爸爸專區

跳至

首頁
12

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 1251


1#
發表於 12-7-19 14:20 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 19195

好媽媽勳章 陪月勳章


2#
發表於 12-7-19 14:24 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1516


3#
發表於 12-7-19 15:03 |只看該作者
呢個係大氣候, 阻不到. 除非選擇移民.
不過, 作為家長, 更加要懂分是非, 明辨真理, 親自教好孩子, 帶佢掉念六四, 同佢講李旺陽或課堂上睇唔到既事.
教育孩子, 從來都是家長的事情.

點評

Bugslife  事在人為,當年23條就展示咗人民既意願是不容忽視!!

你甘心坐以待斃嗎 ?  發表於 12-7-25 19:24
hksunshine  yes
maybe 阻不到
but will do something and let the government hear our voice !  發表於 12-7-20 01:22


禁止訪問

積分: 1251


4#
發表於 12-7-19 15:20 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1603


5#
發表於 12-7-19 16:29 |只看該作者
我老婆10月就生...
近呢幾個月知道老婆有左
多左諗將來點樣教小朋友
見到而家香港咁既樣...
我真係好擔心小朋友將來被洗腦...
可能將來佢會同我講: "老豆, 你呃人! 64根本係一場反革命暴動!"
今年7.1我再次站出來...
之後有反國民教育的遊行我都打算參加...
為左阿B, 我做老豆既唔可以唔出聲


禁止訪問

積分: 1251


6#
發表於 12-7-19 17:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1639


7#
發表於 12-7-19 20:50 |只看該作者
我會叫我個女.....唔好上o個一堂....

我親自返學校同佢自修.


公爵府

積分: 28457


8#
發表於 12-7-20 01:20 |只看該作者
come out on 29 July

http://www.facebook.com/Scholarism

let the government knows our concern and dont push rubbish


大宅

積分: 2463


9#
發表於 12-7-20 08:46 |只看該作者
面對呢個政府,只能可以用腳說不.


大宅

積分: 1603


10#
發表於 12-7-20 10:14 |只看該作者
為左阿B, 我都準備29/7行出黎

點評

hksunshine    發表於 12-7-24 15:42


禁止訪問

積分: 1251


11#
發表於 12-7-20 12:36 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17845


12#
發表於 12-7-24 12:20 |只看該作者

回覆:很憤怒!!!怎樣可以叫停洗腦教育!!

反對洗腦教育!!
學佢地d思想就死得人!高鐵事件!小悅悅事件!超生謀殺7個月bb事件!撞死好過撞傷事件!打撈體都要收錢先事件!雙飛孕婦擺明放佢地落黎搶野,搶福利!搶資源!搶學位事件!貪污腐敗事件!等等等等....真係數都數之之不盡!全部都係上樑不正下橫樑y而顯生出黎!!d咁既教育,仲想將佢地帶黎香港!留返比佢地自己慢慢讀啦!!!


我都好想去,不過無人陪我去,大住個肚,又唔敢自己去...
你地係有人陪,定係自己去架?!

BK既爸爸,媽媽,有時間同能力許可,真係要企出黎,為我地既下一代,絕對唔可以妥協!!!



點評

hksunshine    發表於 12-7-24 15:42


複式洋房

積分: 126


13#
發表於 12-7-24 20:24 |只看該作者
小朋友應該有自我思考是否愛國的自由!


別墅

積分: 876


14#
發表於 12-7-24 21:13 |只看該作者
本帖最後由 必理痛 於 12-7-25 10:04 編輯

近期熱爆.洗腦教學
http://www.youtube.com/watch?v=3eTjftyAtIc


大宅

積分: 2463


15#
發表於 12-7-25 11:47 |只看該作者
而家都係中學先開始有國民教育,仲係通過辯論去認識中國的對同錯,而家個白痴政府轉向無知小朋友開始洗腦,我一定會行出黎say no.


大宅

積分: 2463


16#
發表於 12-7-25 19:04 |只看該作者
兩眼看到的,我怎麼可說看不到,兩耳聽到的,我怎麼可說沒聽不到,必須走的路,必須準備好,那裡還可說不知道.


禁止訪問

積分: 1251


17#
發表於 12-7-26 11:36 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7787


18#
發表於 12-7-26 14:45 |只看該作者
班教育局有無腦架,識吾識架...


伯爵府

積分: 17845


19#
發表於 12-7-26 18:51 |只看該作者

回覆:很憤怒!!!怎樣可以叫停洗腦教育!!

仲話李旺楊同六四唔關一國兩制事!!唔會納入教材!!咁咪淨係識得歌頌強國既好同點偉大,所有貪污腐敗,殘暴不仁既就一概隻字不提!咁仲唔係洗腦教育!!!




伯爵府

積分: 17845


20#
發表於 12-7-26 19:28 |只看該作者

引用:回覆+yani8322+的帖子 大住個肚就真係唔好

原帖由 dadof3kids 於 12-07-26 發表
回覆 yani8322 的帖子

大住個肚就真係唔好出黎,bb要緊
揾緊人陪,因為7個幾月喇,屋企人擔心我自己去




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo