碼電訊 72元無限上網
不過你轉之前最好問吓可唔可以覆蓋得到, 否則簽了約又用唔到就慘啦.

希望趙到你啦.


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo