我經期一向係30至33日左右~
但上一次已經係6月12日,而且有懷孕徵狀(作嘔作悶等等)~
所以我就係7月17日同7月26日自己買棒棒驗孕~
第一次用萬0牌,第二次用曼秀X敦,兩次都係用晨尿,可惜結果都係陰性~
尋日(7月31日)起身個肚好痛,痛到標晒冷汗個種。我去左睇醫生(普通科),醫生同我驗尿都係話無,話我肚痛可能係谷M(我一向都無M痛問題,所以自己都唔係好識分),之後就同我打左通經針(我第一次打),叫我一星期後都未黎就再返去睇~
尋日打完無耐,我個人已經好唔舒服,又頭暈又作嘔,個人又突然好累,無晒精神,但個肚就無咁痛。
今朝起身,個人依然感覺好累,而且Pat Pat痛,條腰又痛,條腰痛到就斷咁!
有無Sis好似我咁,打完通經針會咁辛苦的?! :-(