自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


子爵府

積分: 12310


1#
發表於 12-7-26 11:47 |只看該作者
除左百年同機場可以係邊到換?
已問過銀行無




大宅

積分: 3447


2#
發表於 12-7-26 11:52 |只看該作者

回覆:係邊到換馬幣?

如果唱得多就去到馬來西亞先㩒atm.
計埋手續費(好似30蚊左右)個rate仲好過香港兌




珍珠宮

積分: 36657

hashtag影視迷勳章 玩具勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


3#
發表於 12-7-26 11:53 |只看該作者
如果唔係HK換就去到先換
http://www.baby-kingdom.com/static/image/stamp/004.gif


子爵府

積分: 12310


4#
發表於 12-7-26 12:01 |只看該作者

回覆:係邊到換馬幣?

Thank you





伯爵府

積分: 15009

wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章


5#
發表於 12-7-26 12:03 |只看該作者
回覆 不明白 的帖子

我兩個月前去完都係去到當地唱.


水晶宮

積分: 53075

熱血金章 至尊種植勳章 畀面勳章 2011精緻種植勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


6#
發表於 12-7-26 12:07 |只看該作者

回覆:係邊到換馬幣?

我以前嚮匯豐換,但要預早1日同職員登記要換幾多,第二日去換。我試過walk in去創興銀行換,即有。




象牙宮

積分: 220253

hashtag影視迷勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


7#
發表於 12-7-26 12:10 |只看該作者
本帖最後由 bylobb 於 12-7-26 12:10 編輯

睇反自己幾點機, 太夜個邊會冇得唱


大宅

積分: 1740


8#
發表於 12-7-26 12:12 |只看該作者

回覆:係邊到換馬幣?

O個邊機場唱少少,之後去巿區商場唱個rate會好d,我6月尾去過




禁止訪問

積分: 81803


9#
發表於 12-7-26 12:13 |只看該作者

回覆:係邊到換馬幣?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo